تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

طراحی سایت و لوگو

طراحی سایت و لوگو

طراحی سایت و لوگو

تخفیف ویژه ۱۵ درصدی برای مشتریان ثبت شرکت و ثبت برند…

چرا به طراحی سایت نیاز دارید؟

شرکت خود را با زحمت فراوان تأسیس کرده اید؟ برند خود را به تازگی به ثبت رسانده اید؟حالا می خواهید بدانید آیا باید مثل ده ها هزار نفر دیگر سایت هم درست کنید یا خیر. آیا واقعاً نیازی به طراحی سایت هست؟ جواب مثبت است، احتمالاً هر تجارت موفقی نیاز به طراحی سایت دارد، به خصوص اگر هدف، توسعه ی شرکت و تجارت مورد نظر باشد. امروزه هم میلیون ها نفر به اینترنت دسترسی دارند و هم برای جست و جوهای مختلف خیلی راحت و سریع از اینترنت استفاده می کنند. خود من هر وقت نیاز به کالا و یاخدمات ویژه ای نیاز داشته باشم، اول سراغ اینترنت می روم نه دفتر تلفن. اینترنت آسان و سریع است، به همین دلیل شرکتی که در اینترنت سایت شده باشد بیشتر توجه مرا جلب می کند. سایتی که ساده و با تفکر طراحی شده باشد خودش نوعی تبلیغ مثبت است _ حتی اگر فروش اینترنتی نداشته باشد.

  • چه عواملی باعث موفقیت سایت می شود؟

  • آیا ساخت سایت نتیجه بخش است؟

  • آیا  در دراز مدت با یک شرکت معتبر قرارداد طولانی مدت امضا کنم بهتر نیست؟

رازی که باید فاش کنم این است که طراحی سایت عالی آن طورها هم که فکر می کنید فرآیندی پیچیده نیست به شرط آنکه بدانید دقیقاً چه می خواهید و در ضمن کمی هم پول خرج کنید.

اولین مرحله تصمیم گرفتن است. اگر به روش شکسپیر بخواهیم در مورد تبلیغات اینترنتی نظر خواهی کنیم باید بگوییم: “بودن یا نبودن، سؤال این است” و در دنیای امروز جواب بودن است.

سؤال اصلی این است:

آیا وب سایت ضعیف و معمولی داشتن از نداشتن آن بهتر است؟

خیلی واضح و روشن با صدای بلند باید بگویم “نه!” در خیلی موارد مشتری در اولین برخورد با سایت رو به رو می شود و  اهمیت و تأثیر اولین برخورد بر کسی پوشیده نیست. یک سایت ضعیف با طراحی نامناسب، اطلاعات نادرست و غلط های تایپی ضربه مهلکی به وجهه  شرکت می زند. اگر می خواهید سایت داشته باشید، پس خوبش را داشته باشید. ما در این بخش به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید وب سایتی خوب و موفق داشته باشید.

نکات مثبت طراحی سایت

اگر تبلیغات اینترنتی را آغاز کنید، در این صورت می توان ادعا کرد شرکت خوبی دارید. تحقیقات اخیر نشان می دهند که در حدود ۱۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به اینترنت دسترسی دارند. در ایران هر ماه ۳۶۰۰۰ نوع کاربر جدید به اینترنت وصل می شوند. شکی نیست که اکثر این افراد احتمالاً مشتری شما نمی شوند. اما چرا حداقل توجه آن را جلب نکنیم؟ یک سایت اینترنتی علاوه بر جلب مشتریان جدید، به مشتریان موجود هم می تواند خدماتی ارائه دهد. اگر تبلیغات قرن بیستم برای جلب مشتری بود، تبلیغات قرن بیست و یکم برای ارائه ی خدمات به مشتریان دائم (و طولانی مدت) است. ارائه ی خدمات اصلی ترین عامل است و سایت می تواند در این زمینه کمک مؤثری بکند.

قبل از شیرجه زدن در دریای صفحات وب و اینترنت، چند دقیقه با خود فکر کنید که از سایت چه انتظاری دارید و این سایت چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

در اینجا به بعضی مزایای طراحی سایت اینترنتی اشاره می کنیم:

سایت وجهه شما را بالا می برد

دست به کار شوید. هر تجارتخانه ای حالا در اینترنت یک سایت دارد. اگر نمی خواهید سایت داشته باشید، اول خوب در این مورد فکر کنید و نهایتاً به دلایل موجهی برسید. امروزه تبلیغات موفق، با طراحی و بهینه سازی یک وبسایت آغاز میشود.

