تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت موسسه زیبایی و لیزر

ثبت موسسه زیبایی و لیزر

امروزه تمام افراد طرفدار زیبایی هستند و با پیشرفت علم و تکنولوژی امکاناتی برای زیباتر شدن نیز به وجود آمده است. از این رو تعداد موسسه‌ هایی که خدمات زیبایی را انجام می‌دهند بالا رفته است. یکی از انواع این موسسات موسسه زیبایی و لیزر است که امروزه به یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین موسسات تبدیل شده است. امروزه با معرفی و ثبت مرکز زیبایی و لیزر با شما عزیزان همراه هستیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

در ادامه قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم:

  • موسسه زیبایی بدون پزشک امکان ثبت شدن دارد؟
  • تاسیس کلینیک تخصصی پوست و مو چه شرایط و مراحلی دارد؟
  • شرایط گرفتن مدرک لیزر
  • خرید مجوز کلینیک زیبایی
  • نحوه گرفتن مجوز لیزر موهای زائد
  • تاسیس کلینیک زیبایی با مدرک پرستاری
  • شرایط تاسیس مرکز لیزر

هزینه راه‌ اندازی مرکز لیزر

هزینه راه‌ اندازی مرکز لیزر

راه اندازی مرکز زیبایی و لیزر نیازمند در دسترس بودن هزینه ای است. با این حال تعیین دقیق میزان این هزینه ممکن نیست چرا که هزینه راه اندازی مرکز لیزر به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در نوسانات هزینه راه اندازی مرکز لیزر می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد؛

محل راه اندازی مرکز زیبایی و لیزر

پیش از هر کاری باید محلی برای ابداع مرکز زیبایی انتخاب شود. این که تصمین داشته باشید مکان مورد نظر را اجاره یا رهن کنید تاثیر خیلی مهمی در قیمت راه اندازی این مرکز دارد. به علاوه اندازه مکان مورد نظر تاثیر زیادی در قیمت خرید یا اجاره آن دارد.

تعداد اعضای موسسه

با توجه به این که موسسه کوچک باشد یا بزرگ تعداد اعضا و کارکنان آن متفاوت خواهد بود. هر چه تعداد اعضای آن بیشتر باشد مالک موسسه هزینه بیشتری باید جهت پرداخت دستمزد آن ها صرف کند.

هزینه ثبت موسسه

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین هزینه راه اندازی مرکز زیبایی و لیزر هزینه های مربوط به ثبت آن است. بسیاری از افراد اطلاعات چندانی در مورد ثبت موسسه و کارهای حقوقی آن ندارند و مجبورند این کار را به موسسات ثبتی بسپارند. از این رو هزینه تعیین شده توسط موسسات ثبتی مختلف متفاوت خواهد بود.

حیطه فعالیت

این که در یک موسسه و مرکز زیبایی چه فعالیت هایی قرار است انجام شود تاثیر مهمی در هزینه های راه اندازی و ثبت دارد.

تاسیس موسسه زیبایی بدون پرشک

با توجه به این که در مراکز و موسسات زیبایی فعالیت های تخصصی انجام می‌شود بسیاری از متقاضیان راه‌اندازی آن این سوال را تکرار می‌کنند که آبا بدون داشتن مدرک پزشکی و بدون نیاز به حضور یک پزشک می‌توان موسسه زیبایی تاسیس کرد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تا مدت ها قبل تاسیس موسسه زیبایی بدون پزشک امکان پذیر نبود. یعنی بدون داشتن پروانه طبابت امکان تاسیس موسسه زیبایی وجود نداشت. با این حال امروزه برای ثبت مرکز زیبایی و دریافت جواز تاسیس تنها ارائه مدارک پزشکی پزشک قابل قبول است.

شرایط اخذ مجوز کلینیک لیزر

شرایط اخذ مجوز کلینیک لیزر

با توجه به این که تمام افراد طرفدار زیبایی هستند امروزه مراکز زیبایی بسیار شلوغ هستند. از این رو افراد زیادی قصد ابداع و راه اندازی مراکز و مکسسات زیبایی و لیزر را دارند و می‌خواهند بدانند که شرابط اخذ مجوز کلینیک لیزر چیست؟ برای ثبت موسسات زیبایی ابتدا باید تمام شرایط عمومی و خاص راه اندازی این مراکز را بدانید و به طور کامل آن‌ ها را بپذیرید. از جمله شرایط اخذ مجوز کلینیک لیزر می‌توان موارد زیر را برشمرد؛

  • انتخاب محیط مناسب

یکی از مهم‌ ترین شرایطی که برای ابداع موسسات لیزر باید فراهم شود انتخاب مکانی ساکت، آرام و بهداشتی است. این محیط باید دارای آرامش کافی بوده و از نظر بهداشتی کاملا تمیز و مرتب باشد.

  • فراهم کردن امکانات و تجهیزات

با توجه به این که چه نوع خدماتی در مراکز زیبایی قرار است انجام شود باید کلیه تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی مرکز فراهم شود.

  • احترام به حقوق مشتریان

علاوه بر برخورد خوش با مشتری کلیه اعضای کلینیک باید برای زمان و حقوق مشتری  ارزش قائل شوند.

  • به کارگیری افراد متخصص

افرادی که در کلینیک زیبایی کار می‌کنند باید تخصص کافی در زمینه کاری که انجام می‌دهند را داشته باشند. این افراد باید پروانه و گواهی لازم برای کاری که قرار است انجام دهند را کسب کرده باشند.

  • همکاری با پزشکان

با وجود این که تنها ارائه پروانه طبابت برای راه اندازی مرکز زیبایی کافی است اما بهتر است حتما یک پزشک داخل موسسه زیبایی حضور داشته باشد. به خصوص در مواردی که در کلینیک زیبایی خدمات پزشکی و تجویز دارو نیز انجام می‌شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت موسسه با موضوع زیبایی و لیزر:

  1. کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل حداقل دو نفر شریک
  2. آدرس و کدپستی معتبر
  3. چند مورد نام حداقل با سه سیلاب یا بیشتر (فارسی)

مدت زمان ثبت موسسه، حدودا ۱۵ تا ۲۰ روز کاری می باشد.

نحوه گرفتن مجوز لیزر موهای زائد

برای دریافت مجوز لیزر موهای زائد ابتدا لازم است که کلیه مدارک مورد نیاز برای تاسیس موسسه زیبایی و لیزر را فراهم کنید. یکی از این مدارک مدرک تحصیلی است. منظور از مدرک تحصیلی مدرکی است که حتما در حوزه پزشکی و با سایر رشته های مرتبط باشد. با این حال بدون ارائه مدرک پزشکی نیز می‌توان اقدام به کسب مجوز کرد اما شرایط برای پزشکان و سایر رشته های مرتبط با پزشکی بهتر خواهد بود.

در قدم بعدی شما باید در مدارس و مراکز آموزش لیزر ثبت نام کرده و پس از کسب مهارت مدرک آن را دریافت کنید. طی این دوره ها آموزش های مهمی از جمله آموزش ایمنی لیزر، مقیاس فیتزپاتریک، تعاملات پوست و لیزر، مراقبت های قبل و بعد از لیزر و ….  به شما گفته خواهد شد. با داشتن این مدرک و آموزش شما می‌توانید به راحتی مجوز کلینیک زیبایی را دریافت کنید.

مجوز لیزر برای ماما

بسیاری از افراد متقاضی اخذ مجوز مرکز زیبایی این سوال را می‌پرسند که در صورت نداشتن پروانه طبابت امکان اخذ مجوز لیزر وجود خواهد داشت یا خیر؟ به عنوان مثال آیا امکان اخذ مجوز لیزر برای ماما وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با وجود این که شرایط اخذ مجوز برای پزشکان متخصص خیلی بهتر است اما امکان اخذ مجوز برای سایر رشته های مرتبط با پزشکی مانند مامایی نیز وجود دارد.

به علاوه امکان تاسیس کلینیک زیبایی با مدرک پرستاری نیز وجود دارد. اخذ مجوز کلینیک زیبایی برای پزشک عمومی به راحتی و با شرایط بهتری نسبت به سایر رشته های پزشکی انجام می‌شود.

خدمات موسسه زیبایی

همان گونه که از نامش پیداست در موسسات زیبایی کلیه خدماتی که مربوط به زیبایی و بهداشت باشند انجام می‌شود. مجوزی که برای خدمات لیزر و زیبایی صادر می‌شود شامل خدمات درمانی و پزشکی  نمی‌شود. از جمله خدماتی که در این موسسات انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • پاکسازی پوست
  • خدمات زیبایی موها (کراتین و پروتئین تراپی)
  • درمان جای جوش و زخم
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زائد بدن
  • آرایش دائم
  • کاشت مو
  • خدمات تتو

آیا می توان بدون داشتن مجوز ثبت موسسه زیبایی و لیزر را انجام داد؟

ثبت موسسه زیبایی و لیزر

بله. امروزه بسیاری از افراد با توجه به توانایی ها و آموزش هایی که دیده اند نیاز به موسسه دارند. ثبت موسسه و داشتن روزنامه رسمی میتواند اعتبار کار شما را تا میزان چشمگیری افزایش دهد. این سوال همیشه در ذهن اکثر مشتریان هست که آیا میتوان با ثبت موسسه بصورت قانونی خدمات زیبایی پوست و مو و لیزر را انجام داد؟ آیا میتوان با داشتن موسسه، تبلیغات جهت خدمات زیبایی و پوست و مو و لیزر را در روزنامه ها و رسانه ها درخواست داد؟

خرید مجوز کلینیک زیبایی

اگر قصد راه اندازی یک کلینیک زیبایی دارید برای کسب مجوز باید با یک پزشک دارای پروانه یا افرادی که دارای مدراک سایر رشته های پزشکی هستند همکاری داشته باشید. در غیر این صورت کسب مجوز و راه اندازی کلینیک برای شما سخت خواهد شد.

در این میان راهی برای افرادی که مدرک پزشکی ندارند نیز وجود دارد و آن راه اجاره و خرید مجوز کلینیک زیبایی است. خرید مجوز کلینیک زیبایی کاملا قانونی است و افرادی که مدرک پزشکی ندارند می‌توانند نسبت به خرید این مدرک اقدام کنند.

