تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار

پرداخت روزنامه کثیرالانتشار

به نشریاتی که به صورت روزنامه چاپ می­ شوند و حاوی اخبار هستند، روزنامه کثیر الانتشار می‌گویند. این روزنامه ها بهترین و موثرترین ابزار جهت اطلاع رسانی هستند. آگهی های چاپ شده در روزنامه های کثیر الانتشار شامل موضوعاتی همچون ثبت شرکت، فعالیت شرکت، سهام داران شرکت، اشیا گم شده مانند اسناد و مدارک و … است. هر شرکت موظف است پس از ثبت، یکی از روزنامه های کثیر الانتشار را انتخاب کرده و تمام اخبار خود را در آن به چاپ برساند، در غیر این صورت با توجه به مواد قوانین ثبت شرکت ها امکان ابطال و انحلال شرکت مورد نظر وجود دارد.

چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار هزینه بر بوده و می‌توانید از طریق سایت آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. کلیه مراحل پرداخت روزنامه کثیر الانتشار در مقاله زیر آمده است. هر گونه تغییر بوجود آمده در شرکت ها اعم از تغییرات کوچک و بزرگ باید در روزنامه کثیر الانتشار منتخب شرکت چاپ شود، تا اطلاع رسانی به صورت عمومی انجام گیرد. در ادامه محتوا درباره موضوعات همچون پرداخت روزنامه کثیرالانتشار، مراحل پرداخت، عوامل موثر بر هزینه چاپ و موضوعاتی دیگر صحبت می‌کنیم‌.

از طریق موسسه آگاه می توانید امور مربوط به ثبت شرکت و پرداخت روزنامه کثیرالانتشار را به راحتی انجام دهید.

روزنامه کثیرالانتشار

در این فرم اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و برای ارسال جهت بررسی، روی دکمه پرداخت کلیک کنید.

  • اطلاعات پرداخت شما به این آدرس ایمیل می شود.
  • لطفا حداقل یکی از موارد زیر (مکانیزه - شناسه ملی یا شماره ثبت) را وارد نمایید.
  • این شماره در قسمت بالا (سمت راست) آگهی ثبتی تغییرات شرکت شما نوشته شده است و هجده رقمی می باشد.
  • این شماره در سطر اول آگهی تاسیس شرکت یا روزنامه رسمی شما نوشته شده است و ده رقمی می باشد.
  • 0 ریال

روزنامه کثیر الانتشار چیست؟

روزنامه های کثیر الانتشار نشریات چاپی بدون صحافی هستند که وسیله ای برای اطلاع رسانی عموم محسوب می‌شوند. این روزنامه ها همواره قابل دسترس بوده و می‌توان آنها را از دکه های نشریاتی تهیه کرد. در روزنامه های کثیر الانتشار اطلاعات و آگهی های زیادی در مورد شرکت ها درج می‌شود.

روزنامه های کثیر الانتشار نام های مختلفی دارند و اگر قصد خرید روزنامه را داشته باشید، متوجه این موضوع خواهید شد. همه شرکت ها برای اطلاع رسانی اخبار و آگهی های خود به سایر افراد و سهام داران باید یک روزنامه انتخاب کند. چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار علاوه بر اخبار شرکت ها می‌تواند در رابطه با اشیا مفقودی مانند کارت شناسایی، کارت ملی، اسناد و … باشد.

چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار

بهترین و موثرترین ابزار اطلاع رسانی به مردم روزنامه های کثیر الانتشار بوده و ثبت هر گونه آگهی در این روزنامه ها امکان پذیر است. از جمله آگهی هایی که می‌توان آن را در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ کرد می‌ توان به اخبار مربوط به شرکت ها (تاسیس شرکت، ثبت شرکت، انحلال شرکت، افزایش سرمایه و کاهش سرمایه شرکت و …)، اشیا گم شده (اسناد و مدارک شناسایی، سند خانه، ماشین و سایر املاک و …)، اخبار مناقصات و مزایدات، تحدید اراضی، انتشار اوراق عرضه، دعوت از مجامع و … اشاره کرد. می‌توانید انواع آگهی های خود را در سامانه انتشار آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار درج کنید.

پرداخت روزنامه کثیر الانتشار

یکی از مهم ترین و ضروری ترین مراحل ثبت شرکت پرداخت روزنامه کثیر الانتشار است. تمام موسسین پس  از ثبت شرکت باید روزنامه کثیر الانتشاری برای شرکت خود انتخاب کرده و در اساسنامه شرکت نیز قید کنند. تمام فعالیت های مربوط به شرکت باید به صورت آگهی در روزنامه کثیر الانتشار چاپ شده تا به اطلاع شرکا و سهام داران شرکت برسد.