طراحی سایت به رونق تجارت شما کمک می کند و به تعداد مشتریان می افزاید

داشتن سایت یعنی داشتن ویترین در هر روستا و هر شهر در دنیا. هر جا که مردم به اینترنت دسترسی داشته باشند، به شرکت شما هم می توانند دسترسی پیدا کنند. مشتریان دیگر محدود به مناطق اطراف نمی شوند، شما برای جلب مشتری کل دنیا را در اختیار دارید.

در صورت داشتن سایت بعضی هزینه ها پایین می آید

می توان اطلاعاتی را که معمولاً در بروشوری گران قیمت نوشته می شود، در سایت وارد کرد. به این ترتیب بازدید کنندگان سایت خیلی سریع به اطلاعات دسترسی پیدا می کنند و در هزینه های چاپ و پست (تبلیغات) صرفه جویی می شود. هر کسی که سایت زده، بُرده. خیلی از شرکت های بزرگ تجاری با قراردادن دفترچه ی راهنما و دیگر اسناد مربوط به کالاهای خود در اینترنت میلیون ها تومان در هزینه ی تبلیغات صرفه جویی کرده اند. علاوه بر این ، سایت های اینترنتی هزینه های ارائه ی خدمات به مشتریان را به حداقل رسانده اند. اگر یک مشتری از طریق سایت به جواب مورد نظر خود دست یابد، دیگر نیازی ندارد با تلفن به شما در مورد ساعات کار فروشگاه یا آدرس مغازه پرس و جو کند. بهتر است از این زاویه به موضوع نگاه کنید: با سرمایه گذاری بیشتر به سود بیشتری می توان دست یافت. اما برای افزایش سود راه دیگری نیز وجود دارد: کمتر پول خرج کنید.

یک سایت اینترنتی ۲۴ ساعت در روز، ۷ روز در هفته و ۳۶۵ روز در سال در دسترس است

حتی وقتی شما مریض هستید یا به تعطیلات رفته اید، سایت اینترنتی کار خود را می کند. اگر مشتری بخواهد خرید کند، وب سایت برای گرفتن سفارش در خدمت آماده است.

وب سایت به مشتریان امکان انتخاب می دهد

در صورت وجود سایت، مشتریان می توانند تلفن کنند، ویترین مغازه را ببینند، برای شما فکس بزنند و یا ایمیل بفرستند. داشتن وب سایت یعنی مشتریان در اینترنت هم می توانند با شما ملاقات کنند. با ارائه ی امکانات بیشتر، مشتریان را راحت تر می توان کنترل کرد. به خاطر داشته باشید: ارائه خدمات هدف اصلی شما نیست- صرفاً وسیله ای برای رسیدن به هدف مورد نظر است.

وب سایتی که قابلیت گفتگوی آنلاین داشته باشد

یکی از ویژگی های طراحی وبسایت دارا بودن یک پنل گفتگوی آنلاین هست! شاید در ابتدا کمی ساده و مبتدی به نظر برسد اما خیلی افراد تمایل بیشتری برای گفتگو و چت کردن دارند تا اینکه بخواهند با شما تماس بگیرند!

در این بخش به برخی از ویژگی های داشتن یک وب سایت پرداخته شد و تقریبا شما متوجه شدید که داشتن یک وبسایت تا چه اندازه میتواند به موفقیت تجارت و کسب و کار شما کمک کند. پس همین الان با موسسه آگاه ثبت تماس گرفته و طراحی سایت خود را به تیمی قدرتمند شامل ۱۰ نفر طراح، ۳ نفر مسئول سئو و بهینه سازی، ۲ نفر پشتیبان فنی، ۲ نفر تولید محتوا و پشتیبانی دائم و در دسترس بسپارید…

ضمنا اگر تا الان لوگوی خودتان را ثبت نکردید یا هیچ گونه تصویری از کار خود ندارید، حتما این طراحی را انجام بدید چون پیش نیاز داشتن یک سایت خوب داشتن یک لوگوی خوب هست که نشانگر نوع فعالیت شما در قالب یک تصویر کوچک باشد…