با خرید این مدرک می‌توانید کلیه فرآیند اخذ مجوز را که بسیار پیچیده است خلاصه کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. جهت خرید مجوز ابتدا باید کلیه شرایط و قوانین راه اندازی مرکز زیبایی را فراهم کنید.

شما باید کلیه نکات و قوانین مربوط به بهداشت عمومی را رعایت کنید. پس از خرید قانونی مجوز معتبر شما می‌توانید اقدام به خدمات رسانی در کلینیک کنید چرا که این مجوز کاملا قانونی و معتبر است. این مجوز کلینیک زیبایی از وزارت بهداشت و درمان و مراکز ذی صلاح دیگر مانند سازمان غذا و دارو و سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده و دارای اعتبار قانونی است.

ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر

پس از دریافت جواز تاسیس مرکز زیبایی و لیزر باید نسبت به ثبت برند اقدام کنید. یکی از مهم ترین شرایط برای ثبت برند کلینیک زیبایی و لیزر انتخاب نام و لوگوی تجاری مناسب است. برای انجام این کار بهتر است از نام هایی استفاده کنید که کاملا جدید و خلاقانه باشند. توجه داشته باشید که نامی که انتخاب می‌کنید باید به طور کامل دربردارنده تمام خدماتی که انجام می‌دهید باشید.

به عنوان مثال اگر در مرکز زیبایی شما خدمات زیبایی و پاکسازی پوست انجام می‌شود حتما باید پیش از نام تجاری آن کلمه “موسسه زیبایی پوست و مو” ذکر شود. نکته دیگری که در این باره باید به آن توجه کنید این است که اعداد به تنهایی قابل ثبت نیستند یا این که شما نمی‌توانید از نام مشاهیر بزرگ برای ثبت برند خود استفاده کنید.

نامی که شما انتخاب می‌کنید اولین رابط و معرف شما به مخاطب خواهد بود. بنابراین انتخاب نام می‌تواند در مراحل برندینگ به شما کمک کند که بتوانید کیفیت کار خود را به مخاطب نشان دهید.

کلام آخر

با توجه به این که امروزه تمام افراد به ویژه خانم ها طرفدار زیبایی هستند امروزه موسسات و مراکز زیبایی به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده اند. از این رو افراد زیادی سعی در راه اندازی و ثبت موسسات زیبایی را دارند. جهت راه اندازی این موسسات ابتدا باید تمام شرایط مربوط به راه اندازی آن فراهم شده سپس اقدام به کسب جواز تاسیس مرکز زیبایی و لیزر کنید. خدمات زیادی از جمله پاکسازی پوست، درمان جای جوش و زخم، تتو و …. در این مراکز انجام می‌شود.

جهت ثبت نام تجاری موسسه توجه داشته باشید که نام آن باید دربردارنده تمام خدمات آن باشد. در این مطلب به بررسی شرایط ثبت و راه اندازی و اخذ مجوز موسسات زیبایی و لیزر پرداخته شد.

206 دیدگاه

  1. سعيد 1397-05-12 در 01:54 پاسخ

    با سلام،من ميخوام كلينيك زيبايي پوست و ليزر مو تاسيس كنم،منتها پزشك متخصص پوست و مو ندارم كه مجوز بگيرم،آيا من ميتونم بدون پزشك متخصص مجوز بگيرم؟ راهنمايي كنين لطفا

    • admin 1397-05-13 در 01:38 پاسخ

      سلا بله میتونید. با شماره موسسه در ارتباط باشید کاملا براتون توضیح میدن ۰۲۱۴۱۸۵۸

  2. سمیه محمدی 1397-10-07 در 21:52 پاسخ

    سلام من کارشناس مامایی هستم .ایا بدون پزشک متخصص میتونم مجوز کلنیک پوست و زیبایی رو بگیرم .؟

  3. سمیه محمدی 1397-10-07 در 21:54 پاسخ

    سلام من کارشناس مامایی هستم .آیا بدون متخصص پوست میتونم مجوز کلنیک پوست و زیبایی بگیرم ؟

    • admin 1397-10-08 در 12:26 پاسخ

      سرکار خانم محمدی عزیز
      سلام. موسسه زیبایی با موضوع پوست و مو و لیزر میتونید ثبت کنید. اما کلمه کلینیک نمیتونید استفاده کنید چون کلینیک برای امور درمانی هست و حتما نیاز به پزشک متخصص پوست و مو خواهید داشت.

      موفق باشید

      • آرزو 1401-05-20 در 16:36 پاسخ

        با سلام این مورد رو بیشتر توضیح میدین؟؟ در مطب مامایی میتوان لیزر و دستگاه کیوسوییچ استفاده کرد؟؟ یا حتما نیاز ب پروانه پزشک هست؟؟

        • مدیریت 1401-06-15 در 11:53 پاسخ

          کاربر گرامی
          ما مشاوره دستگاه لیزر متاسفانه نداریم.
          پیروز باشید

  4. الما 1397-10-10 در 15:28 پاسخ

    با سلام می خوام در زاهدان موسسه زیبایی تاسیس کنم چه مدارکی باید داشته باشیم و اینکه در این موسسه لیزر چهت پاک کردن تاتو و خال برداری هم میشود انجام داد؟

    • admin 1397-10-11 در 14:42 پاسخ

      درود بر شما
      مدارک لازم: کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا (حداقل دو نفر)

      کلیه امور ثبت موسسه زیبایی و لیزر توسط موسسه آگاه ثبت انجام می شود.

      موفق باشید

    • کژال منبری 1401-02-17 در 02:12 پاسخ

      سلام کار مزوتراپی رو میشه با ثبت موسسه زیبایی با موضوع پوست و مو انجام داد یا فقط شامل کار لیزر میشه؟و برای ثبت موسسه چه شرایط و مدارکی لازم؟

      • مدیریت 1401-02-18 در 16:47 پاسخ

        کاربر گرامی
        جهت توضیحات تکمیلی در رابطه با ثبت موسسه لیزر و زیبایی با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸۰۰۰ در تماس باشید.

  5. مانلی 1397-10-19 در 14:04 پاسخ

    سلام وقت بخیر ، من لیسانس زیست شناسی دارم و سابقه کار در مراکز زیبایی و لیزر موهای زاید دارم ، اگه بخوام دستگاه لیزر موهای زاید تهیه کنم و فقط در همین زمینه فعالیت داشته باشم چه شرایط و مدارکی لازمه ؟؟

    • admin 1397-10-19 در 18:45 پاسخ

      سلام وقت شما هم بخیر
      بایستی حداقل دو نفر شریک باشید و با ارسال مدارک تون شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا، موسسه لیزر به ثبت برسونید.
      با شماره 02141858 در تماس باشید.

      موفق باشید

      • سارا میری 1398-10-09 در 14:50 پاسخ

        سلام ببخشید من از سازمان نظام پزشکی جویا شدم میگن برای مرکز لیزر موهای زائد ۱۰۰درصد پزشک باید باشد؟چرا پس شما میگید نه

        • مدیریت 1398-10-12 در 13:22 پاسخ

          سرکار خانم میری

          در کامنت های بالاتر در جواب آقای پارسا توضیحات بصورت کامل درج شده است.

          پیروز باشید

  6. رامتین طب 1397-10-26 در 18:32 پاسخ

    با سلام من موسسه تهییه توزیع واردات و خدمات پزشکی دارم ایا مینوان در زمینه لیزر پوست فعالیت کنم

    • admin 1397-10-27 در 10:54 پاسخ

      سلام بله می توانید. با شماره 02141858 در تماس باشید.

  7. رامتین طب 1397-10-26 در 18:34 پاسخ

    سلام ایا مینوان با مجوز ثبت موسسه تهیه و توزیع تجهییزات پزشکی مرکز زیبایی زد

    • admin 1397-10-27 در 10:54 پاسخ

      سلام
      بله میتوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02141858 در تماس باشید.

      موفق باشید

  8. سمانه 1397-10-26 در 20:59 پاسخ

    سلام خسته نباشید من مرکز اپیلاسیون دارم و میخواهم دستگاه لیزر به خدماتم اضافه کنم میتونم با مجوز کار کنم؟

    • admin 1397-10-27 در 10:54 پاسخ

      سرکار خانم سمانه
      بله میتونید. با ثبت موسسه لیزر به راحتی میتونید خدمات زیبایی ارائه بدید.

      پیروز باشید

  9. سعیده 1397-11-03 در 02:03 پاسخ

    سلام هزینه تاسیس موسسه زیبایی پوست و لیزر مو حدودا چقدر درمیاد؟!

    • admin 1397-11-03 در 11:43 پاسخ

      سلام
      بابت هزینه ها لطفا با کارشناسان ما با شماره 02141858 در تماس باشید.

      موفق باشید

  10. سمیه 1397-11-19 در 19:32 پاسخ

    سلام
    من پرستارم و شوهرم رادیولوژی کار میکنن.
    میتونیم مرکز لیزر تاسیس کنم؟
    اگه پزشک متخصص رادیولوژی باشه میشه؟

    • admin 1397-11-25 در 11:50 پاسخ

      سرکار خانم سمیه
      بله میتونید مرکز لیزر تاسیس کنید. اما مدرک همسر شما مرتبط با موضوع موسسه نیست و بدون پزشک بایستی موسسه رو ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02141858 تماس بگیرید.

      پیروز باشید

    • منیر فرخی 1398-05-05 در 14:56 پاسخ

      سلام من پرستار هستم و خواهرم کارشناسی ارشد تجهیزات پزشکی ،می خواستم بدونم می تونیم یک مرکز لیزر و موسسه زیبایی بدون پزشک تاسیس کنیم.

      • admin 1398-05-05 در 19:02 پاسخ

        سرکار خانم فرخی
        درصورتیکه امور درمانی انجام ندهید و صرفا کارهای زیبایی انجام دهید میتوانید موسسه زیبایی ثبت کنید. جهت اطلاعات بیشتر با موسسه به شماره 02141858 در تماس باشید.

        موفق باشید

  11. مليكا مرادى 1397-12-15 در 20:01 پاسخ

    سلام وقت بخیر بنده با یک پزشک عمومى به صورت شراکتى تصمیم به ردم مرکز لیزر دارم لطفاً راهنمایى بفرمایید…

    • admin 1397-12-16 در 12:08 پاسخ

      درود بر شما
      بابت ثبت موسسه لیزر حتما باید پزشک متخصص پوست و مو توی موسسه حضور داشته باشد. بابت اطلاعات بیشتر با شماره 02141858 در تماس باشید و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.

      پیروز باشید

  12. منا 1397-12-20 در 20:14 پاسخ

    سلام من مدرک فنی وحرفه ای و بین المللی اسکین کر دارم میگیرم آیا میتونم مرکز انجام خدمات زیبایی پوست و مو دائر کنم وآزاد و بدون دردسر کار کنم؟اخه اینجا تو شهر من به اسکین کرها خیلی گیر میدن

    • admin 1397-12-21 در 11:32 پاسخ

      سرکار خانم منا
      بله میتونید با ثبت موسسه لیزر و پوست، امور زیبایی رو بصورت قانونی انجام بدید.

      پیروز باشید

  13. حمید 1397-12-26 در 09:01 پاسخ

    سلام.وقت بخیر من مدرکم کارشناسی لیزر هست. و 5سالی میشه لیزر موهای زائد انجام میدم. میشه لطفا راهنمایی کنید که با ثبت این موسسه میشه کار قانونی در این زمینه انجام داد که کسی نتونه گیر بده مخصوصا معاونت درمان.مجوز باید خودم بگیرم و از پزشک متخصص دعوت به همکاری کنم یا فقط مجوز را به پزشک می دهند.

    • admin 1397-12-26 در 11:47 پاسخ

      جناب آقای حمید
      با ثبت موسسه لیزر و پوست میتونید قانونی کار زیبایی غیر درمانی انجام بدید و نیازی به داشتن پزشک نیست.

      پیروزباشید

  14. حمید 1398-01-20 در 09:31 پاسخ

    سلام. جسارتا این سوال رو می پرسم چون برای من این مشکل پیش آمد که زیر نظر پزشک متخصص پوست مشغول فعالیت بودم که از معاونت درمان . نظام پزشکی . اماکن و تعزیرات اومدن برای پلمپ که چرا بدون مجوز مشغول فعالیت هستید گفتند این کار فقط و فقط باید پزشک متخصص پوست انجام بده غیر از متخصص پوست هیچ شخص دیگری نمی تونه لیزر موهای زائد رو انجام بده و متاسفانه مجموعه مارو پلمپ کردن و ادامه داستان که بماند. خواهشن اگر با ثبت این موسسه میشه از کارمون دفاع کرد ممنون میشم بفرماید ما باید چکار کنیم

  15. @الهه 1398-01-27 در 15:34 پاسخ

    سلام. من به تازگی مدرک کار با دستگاه لیزر موهای زائد رو گرفتم. آیا میتونم بدون پزشک متخصص کار لیزر رو انجام بدم؟ یا حضور پزشک الزامیه؟ و این که آیا پروانه پزشکی لازم هست؟ میخوام که کارم بی درد سر باشه راهنماییم کنین ممنون میشم.

    • admin 1398-01-27 در 16:50 پاسخ

      سرکار خانم الهه
      ثبت موسسه زیبایی بدون پزشک هم قابل انجام هست اما فقط میتونید امور زیبایی غیر درمانی انجام بدید مثل خالبرداری و آبرسانی پوست و رفع موهای زائد.
      اما بابت امور درمانی حتما باید پزشک متخصص در هیئت مدیره تون باشه.

      پیروز باشید

    • عارفه 1398-05-22 در 02:44 پاسخ

      عذرمیخوام میشه بپرسم چجوری مدرک لیزر گرفتید از کدوم دانشگاه؟ایا این همون رشته پوست و مو نیست؟

    • بهاره 1398-07-22 در 16:41 پاسخ

      سلام میشه بگین مدرکشو از کجا باید گرفتو اسمش چیه

      • مهدیه 1401-01-15 در 01:38 پاسخ

        سلام . میشه لطفا کارهای زیبایی پوست و بعد کارهای درمانی رو بگید که تفاوتش رو بدونیم ؟ ممنون میشم

  16. فریدە 1398-01-27 در 23:36 پاسخ

    سلام خستە نباشید ببخشید من میخوام مدرک کار با لیزر رو بگیرم بعدا میتونم مجوز ثبت موسسە رو بگیرم

    • admin 1398-02-03 در 16:15 پاسخ

      خانم فریده
      سلام بله میتونید هم قبل از مجوز و هم بعد از مجوز، موسسه مورد نظر رو ثبت کنید.

      پیروز باشید

  17. ساناز شجاعی 1398-02-03 در 23:54 پاسخ

    سلام من ساکن همدان هستم وارایشگاه دارم با مکان خوب و تمیزو بزرگ ،خیلی دوست دارم مرکز لیزر بصورت تخصصی انجام بدم، تو شهر ما به کوچکترین چیزا گیر میدن حتی عکسای بدون حجاب داخل سالن! میخوام بپرسم با توجه به اینکه اینکار در ارایشگاه غیر قانونیه و به شدت برخورد میشه میتونم مجوز بگیرم؟ و هیچ ارگانی نتونه در سالن رو پلمپ کنه ؟ تضمینی داره ؟

    • مهسا 1402-05-14 در 00:04 پاسخ

      سلام وقت بخیر بنده دکترای عمومی دامپزشکی دارم و میخوام موسسه زیبایی بزنم و در اون کارهایی مثل تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی و خالب داری انجام بدم ایا به پزشک عمومی نیازه یا خودم به تنهایی میتونم و اینکه میگن در موسسه زیبایی باید کارهای غیرتهاجمی انجام داد تزریق ژل و بوتاکس هم غیرتهاجمیه اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

      • مدیریت 1402-05-15 در 10:24 پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بابت این خدمات بایستی حتما پزشک عمومی با تایید معاونت درمان یا پزشک متخصص حضور داشته باشد.

  18. درسا 1398-02-10 در 23:55 پاسخ

    سلام ..
    من میخوام موسسه لیزر ثبت کنم ..ولی پزشک ندارم …من از وکیل سوال کردم و همینطور اداره ثبت شرکتها گفتن دیگه مجوزی صادر نمیشه وکلهم منتفیه…
    شما چطور انقدر مطمئن میگید که مجوز میگیرین و مشکلی پیش نمیاد…

    • admin 1398-02-14 در 13:58 پاسخ

      سرکار خانم درسا
      ثبت موسسه لیزر و زیبایی بدون نیاز به پزشک هم قابل ثبت هست. اما فقط امور غیر درمانی میتونید انجام بدید. ضمنا در صورت شکایت مشتریان از شما به مشکل برخواهید خورد.
      موفق باشید

      • آلما 1398-07-16 در 23:37 پاسخ

        سلام در پاسخی که ب خانم درسا دادید یعنی با داشتن مجوز هم باز در نهایت با شکایت مشتری به مشکل برمیخورن؟!من متوجه نشدم میشه توضییح بدید لطفا

        • admin 1398-07-18 در 10:48 پاسخ

          سرکار خانم آلما

          بله درصورت داشتن شاکی، با پزشک یا بدون پزشک با موسسه برخورد خواهد شد.

          موفق باشید

  19. نرگس 1398-03-02 در 13:08 پاسخ

    سلام
    ببخشید من کارمند دولت هستم بازم میتونم موسسه لیزر و پوست و مو بزنم؟؟؟

    • admin 1398-03-04 در 13:56 پاسخ

      سرکار خانم نرگس عزیز
      باتوجه به اینکه کارمندان رسمی دولت (نه قراردادی) نمیتوانند عضو هیئت مدیره شرکت ها یا موسسات باشند، بنابراین شما نمیتوانید موسسه ثبت کنید و فقط می توانید با حداکثر 4 درصد سهم در موسسه سهامدار( شریک) باشید.
      پیروز باشید

  20. مينا 1398-03-17 در 19:29 پاسخ

    سلام من ماماهستم میتونم تو مطب خودم با داشتن این مدرک و مدرک اسکین کر کارای پوست وزیبایی انجام بدم

    • admin 1398-03-18 در 17:24 پاسخ

      سرکار خانم مینا
      بله میتونید کار پوست و مو رو به راحتی با ثبت موسسه انجام بدید.

      پیروز باشید

  21. صابر 1398-03-23 در 09:33 پاسخ

    سلام و دورود
    منظور شما این هست که مجوز از سمت وزارت بهداشت لازم نیست (درصورت انجام امور غیر درمانی)،
    فقط باید با حداقل دوتا شریک تو اداره ی ثبت موسسه رو ثبت کنیم دیگه؟
    بعد کارت بهداشت لازم نیست واسه اپراتور ها؟؟

    • admin 1398-04-01 در 15:23 پاسخ

      خیر مورد نیاز نیست چون کار شما درمانی نیست و صرفا زیبایی هست.

  22. سارا 1398-03-25 در 01:42 پاسخ

    سلام من ماماهستم وهمسرم پزشک عمومی ایا دونفری میتونیم کلینیک زیبایی تاسیس کنیم وکارهایی ازقبیل تززیق ژل بوتاکس هایفو و آراف انجام بدیم؟

  23. nghme 1398-03-25 در 02:05 پاسخ

    سلام برای بازکردن یه موسسه زیبایی پوست به چه مجوز هایی نیاز میباشد?

    • admin 1398-03-25 در 17:23 پاسخ

      شما میتونید موسسه زیبایی و لیزر ثبت کنید. 15 روز کاری زمان میبره. مدارک تصویر شناسنامه و کارت ملی حداقل دو نفر مورد نیاز هست.

      موفق باشید

      • بهار 1400-12-13 در 13:34 پاسخ

        سلام وقت بخیر،من کارشناس مامایی هستم،برا لیزر حتما باید پزشک هم باشه؟ینی من به تنهایی ،و بدون اینکه با هیچ پزشکی بخوام کار کنم ،میتونم لیزر کنم؟

        • مدیریت 1400-12-14 در 15:02 پاسخ

          کاربر گرامی
          استفاده از دستگاه های لیزر فقط با حضور پزشک بایستی انجام شود یا اینکه معاونت درمان استان بهشما مجوز استفاده از دستگاه های لیزر را داده باشد.

          • سینا 1402-05-18 در 02:58

            ما نفهمیدیم بالاخره پزشک باید باشد یا نباشد ، تمام کامنت های بالا گفتید نیاز به حضور پزشک برای دستگاه های لیزر نیس باز الان دارید میگید باید پزشک باشد؟

  24. مونا 1398-03-30 در 23:02 پاسخ

    سلام من می خوام که مرکز لیزر و هایفو و یه سری از دستگاه های لاغری بزنم میشه راهنماییم کنید

    • admin 1398-04-01 در 11:04 پاسخ

      سرکار خانم مونا
      بابت ثبت موسسه لیزر و زیبایی کافیه دو نفر شریک باشید و مدارک هویتی تون رو برای ما ارسال کنید کلیه امور توسط ما بصورت غیرحضوری انجام میشود. با موسسه به شماره 02141858 در ارتباط باشید.

      پیروز باشید

  25. راینا 1398-04-05 در 22:50 پاسخ

    سلام من فوق دیپلم IT دارم و قصد دارم بعد از گذروندن دوره های skin care موسسه زیبایی ثبت کنم آیا همسرم که کارمند بازنشسته شرکت گاز هستن رو میتونم بعنوان شریک معرفی کنم واینکه هزینه ثبت موسسه چقدر میشه؟
    باتشکر

    • admin 1398-04-06 در 09:04 پاسخ

      سلام
      بله میتونید با همسرتون موسسه زیبایی ثبت کنید. بابت هزینه و زمان با موسسه به شماره 02141858 در تماس باشید.

      پیروز باشید

  26. الینا 1398-04-12 در 15:23 پاسخ

    سلام خسته نباشید من اگه ئوره های میکرونیدلینگ و میکرودرم ومراقبت های گوستی رو بگذرونم ومدرک معتیر بگیرم ایا میتونم موسسه زیبایی وپوست ثبت کنم مجوز کار برام صادر میشه و بصورت قانونی میتونم کار کنم؟؟لطفا راهنمایی کنید

    • admin 1398-04-12 در 16:21 پاسخ

      سرکار خانم الینا
      بله میتوانید موسسه پوست و مو و لیزر ثبت کنید و شروع به فعالیت نمایید. اما کارهای غیر درمانی باید انجام دهید.

      پیروز باشید

  27. الینا 1398-04-12 در 19:07 پاسخ

    مثلا میکروندلینگ ومیکرودرم حتی اگه مدرکشو داشته باشم نمیشه انجام بدم یا منظور این هست که دارو نمیشه تجویز کرد؟میشه بیشتر توضیح بدید

  28. مهناز 1398-04-28 در 23:02 پاسخ

    سلام،من مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی معتبر جهانی در زمینه آرایش دائم صورت(تتو) از بزرگترین کمپانی زیبایی دنیا دارم و همکارم مدرک فنی حرفه ای پوست و اسکین کر و میکرونیدلینگ بین المللی داره،آیا ما میتونیم مجوز کار به صورت موسسه زیبایی بگیریم که آرایشگاه نباشه؟؟؟؟ ضمنا شیراز هستیم و علوم پزشکی و اتحادیه شیراز چون شهر کوچکی هست خیلییییی گیر میدن

    • admin 1398-04-30 در 11:43 پاسخ

      سرکار خانم مهناز
      بله میتوانید موسسه زیبایی ثبت کنید. بابت ثبت موسسه زیبایی با موسسه به شماره 02141858 در تماس باشید.

      پیروز باشید

  29. فرشید 1398-04-30 در 16:20 پاسخ

    سلام من فوق دیپلم کامپیوتر دارم میتونم موسسه زیبایی تاسیس کنم و اینکه برای ثبت باید مکان موسسه رو معرفی کنیم یا نمیخواد!

    • admin 1398-04-31 در 13:51 پاسخ

      جناب آقای فرشید
      بله میتونید ثبت کنید. برای ثبت موسسه یا شرکت حتما نیاز به یک آدرس و کدپستی دقیق دارید.
      بابت اطلاعات بیشتر با موسسه به شماره 02141858 در تماس باشید.

      موفق باشید

  30. محسن 1398-05-01 در 10:58 پاسخ

    ثبت موسسه پوست و مو و لیزر یعنی می شود تابلو زد

    • admin 1398-05-03 در 14:09 پاسخ

      جناب آقای محسن
      با تابلوی مرکز زیبایی میتونید کار کنید.

      موفق باشید

  31. مریم 1398-05-05 در 04:24 پاسخ

    سلام پزشک عمومی هستم.‌‌.‌میتونم کارهای پوست و لیزر و تزریقات پوستی بوتاکس وفیلر و rf انجام بدم؟

    • admin 1398-05-05 در 18:59 پاسخ

      سرکار خانم مریم
      بله میتونید با ثبت موسسه لیزر این کارو انجام بدید.

      موفق باشید

  32. کوئین 1398-05-12 در 13:16 پاسخ

    سلام

    ببخشید که این متن رو نوشتم، کاش اینقدر همه چی هردم بیل نبود
    فقط به تنها افرادی که نظارت میشه و تمامی مردم از اینکه آن افراد درآمد دارند پزشکان و دندانپزشکان هستند در صورتی که در پشت پرده ی این اسم بسیار استرس هست و بسیار هم زجر بوده برای خواندن قبول شدن ازمونهای ارتقاء تخصص بورد و … و سالهای جوانی ما پشت کتب گذشته، در صورتی که بسیاری از مردم با سیکل هم آرایشگاه زدند و بدون در نظر گرفتن خدا و فقط با توجه به درآمدشون هزینههای بسیار زیادی که حتی گاها بی انصافی هست رو دریافت میکنند این رو میشه از مراجعه کنندگان به درمانگاهها و بیمارستانها و کلینیکهای پوست دید که در آرایشگاهها این بلاها رو سر ما آوردن، یک تتوی ناموفق که پخش شده، یک پاک کردن تتویی که جاش مونده و وسیعتر شده، بدون در نظر گرفتن اینکه این کار تهاجمی هستش، یا فردی که مزوتراپی و میکرونیدلینگرو در ارایشگاه انجام میدهد و هزینه های بسیار دریافت میشه گاها معادل یک پزشک عمومی که این خدمات را ارائه میدهد و بعد میبینی بیمار با کبودی با سیاهی پوست با هزار مشکل مراجعه کرده، شما رو به خدا یک مقدار یواش تر، یک مقدار ترمز، همه چی پول نیست انسانیت هم هست، اگر یکی بخواد برای دندونش مراجعه کنه میبینی زورش میاد 700 تومن بابت یک عصب کشی بدهد در حالی که با اشتیاق 1 میلیون برای رنگ مو میدهد و جالب که هیچ کسی هم معترض نیست، کاش حداقل کارهای تهاجمی مثل تتو مثل میکرونیدلین رو … رو حداقل اگر پزشک عمومی انجام نمیدهد به پیراپزشکها داده شود، ماشاء الله آؤایشگر های ما همشون توقع همه چی رو دارن و همه جوره دوست دارند که کار کنند، باز خدا رو شکر که بعضی دنبال آ»وزش هستند و خب خیلی ها فقط غیر قانونی کار میکنند
    ببخشید که گلایه کردم چون خیلی از دست این مردم دلم پر هستش
    هیچ کسی جایگاه خودش رو نمیدونه
    همه میگن ویزیت پزشکان زیاد هست نظارت کنید و با بیمه قرارداد ببندید و … ولی هیچ کسی نمیگه چرا نظارت بر کار آرایشگرها نیست چرا نظارت بر دریافتی اونها نیست چرا نظارت بر خیلی های دیگه نیست

    • نفیس 1398-07-10 در 01:08 پاسخ

      سلام.حرف شما کاملا درسته
      ولی من خودم پیش پزشک متخصص واسه لیزر موهای زائد رفتم و منو سوزوندن ویعد که پیش یه نفر که هیچ مدرکی نداشت رفتم و تا اخر دوره هیچ مشکلی پیش نیومد.فرمایش شما کاملا نسبی هستش

  33. Sarina 1398-05-15 در 16:00 پاسخ

    سلام من ماما هستم آیا میتونم در مطب کارهای پوستی لیزر فیلروبوتاکس وrfانجام داد

    • admin 1398-05-16 در 16:58 پاسخ

      سرکار خانم سارینا
      بله میتوانید با ثبت موسسه لیزرو زیبایی صرفا امور زیبایی غیر درمانی رو انجام بدید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02141858 در تماس باشید.

      پیروز باشید

  34. عارفه 1398-05-22 در 02:44 پاسخ

    عذرمیخوام میشه بپرسم چجوری مدرک لیزر گرفتید از کدوم دانشگاه؟ایا این همون رشته پوست و مو نیست؟

  35. عارفه 1398-05-22 در 02:47 پاسخ

    سلام ببخشید میشه با مدرک کارشناسی پوست و مو مجوز کلینیک گرفت؟اگ با پزشک متخصص بخوام بگیرم مجوز به اسم من میشه یا پزشک؟

  36. هانیه 1398-05-22 در 13:14 پاسخ

    سلام،ما سه خواهر از تبریز با مدارک ارشد شیمی،ارشد فیزیک و کاردانی بهداشت خانواده قصد تاسیس کار با لیزر برا موهای زائد و لاغری داریم،بهترین مجوز برای مدارک تحصیلیمون کدومه و پروانه اشتغال کار با لیزر بهتره بگیریم یا موسسه ثبت کنیم؟چون پزشک نداریم،لطفا راهنمایی کنین چطور اقدام کنیم؟،با تشکر

    • admin 1398-05-22 در 14:18 پاسخ

      سرکار خانم هانیه
      شما به راحتی میتونید موسسه پوست و مو و لیزر ثبت کنید و صرفا امور زیبایی غیر درمانی مثل خالبرداری و رفع موهای زائد و… انجام بدید.
      بابت شرایط و هزینه کار با موسسه به شماره 02141858 در تماس باشید.

      پیروز باشید

  37. محمد 1398-05-23 در 17:38 پاسخ

    سلام من میخوام کلینیک کاشت مو درشیراز تاسیس کنم ولی پزشک متخصص ندارم میخواستم ببینم میتونم مجوز بگیرم؟ راهنمایی کنید لطفا

    • admin 1398-05-27 در 14:47 پاسخ

      جناب آقای محمد

      بله میتونید موسسه زیبایی و لیزر ثبت کنید و امور غیردرمانی انجام بدید.

      پیروز باشید

  38. سهیلا 1398-05-24 در 13:02 پاسخ

    سلام،ببخشید پزشک مسئول فنی نباید جای دیگری شاغل باشه؟یکم در مورد شرایط مسئول فنی توضیح بدین لطفا،ممنون

    • admin 1398-05-27 در 14:48 پاسخ

      سرکار خانم سهیلا

      مسئول فنی برای کلینیک های درمانی و زیبایی هست که نیاز به پزشک متخصص پوست و مو دارید. بابت امور غیر درمانی فقط میتونید بدون مسئول فنی اقدام به ثبت موسسه زیبایی کنید.
      اطلاعات بیشتر فقط تماس با شماره 02141858

      موفق باشید

  39. امیر علیپور 1398-05-25 در 22:27 پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده مدرک کارشناسی مهندسی پزشکی دارم
    میتونم با تهیه دستگاه لیزر مطب یا موسسه‌ای ثبت کنم که بتونم کار کنم؟
    اگه امکان داره چه شرایط و مدارکی لازم هست؟

    • admin 1398-05-27 در 14:49 پاسخ

      جناب آقای علیپور

      بله میتوانید ثبت کنید. کافیه حداقل دو نفر شریک باشید و تصویر مدارک هویتی رو برای ما بفرستید..

      موفق باشید

      • شيرين 1400-05-23 در 12:21 پاسخ

        روزتون بخیر.برای ثبت کلینیک نیازبه مجوزچه پزشکی هست؟!حتمابایدمتخصص پوست باشه؟!دوم اینکه منظورازکارهای غیردرمانی ک میشه درموسسه زیبایی انجام داددقیقاچه کارهایی هست میشه توضیح بدین🙏🏻

  40. الهام 1398-06-04 در 22:53 پاسخ

    سلام
    ممنون از اطلاعاتتون
    ما یک درمانگاه عمومی داریم
    آیا میشه قسمتی از آنجا را مرکز زیبایی و لیزر کرد؟

    • admin 1398-06-09 در 17:33 پاسخ

      سرکار خانم الهام
      بله میتونید مشکلی نداره. فقط درصورتیکه بخواید کار درمانی انجام بدید داشتن پزشک متخصص پوست و مو الزامیست.

      موفق باشید

  41. آروین 1398-06-08 در 18:32 پاسخ

    سلام خسته نباشید.. ببخشید خواستم در مورد مدارک و شرایط لازم تاسیس موسسه لیزر و زیبایی بپرسم،خودم لیسانس پرستاری دارم بدون پزشک متخصص میتونم موسسه رو راه اندازی کنم آیا؟

    • admin 1398-06-14 در 12:29 پاسخ

      جناب آقای/سرکار خانم آروین

      میتوانید موسسه زیبایی (امور غیردرمانی) ثبت کنید. 15 روزه برای شما ثبت می شود. هزینه و اطلعاعت بیشتر فقط تماس با 02141858 داخلی 1

      پیروز باشید

  42. لاله 1398-06-17 در 02:00 پاسخ

    سلام.اگه توشهر کوچک موسسه زیبایی بزنیم،کسی گیر نمیده؟معاونت درمان گیر نمیده؟چون دستگاه های لیزر خیلی گرون شده. چطور میشه بشما اعتماد کرد؟معذرت میخوام این سوال پرسیدم.دوستدارم مثبت اندیش باشم،ولی باید اطمینان داشته باشیم کارمون غیر قانونی نباشه.ممنون

  43. الناز.. 1398-06-26 در 01:29 پاسخ

    سلام من فوق لیسانس کشاورزی دارم میخوام مدارک اسکین کیر رو بگیرم و کلینیک بزنم، اینکه حتما باید با پزشک متخصص پوست و مو شریک باشم یعنی باهم مشغول بکار شویم یا فقط نام ایشان تو موسسه کفایت میکنه؟

    • admin 1398-06-26 در 12:45 پاسخ

      سرکار خانم الناز

      برای ثبت موسسه کلینیک درمانی داشتن پزشک در هیئت مدیره الزامیه (پزشک متخصص پوست و مو). برای ثبت موسسه زیبایی (غیردرمانی) نیازی به پزشک نیست.

      پیروز باشید

  44. مهدیه 1398-06-28 در 10:34 پاسخ

    سلام، اگه ممکنه چند تا از خدمات غیر درمانی موسسه زیبایی رو نام ببیرید؟ آیا لیزر موهای زائد هم غیر درمانی محسوب میشه؟ممنون

    • admin 1398-06-31 در 16:48 پاسخ

      سرکار خانم مهدیه
      بله این موضوع با گذراندن دوره لیزر هم قابل انجام هست و زیبایی محسوب میشود.

      پیروز باشید

  45. مهسا 1398-07-01 در 02:18 پاسخ

    سلام من‌‌زشک عمومی هستم میخوام تو‌مطبم کارای زیبایی که دورشونو دیدمو‌انجام بدم میتونم؟

    • admin 1398-07-01 در 10:53 پاسخ

      سرکار خانم مهسا

      ما میتونیم براتون موسسه زیبایی و لیزر ثبت کنیم و میتونید امور زیبایی انجام بدید.

      پیروز باشید

  46. mina 1398-07-02 در 19:40 پاسخ

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم برای تاسیس موسسه لیزر و زیبایی به کارت پایان خدمت هم نیاز هست؟

  47. نسرین 1398-07-04 در 00:18 پاسخ

    سلام من برای ثبت موسسه زیبایی نیاز به چه مدرکی دارم ؟تنها مدرکی که دارم مدرک آرایش و پیرایش هست و مدرکمم حسابداری

  48. محمد 1398-07-04 در 16:15 پاسخ

    سلام همسر من مدرک اسکینکر از دانشگاه شهید بهشتی دارن میخاد سالن لیزر موهای زائد راه‌اندازی کنن. ایا با ثبت موسسه از طریق شرکت شما دیگه بازرسی یا ارگانی نمیتونه مانع کار ایشون بشن یا سالن را پلمپ کنن یا باید حتما با پزشک متخصص پوست باید باشن تو سالن. ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin 1398-07-07 در 14:55 پاسخ

      جناب آقای محمد
      برای ثبت موسسه زیبایی میتونید رفع موهای زائد رو انجام بدید و معمولا مشکلی پیش نمیاد.

      موفق باشید

  49. احسانه 1398-07-16 در 15:25 پاسخ

    سلام، من کارشناس مامایی هستم، میخوام موسسه زیبایی داشته باشم، تزریق بوتاکس و ژل جز کارهاى درمانى محسوب میشه یا غیر درمانى؟

    • admin 1398-07-16 در 16:07 پاسخ

      سرکار خانم احسانه
      ژل و بوتاکس و تزریق امور درمانی محسوب میشود و بدون حضور پزشک نمیتونید انجام بدید.

      موفق باشید

  50. ثمین 1398-07-24 در 00:50 پاسخ

    سلام برای خرید دستگاه لیزر جایی برای گرفتن وام هست؟

    • admin 1398-07-28 در 15:09 پاسخ

      سرکار خانم ثمین
      ما موسسه حقوقی هستیم و بابت دستگاه و خرید دستگاه متاسفانه مشاوره نداریم.

      پیروز باشید

    • بهرام 1398-08-08 در 07:45 پاسخ

      با سلام
      شما می توانید با مدیریت فروش شرکت ما تماس ۸لصل فرمایید و از شرایط فروش اقسلطی دستگاههای زیبایی بخصوص لیزر الکس دایود اطلاح حاصل فرمایید.
      گروه بازرگاتی بتامد ۴۴۲۷۵۳۴۶
      با تشکر

  51. فریده 1398-07-24 در 15:29 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشید برای راه انداختن موسسه کاشت مو چ شرایطی لازم هست حنما باید پزشک متخصص باشه یا محل مورد نظر چگونه باید باشه

    • admin 1398-07-28 در 15:00 پاسخ

      سرکار خانم فریده
      بله بابت کاشت مو چون درمانی هست حتما نیاز به پزشک متخصص پوست و مو می باشد.

      موفق باشید

  52. مینا 1398-08-03 در 21:11 پاسخ

    سلام
    من خیلی دوست دارم لیزر موی زائد و لیزر هایی که برای لک و اسکار جوش هست یاد بگیرم که باهاش در خارج کار کنم ولی در اصفهان هیچ موسسه ایی یاد نمیده و ایا شما اموزش هم میدید؟ و چطور میشه مدرک گرفت که بشه باهاش خارج از کشور کار کرد

    • admin 1398-08-04 در 18:28 پاسخ

      سرکار خانم مینا

      متاسفانه ما در هیچ زمینه ای آموزش نداریم. صرفا خدمات رو براتون انجام میدیم..

      پیروز باشید

  53. محمد 1398-08-18 در 00:52 پاسخ

    سلام. من با شماره های کارشناسان شما تماس گرفتم وگفتیم که میخوایم سالن زیبایی رفع موهای زائد راه اندازی کنیم. ولی کارشناس شما گفتن در این زمینه ما نمیتونیم کمکی به شما کنیم شما باید برای لیزر موهای زائد حتماً پزشک متخصص پوست داشته باشید وگر نه جلوی شمارو میگیرن. من گفتم تو کانال شما میگن با داشتن مجوز سالن زیبایی میتونیم صرفا کارایه زیبایی که لیزر هم جزو امور زیبایی میشه انجام داد که در جواب فرمودن که این مسئله مال قبلاً بوده و الان باید حتما پزشک متخصص داشته باشین. لطفا اگه میشه راهنمایی کنید که همین طور که کارشناستون گفتن یا که نه مرسی

  54. محمد 1398-08-18 در 00:56 پاسخ

    سلام. من با شماره های کارشناسان شما تماس گرفتم وگفتیم که میخوایم سالن زیبایی رفع موهای زائد راه اندازی کنیم. ولی کارشناس شما گفتن در این زمینه ما نمیتونیم کمکی به شما کنیم شما باید برای لیزر موهای زائد حتماً پزشک متخصص پوست داشته باشید وگر نه جلوی شمارو میگیرن. من گفتم تو کانال شما میگن با داشتن مجوز سالن زیبایی میتونیم صرفا کارایه زیبایی که لیزر هم جزو امور زیبایی میشه انجام داد که در جواب فرمودن که این مسئله مال قبلاً بوده و الان باید حتما پزشک متخصص داشته باشین. لطفا اگه میشه راهنمایی کنید که همین طور که کارشناستون گفتن یا که نه مرسی

    • admin 1398-08-18 در 15:12 پاسخ

      جناب آقای محمد

      احتمالا تماستون با موسسات همکار ما بوده و با کارشناسان ما نبوده چون ما موسسه پوست و زیبایی رو میتونیم براتون ثبت کنیم. لطفا درصورت امکان مجددا با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ تماس بگیرید.

      موفق باشید

    • زینب 1400-04-28 در 16:11 پاسخ

      سلام.من مدرک اسکین کر بین المللی و گرفتم و میخوام سالن بزنم ولی میگن باید فنی حرفه ای رو هم داشته باشی و نمیشه بزنی بیوتی تراپیست.دلیلش و نمیدونم.و الان نمیدونم چکار باید کنم ک بتونم سالن بدون درد سر بزنم!!

      • مدیریت 1400-04-29 در 10:59 پاسخ

        سرکار خانم زینب

        لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ مشاورین آگاه در تماس باشید.

  55. رویااا 1398-08-19 در 14:16 پاسخ

    سلام با ثبت موسسه زیبایی و لیزر آیا میتوان تابلو مرکز زیبایی هم جلو درب سالن نصب کرد؟؟؟

    • admin 1398-08-19 در 16:55 پاسخ

      سرکار خانم رویا
      بله میتونید. درصورتیکه کارهای غیر درمانی انجام بدید. برای کارهای درمانی و لیزر درمانی حتما نیاز به پزشک متخصص پوست و مو می باشد.

      موفق باشید

  56. معین 1398-08-20 در 16:52 پاسخ

    سلام مرکز زیبایی و لیزر مو و پوست و تناسب اندام تاسسی کرده ایم . در مورد اساسنامه شرکت هیچ فرمت آماده ای وجود ارد کمکم کنید ممنون

  57. معین 1398-08-20 در 16:52 پاسخ

    سلام

  58. مهدیه 1398-08-21 در 16:30 پاسخ

    سلام با مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست، کاشت ناخن و مژه میشه موسسه زیبایی تاسیس کرد یا مدرک دیگ ای لازمه؟

  59. مهدیه 1398-08-21 در 16:32 پاسخ

    سلام با مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست و کاشت ناخن و مژه میشه موسسه زیبایی در همین زمینه ها تاسیس کرد؟؟؟

    • admin 1398-08-22 در 14:11 پاسخ

      سرکار خانم مهدیه

      بله درصورت داشتن تخصص کافی و مدارک مربوطه میتوانید موسسه را ثبت نمایید. با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ در تماس باشید.

      موفق باشید

  60. پارسا 1398-08-21 در 21:26 پاسخ

    سلام من خودم دستگاه لیزر موی زاید دارم رفتم دنبالش فقط به پزشک مجوز میدن به هیچ عنوان به غیر پزشک مجوز نمیدن شما چجوری مدعی هستید که مجوز میدن اگه شما مجوز و دادی و کسی این محل رو تأسیس کرد بعد خدمات درمان بیاد دستگاهشو ظبط کرد کی میخواد جوابگو باشه خواهش میکنم برای پول یک فردی که آگاهی نداره دچار بحران نکنید

    • admin 1398-08-22 در 14:10 پاسخ

      جناب پارسا

      این مورد رو با توجه به اینکه خیلی از عزیزان با این پست ما مشکل داشتند باید به وضوح اعلام کنیم:

      ۱٫ ما موسسه حقوقی هستیم و هیچ ارتباطی با وزارت بهداشت و قوانین این وزارتخانه نداریم.
      ۲٫ خدماتی که ما برای مشتریان عزیز انجام میدیم صرفا ثبت موسسه با موضوع پوست و مو و لیزر هست که زیر نظر اداره ثبت شرکت ها می باشد و به منزله مجوز بهداشت نیست!
      ۳٫ کلیه مشاورین ما قبل از ثبت این موسسه به مشتریان عزیز اعلام میکنند که کارهای درمانی نیازمند حضور پزشک متخصص پوست و مو بوده و درغیر اینصورت مشمول پلمپ دفتر خواهند شد.
      ۴٫ پس از ثبت موسسه به وضوح توی آگهی تاسیس و روزنامه رسمی در انتهای موضوع اساسنامه قید شده ” پس از اخذ مجوزهای لازم”. یعنی شما با ثبت این موسسه مجوز بهداشت ندارید و صرفا کار رو بصورت حقوقی و با شماره ثبت معتبر شروع میکنید.
      ۵٫ خیلی از مشتریان عزیز ما با ثبت این موسسه در حال فعالیت بوده و تا کنون مشکلی برایشان ایجاد نشده چون گواهی های معتبر حضور در دوره داشته و تا کنون برای مشتریان خود هم مشکلی ایجاد ننموده اند.
      ۶٫ کلیه عواقب ناشی از ثبت این موسسه بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص استفاده از دستگاه های لیزر و اقدام جهت درمان مشتریان به عهده خود کارفرما بوده و موسسه آگاه ثبت بابت این موضوع کلیه مسئولیت ها را از خود سلب و ساقط می نماید.

      امیدواریم توانسته باشیم این ابهام را برای شما دوست عزیز و سایر مشتریان گرامی رفع نموده باشیم.

      پیروز باشید

  61. دریا 1398-09-03 در 23:59 پاسخ

    من میخام ثبت شرکت زیبایی کنم کارمم کار غیر درمانی هست مثل فشیال و لیزر
    آیا نیاز به گرفتن مجوز از بهداشت دارم؟؟؟

    • مدیریت 1398-09-04 در 09:22 پاسخ

      سرکار خانم دریا

      لطفا با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ در تماس باشید و یا دیدگاه های بالا را مشاهده بفرمایید.

      پیروز باشید

  62. پریسا 1398-09-11 در 16:42 پاسخ

    سلام.
    وقت بخیر.
    اونطور که من متوجه شدم شما فقط موسسه زیبایی پوست و مو را به عنوان یک شخص حقوقی و شرکت سهامی خاص ثبت می کنید و سایر مجوزهای لازم از بهداشت و ادارات مربوطه را ما باید اخذ کنیم. درسته؟

  63. پریسا 1398-09-11 در 20:17 پاسخ

    سلام.
    ماهیت شرکت به صورت شرکت سهامی خاص ثبت می شود؟
    چون من برای دریافت تسهیلات نیاز دارم برام مهم هست که شرکت با چه ماهیت و چه زمینه فعالیتی ثبت می شود.

    • مدیریت 1398-09-12 در 11:20 پاسخ

      سرکار خانم پریسا

      این موضوع فقط با ماهیت موسسه ثبت میشود چون کار خدماتی و مشاوره هست. بابت وام هم روی موسسات هم وام میتونید بگیرید.

      موفق باشید

  64. بیداربخت 1398-09-27 در 08:05 پاسخ

    سلام عنوان لیزر و زیبایی بر روی هر تابلویی در مراکز درمانی اصلا تخلف است . کاری که می گویید یعنی صرفا در اداره ثبت شرکتها یک نام ثبت کنیم و شماره ثبت بگیریم که قابلیت یک درمانگاه و کلینیک را ندارد و به عبارتی یک شرکت است که ثبت شده. معاونت درمان و وزارت اجازه کار را فقط برای درمانگاه ها و کلینیک های پوست و‌مو دارای پروانه صادر میکند‌ که دارای پزشک متخصص پوست هستند با کلی ضوابط و مقررات سخت. من خودم یک دستگاه لیزر داشتم و همینجوری فعالیت می کردم و پزشک عمومی هم هستم و مطب قانونی هم داشتم اما چون بخشنامه داشتند در مطب عمومی حق لیزر ندارید و پزشک عمومی در کل حق لیزر ندارد و حق احداث کلینیک پوست و مو هم فقط متخصص پوست دارد ، آمدند و مطب را بعد از دو اخطار پلمپ کردند و دستگاه لیزرم هم گیرافتاد. به این سادگی ها نیست من ۱۰ ساله تو اینکارم دردسر زیاد داره و مدام ازم شکایت می شد الان دیگر به کل از اینکار خارج شدم .

    • مدیریت 1398-09-27 در 17:51 پاسخ

      سرکار خانم/ جناب آقای بیداربخت

      کمی بالاتر در جواب جناب پارسا توضیحات کامل در این زمینه داده شده. لطفا به دقت مطالعه بفرمایید.

      پیروز باشید

  65. نیلوفر 1398-10-04 در 18:28 پاسخ

    سلام خسته نباشید من مدرک کارشناسی مامایی دارم میخاستم بدونم گه برای دایر کردن موسسه زیبایی به چه مدارکی نیاز دارم؟و چه دوره هایی رو باید بگذرونم؟

    • مدیریت 1398-10-05 در 14:29 پاسخ

      سرکار خانم نیلوفر

      کلیه مدارک مورد نیاز در دیدگاه ها و در پست نوشته شده است. درصورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ تماس بگیرید.

      پیروز باشید

  66. فائزه 1398-10-18 در 14:08 پاسخ

    سلام خسته نباشید .من کارشناسی پرستاری دارم .تمام دوره های مراقبت پوست و مو رو هم گذروندم ومدرک دارم.آیا میتونم بدون پزشک اقدام به زدن مرکز زیبایی پوست و مو و لیزر کنم ؟برای کارهای غیردرمانی.

  67. Aysa 1398-11-22 در 14:22 پاسخ

    سلام منظور شما رو از خدمات غیر درمانی نمیفهمم؟ یعنی اگر من مرکز خدمات پوست و مو رو بدون حضور پزشک تاسیس کنم برای انجام خدماتی مثل میکرونیدلینگ،مزوتراپی،هایفو…. ب مشکل برمیخورم ؟؟ یعنی احازه کار با دستگاه ها رو ب تنهایی دارم؟؟

    • مدیریت 1398-11-23 در 11:28 پاسخ

      سرکار خانم آیسا

      بابت کار با دستگاه ها باید حتما حتما پس از ثبت موسسه از بهداشت مجوز و نامه بگیرید که به مشکل برنخورید. بدلیل اینکه پزشک در موسسه شما نیست شما اجازه کار با خیلی از دستگاه ها رو ندارید.

      پیروز باشید

  68. فرزانه 1398-11-23 در 12:04 پاسخ

    سلام ببخشید پزشک عمومی که تازه فارغ التحصیل شده و هنوز طرحش رو نگذرونده میتونه مرکز لیزر تاسیس کنه؟

    • مدیریت 1398-11-23 در 14:12 پاسخ

      سرکار خانم فرزانه

      بله میتونید با توجه به اینکه این موسسه زیر نظر اداره ثبت شرکت ها ثبت میشه و بابت شروع کار باید از بهداشت هم تاییدیه داشته باشید، میتونید ثبت کنید.

      پیروز باشید

  69. سین 1398-12-05 در 15:11 پاسخ

    منظورتون از مارهای زیبایی غیر درمانی چیه؟!
    شامل چه کارهایی میشه زیبایی غیردرمانی؟

    • مدیریت 1398-12-07 در 10:33 پاسخ

      سرکار خانم / جنای آقای سین

      کارهای زیبایی یعنی آبرسانی پوست، پاکسازی پوست و… بدون تزریق و بدون استفاده از دستگاه های تهاجمی. توضیحات کامل در متن و در دیدگاه ها داده شده است.

      پیروز باشید

  70. ستاره 1399-11-21 در 14:48 پاسخ

    سلام.من کارشناسی ارشد mba رو دارم میتونم کار موسسه زیبایی لیزر موهای زائد رو انجام بدم؟

    • مدیریت 1399-11-21 در 15:46 پاسخ

      سرکار خانم ستاره

      درصورت داشتن مجوز از نظام پزشکی و معاونت درمان یا حضور پزشک متخصص پوست و مو میتوانید این کار رو انجام بدید.

      پیروز باشید

  71. مهسا 1399-11-29 در 06:32 پاسخ

    باسلام
    برای موسسه زیبایی یا آرایشگاه اگر سند اداری باشد و مجوز هم بگیریم ایا همسایه ها میتوانند شکایت کنند.هیات مدیره ساختمان میگه در مصوبات آن ساختمان که سال ۸۰ به تصویب رساندن،بعضی از مشاغل از جمله کارهای زیبایی و …اجازه کار کردن ندارن! و شکایت میکنن!

    • مدیریت 1399-12-03 در 09:54 پاسخ

      سرکار خانم مهسا

      سلام وقت بخیر. اگر سند اداری باشد و مجوز داشته باشید هیچگونه شکایتی از همسایگان قابل قبول نیست.

      پیروز باشید

      • مریم 1399-12-05 در 18:06 پاسخ

        سلام من لیسانس هستم میخواستم موسسه لیزر وموی زاید مجوز بگیرم لطفا راهنمایی کنید

        • مدیریت 1399-12-06 در 15:44 پاسخ

          سرکار خانم مریم

          بایستی موسسه ثبت کنید و حتما درنظر داشته باشید بدون پزشک امکان ارائه خدمات درمانی ندارید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ در تماس باشید.

          پیروز باشید

  72. مریم 1399-12-05 در 18:07 پاسخ

    سلام من لیسانس هستم میخواستم موسسه لیزر وموی زاید مجوز بگیرم لطفا راهنمایی کنید

  73. ناهید 1399-12-09 در 00:02 پاسخ

    سلام تفاوت کار زیبایی و درمانی چیه ؟

    • مدیریت 1399-12-09 در 12:18 پاسخ

      سرکار خانم ناهید

      درمانی به اموری مثل کاشت مو، چاقی و لاغری، رفع موهای زائد، تزریق ژل و… گفته میشود.
      اموری مثل آبرسانی پوست و پاکسازی پوست جزو امور زیبایی قرار میگیرند.

      پیروز باشید

  74. نیلا 1399-12-22 در 17:04 پاسخ

    سلام ببخشید میشه با مدرک پزشک عمومی کلینیک زیبایی تاسیس کرد جهت امور ‌پوست مو و بوتاکس

    • مدیریت 1399-12-23 در 09:55 پاسخ

      سرکار خانم نیلا
      جهت امور کلینیک زیبایی فقط با مدرک پزشک متخصص پوست و مو میتوانید فعالیت نمایید.

      پیروز باشید

  75. زمان 1400-01-10 در 12:15 پاسخ

    سلام

    تاسیس موسسه زیبایی چقدر هزینه دارد؟؟

    • مدیریت 1400-01-18 در 19:09 پاسخ

      سرکار خانم زمان

      لطفا جهت دریافت هزینه با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ در تماس باشید.

      پیروز باشید

  76. سونا 1400-01-18 در 02:57 پاسخ

    سلام من ماما هستم
    آیا میتونم مجوز مرکز لیزر بگیرم؟بدون نیاز به هیچ گونه پزشکی

    • مدیریت 1400-01-18 در 19:09 پاسخ

      سرکار خانم سونا
      خیر متاسفانه. باید پزشک داشته باشید چون لیزر فقط توسط پزشک انجام میشود.

      موفق باشید

  77. atin.azimian97@gmail.com 1400-01-29 در 23:10 پاسخ

    سلام وقت بخیر.من پزشک نیستم.کار فشیال انجام میدم.میتونم دستگاه هیدروفشیال و پلاژن تراپی داشته باشم قانونی؟بدون پزشک

    • مدیریت 1400-01-30 در 16:32 پاسخ

      سرکار خانم عظیمیان

      بله با داشتن مجوز رسمی از معاونت درمان یا اتحادیه، میتوانید از دستگاه های مذکر استفاده نمایید.

      پیروز باشید

  78. Reza 1400-02-04 در 07:59 پاسخ

    بی شرف دروغ گو
    لیزر یه کار تهاجمی و بسیار خطرناکه و بدون حضور پزشک متخصص نمیشه کار لیزر انجام داد .چرا هر چرت و پرتی به مغز پوکت میرسه تحویل مردم میدی برا سود جوی .

    • مدیریت 1400-02-04 در 12:58 پاسخ

      جناب آقای رضا
      از اینکه با ادب و احترام دیدگاه خودتون رو بیان کردید سپاسگزاریم.
      درصورتیکه دیدگاه هارو مطالعه کرده باشید به کرات نوشته شده که برای کار با لیزر فقط باید حضور و مجوز پزشک یا نامه و مجوز از وزارت بهداشت و معاونت درمان داشته باشند.

      پیروز باشید.

  79. سارا منجي 1400-02-04 در 23:39 پاسخ

    سلام من اسکین کر هستم و میخوام موسسه ثبت بدم و در هفته ٢ روز کار پزشکی انجام بدم باید حتما پزشک عمومی هست که دوره پوست رو گذرونده میشه جز هیت مدیره معرفی کنم ؟و بعد از تاسیس موسسه پزشک باید بره معاونت درمان یا علوم پزشکی؟

    • مدیریت 1400-02-05 در 10:49 پاسخ

      سرکار خانم سارا
      با حضور پزشک متخصص و اخذ تاییدیه از معاونت درمان میتونید خدمات پوست ارائه دهید.

      پیروز باشید

  80. نسترن 1400-02-05 در 16:13 پاسخ

    سلام خسته نباشید میخوام مدرک بین المللی لیزر موهای زائد و پاکسازی پوست از جمله میکرونیلدینگ و اتوی صورت کرم‌پودر دائم بگیرم اینکار جزو زیبایی هستش یا درمانی میتونم بدون پزشک مجوز بگیرم

    • مدیریت 1400-02-09 در 12:39 پاسخ

      سرکار خانم نسترن

      لطفا جهت دریافت مشاوره کامل، با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ در تماس باشید.

      پیروز باشید.

  81. نسرین 1400-04-03 در 19:24 پاسخ

    سلام خسته نباشید من کلینیک پوست و مو و زیبایی زدم و مدرک بین المللی دارم و کارهای زیبایی انجام میدم میتونم بدون حضور پزشک متخصص کار کنم؟

    • مدیریت 1400-04-04 در 17:04 پاسخ

      سرکار خانم نسرین
      با توجه به اینکه کاربا دستگاه های لیزر نیزمند حضور پزشک است، درصورتیکه از معاونت درمان نامه و مجوز بگیرید و گواهی دوره داشته باشید امکان کار با دستگاه را خواهید داشت در غیر اینصورت دفتر شما پلمب خواهد شد.

      موفق باشید

  82. Sogand 1400-04-04 در 10:50 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ارشد روانشناسی بالینی دارم
    اخذ مجوز لیزر موهای زائد زیر نظر پزشک عمومی … برای رشته ما هم امکان پذیر هست؟
    و اینکه چه دوره هایی باید دیده بشه برای لیزر؟

    • مدیریت 1400-04-04 در 17:02 پاسخ

      سرکار خانم سوگند

      لطفا با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸۵ در تماس باشید/

      پیروز باشید

  83. Dr.Ahmadi 1400-04-26 در 01:31 پاسخ

    باعرض سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی پزشکی هستم ولی دوسه سالی از درسم مونده میخوام موسسه زیبایی بزنم لطفا بگید شامل چه مواردی میشه؟
    آیا علاوه بر کارهای پاکسازی و دستگاه‌هایی مثل لیزر و
    … فعالیت‌هایی نظیر ژل و بوتاکس و کاشت مو رو هم بصورت قانونی شامل میشه یا نه

    • مدیریت 1400-04-26 در 10:45 پاسخ

      کاربر عزیز

      جهت کار با دستگاه های لیزر یا بوتاکس و… داشتن مدرک نظام پزشکی و تاییدیه معاونت درمان الزامیست. اما موسسه را میتوانید ثبت کنید.

      پیروز باشید

      • علی 1400-10-18 در 11:00 پاسخ

        سلام
        من پزشک عمومی هستم و میخوام موسسه زیبایی بزنم، آیا مجوزی که شما میگیرید برای معاونت درمان هم مورد تایید هست؟ و چطور میتونیم متوجه این قضیه بشیم

        • مدیریت 1400-10-19 در 10:49 پاسخ

          کاربر عزیز

          ما مجوز رو تحت نظارت اداره ثبت شرکت ها دریافت میکنیم و موسسه رو براتون به ثبت میرسونیم. سایر مجوز ها در رابطه با استفاده از دستگاه های لیزر توسط معاونت درمان صادر میشود که از عهده ما خارج می باشد.

  84. زینب 1400-04-28 در 16:15 پاسخ

    سلام.من دوره اسکین کر و مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ مدرک بین المللی و گرفتم و میخوام ی سالن بزنم و مدرک فنی حرفه ای این هارو نگرفتم ایا میشه ی سالن برلی خودم بزنم؟؟و فرق کار من با بیوتی تراپیست چیه؟؟

  85. زینب 1400-04-28 در 16:17 پاسخ

    سالنی بزنم ک بدون دردسر باشه.فردا پلمپ نکن.تو این سالن هم فقط خدمات پوستی و ارائه بدم.

  86. زهرا 1400-04-28 در 16:20 پاسخ

    میتونم با مدرک اسکین کر ی سالنی بزنم ک بدون دردسر باشه.فردا پلمپ نکن.تو این سالن هم فقط خدمات پوستی و ارائه بدم.نیاز ب چه کارایی هست؟؟

  87. سارا 1400-05-13 در 20:02 پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من کارشناس اپتیک و لیزر آیا میتونم با مدرکم کنار دکتر به عنوان اپراتور لیزر کار کنم؟تعدادی میگن باید مدرک پیراپزشکی باشه ولی به تازگی به رشته ماهم مجوز دادن الان نمیدونم میتونم یا نه ,ممنون

    • مدیریت 1400-05-16 در 11:30 پاسخ

      سارای عزیز

      داشتن سابقه و مجوز از معاونت درمان الزامیست. ضمنا کار با دستگاه لیزر بایستی فقط توسط متخصص و پزشک انجام شود.

  88. ارمیا 1400-05-16 در 02:00 پاسخ

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم میشه با مدرک دکترای عمومی هر رشته ای مثل داروسازی یا دامپزشکی ورشته های مشابه کلینیک زیبایی تاسیس کرد

    • مدیریت 1400-05-16 در 11:30 پاسخ

      ارمیای عزیز
      در دیدگاه دیگری پاسخ شما ارسال گردید.

  89. ارمیا 1400-05-16 در 02:01 پاسخ

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم میشه با مدرک دکترای عمومی هر رشته ای مثل داروسازی یا دامپزشکی ورشته های مشابه کلینیک زیبایی تاسیس کرد

    • مدیریت 1400-05-16 در 11:29 پاسخ

      ارمیای عزیز

      بله با داشتن مجوز و تاییدیه معاونت درمان استان میتوانید تا حدودی خدمات زیبایی رو انجام بدید.

      • اکبر کریمی 1401-02-19 در 01:32 پاسخ

        دوستان ثبت شرکت و موسسه هیچ مجوزی برای کار زیبایی و درمانی نیست .‌
        لیزر مو و کاشت مو و خال برداری مصداق دخالت در درمان و دیه و زتدانی داره.

        • مدیریت 1401-02-19 در 15:48 پاسخ

          سپاس از دیدگاه شما

  90. سایا 1400-06-17 در 23:54 پاسخ

    سلام خسته نباشید من کارشناس مامایی هستم میخوام توی مطب یه پزشک خدمات لیزر مو انجام بدم. آیا همون مجوز مطب کافی هستش یا باید مجوز دیگه ای هم گرفته بشه؟

    • مدیریت 1400-06-24 در 10:45 پاسخ

      سرکار خانم سایا
      جهت ثبت موسسه مشکلی نیست اما جهت شروع کار با دستگاه های لیزر حتما حضور و مدرک پزشک و یا تاییدیه معاونت درمان الزامیست.

  91. طیبه اعظمی 1400-06-30 در 11:45 پاسخ

    با سلام
    آیا با مدرک مامایی یا پرستاری میشه برای موسسه زیبایی بدون دستگاه لیزر و فقط برای تزریق بوتاکس و فیلر و ژل مجوز وزارت بهداشت گرفت و این خدمات رو قانونی انجام داد یا حتما مدرک پزشکی لازمه؟

    • مدیریت 1400-06-30 در 14:16 پاسخ

      سرکار خانم اعظمی
      خیر متاسفانه. کار با دستگاه لیزر و تزریق ژل و بوتاکس امری تخصصی است که باید توسط پزشک مربوطه انجام شود.
      پیروز باشید

  92. شلاله جرایدی 1400-08-18 در 17:52 پاسخ

    باسلام
    میشه مرکز حذف موهای زائد با لیزر رو بدن حضور پزشک متخصص پوست ومو بازکرد؟و ژل تزریق و بوتاکس چطور؟؟
    چه مدارکی برای بازکردن همچین مرکزی نیاز هست؟شریک هم نیازهست؟

    • مدیریت 1400-08-22 در 13:33 پاسخ

      شلاله عزیز
      قانونا داشتن پزشک و مدرک و حضور ایشان الزامیست. اما با هماهنگی و داشتن مجوز از معاونت درمان، میتونید با اپراتور هم این امور را انجام دهید.

  93. ریحانه شهری 1401-04-08 در 21:07 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    من مدرک سرتیفیکیت فیشال شامل(کربن تراپی و هیدرودرمی و کلاژن درمانی)و میکرونیدلینگ و مزوتراپی دارم و پزشک عمومی ام ندارم و اگه مدرک لیزر روهم بگیرم میتونم کلینیک زیبایی بدون دردسر و کاملا قانونی بزنم؟؟؟

    • مدیریت 1401-04-09 در 11:20 پاسخ

      کاربر گرامی

      صلاحیت ارائه مجوز جهت کار با لیزر به عهده معاونت درمان استان می باشد و از آنجا باید پیگیری نمایید.

  94. سینا 1401-04-25 در 19:19 پاسخ

    سلام وقت بخیر من کارشناس پرستاریم میتونم با همکاری متخصص پوست و مو کلینیک زیبایی بزنم که مالکیت و مدیریتش با من باشه؟

    • مدیریت 1401-04-28 در 16:54 پاسخ

      کاربر گرامی
      بابت ثبت کلینیک حداقل وجود سه پزشک متخصص الزامیست. برای اطلاعات بیشتر بایستی با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸۰۰۰ در تماس باشید.

  95. نادیا 1401-05-03 در 23:23 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر خدا قوت ببخشید مجوز برای تاسیس مرکز لیزر میتوان با داشتن مدرک دکترای اپتیک و لیزر اقدام کرد و لیزر رو خودم با داشتن این مدرک انجام بدم؟ متشکرم

    • مدیریت 1401-05-04 در 09:17 پاسخ

      کاربر گرامی
      باتوجه به اینکه این موضوع باید تلفنی خدمت شما اعلام شود، پیشنهاد میگردد با شماره تماس ۰۲۱۴۱۸۵۸۰۰۰ در ارتباط باشید.

  96. Asra 1401-07-06 در 14:11 پاسخ

    سلام من پرستار هستم و میخوام یه موسسه زیبایی بزنم میخواستم ببینم که منظورتون از کار درمانی چیه ؟
    مثلا هایفو با مزو و آب درمانی و این چیزا رو میشه آورد ؟

    • مدیریت 1401-07-07 در 11:21 پاسخ

      کاربر گرامی
      منظور از کار درمانی مواردی مثل لیزر موهای زائد و کاشت مو و بوتاکس و… می باشد.

  97. سودابه 1401-09-23 در 08:05 پاسخ

    سلام. وقت بخیر. من با ثبت موسسه زیبایی میتونم کارهای میکرونیدلینگ و پاکسازی رو انجام بدم؟

    • مدیریت 1401-09-29 در 15:25 پاسخ

      کاربر گرامی
      امور درمانی قابل انجام نیست اما امور زیبایی که جنبه درمانی و کار با لیزر نداشته باشد ایرادی ندارد.

  98. رعنا 1401-10-24 در 05:37 پاسخ

    سلام خسته نباشید.بنده لیسانس زیست شناسی سلولی مولکولی دارم.دوره های آموزش لیزر هم دارم میرم .قصد راه اندازی موسسه لیزر دارم.میتونم مجوز بگیرم بدون همکاری با پزشک ؟

  99. پری 1401-11-23 در 19:29 پاسخ

    سلام وقت بخیر من میخوام دستگاه لیزر بخرم و باهاش کارکنم . نیازمند مجوز پزشک عمومی هستم ، اگه اون پزشک در شهر دیگه (با فاصله نیم ساعت) مجوز طبابت داشته باشه ، میتونم از پروانه ایشون استفاده کنم یا باید حتما پزشک در شهر خودم باشه؟

  100. عارفه 1401-12-20 در 21:23 پاسخ

    سلام ، در یک کامنت پاسخ دادید که بعد از ثبت موسسه ، و موافقت معاونت درمان ، بدون پزشک هم راه اندازی مرکز لیزر ممکنه ، بیشتر توضیح میدید لطفا ؟

    • مدیریت 1401-12-24 در 12:21 پاسخ

      سلام کاربر عزیز
      اخذ نامه بابت استفاده از دستگاه لیزر در هر شرایطی الزامیست.

دیدگاه خود را بنویسید