انتخاب روزنامه کثیر الانتشار خاص برای پیشرفت و آینده شرکت نیز مهم است، چرا که سهام داران با دانستن نام روزنامه منتخب شرکت می‌توانند از اخبار و فعالیت شرکت مطلع شوند. هزینه آگهی روزنامه کثیر الانتشار با توجه به نوع شرکت، متن آگهی و مواردی دیگر متغییر بوده و از طریق سامانه های پرداخت به صورت آنلاین انجام می‌گیرد‌.

عدم آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیر الانتشار چه عواقبی دارد؟

تمام مسئولیت عدم چاپ آگهی در رورزنامه های کثیر الانتشار بر عهده موسس شرکت خواهد بود. موسس شرکت کسانی هستند که در زمان انجام امور ثبت شرکت به عنوان مدیرعامل و … نامشان ثبت می شود. موسسین شرکت بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشند:

1ـ بر اساس ماده ۲ قوانین ثبت شرکت ها در صورت عدم درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیر الانتشار، داداستان می‌تواند شرکت شما را منحل کند.

2ـ ماده ۱۹۸ قوانین ثبت شرکت ها بیان می‌کند، در صورت عدم چاپ آگهی امکان باطل شدن شرکت نیز وجود دارد.

با توجه به دو مورد فوق الذکر موسسین شرکت حتما باید پس از ثبت شرکت آن را در روزنامه کثیر الانتشار منتخب درج کنید. توجه داشته باشید که عدم چاپ آگهی در مقایسه با چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار هزینه بیشتری دارد.

مراحل پرداخت هزینه آگهی روزنامه کثیر الانتشار

هزینه چاپ آگهی در روزنامه کثیر الانتشار و از طریق سامانه پرداخت آگهی روزنامه کثیر الانتشار صورت می‌گیرد. مراحل پرداخت هزینه چاپ آگهی در این روزنامه به صورت زیر است:

  1. برای پرداخت هزینه آگهی روزنامه کثیر الانتشار ابتدا وارد سامانه پرداخت به آدرس اینترنتی post.ir شوید و گزینه پیگیری درخواست از بخش منوی سمت راست را انتخاب کنید.
  2. در قسمت بالا سمت راست آگهی روزنامه کثیر الانتشار شماره ای به نام شماره مکانیزه وجود دارد. در این مرحله باید شماره مکانیزه را در کادر مورد نظر وارد کرده و سپس کادر آبی رنگ بازیابی اطلاعات آگهی را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.
  3. صفحه اطلاعاتی پیش روی شما باز می‌شود که باید آن را تایید کنید.
  4. در این مرحله باید کد پستی خود را وارد کنید و کادر آبی رنگ بازیابی نشانی با کد پستی را بزنید.
  5. پس از تایید کردن اطلاعات، پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک را بزنید تا امکان پرداخت هزینه چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار برای شما فراهم شود.
  6. پس از اتمام فرایند پرداخت ۲ هفته طول می‌کشد تا مرسوله از طریق پست به دست شما برسد. در این مدت می‌توانید از طریق شماره مکانیزه در سامانه روزنامه کثیر الانتشار به آدرس ذکر شده، ارسال مرسوله خود را پیگیری نمایید.

ارزانترین آگهی روزنامه کثیر الانتشار

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد در هنگام ثبت آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار، هزینه آن است. همانگونه که گفته شد روزنامه های کثیر الانتشار نام های مختلفی دارند. از طرفی این روزنامه ها به دو دسته روزنامه کم هزینه و پر هزینه تقسیم می‌شود.

اگر به دنبال ارزانترین آگهی روزنامه کثیر الانتشار هستید، می‌توانید یکی از اسامی روزنامه های کم هزینه را انتخاب کنید. اگر چه مخاطب این روزنامه ها به اندازه روزنامه های پر هزینه نبوده، اما درج آگهی در روزنامه های کم هزینه می‌تواند برای شروع فعالیت شرکت های تازه تاسیس بسیار مناسب باشد و تا حد زیادی سبب صرفه جویی در هزینه ها شود.

اگر صاحب کسب و کار بزرگی هستید، بهتر است آگهی های مربوط به شرکت خود را در روزنامه های پر هزینه انتخاب کنید تا در دید مخاطبان بیشتری قرار گیرد.

عوامل موثر بر هزینه چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

هزینه چاپ آگهی برای متقاضیانی که قصد چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار را دارند، مهم است. به طور کلی می‌توان گفت فاکتورهای زیادی بر هزینه چاپ آگهی در روزنامه کثیر الانتشار موثر هستند. از جمله این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع روزنامه

یکی از مهم ترین مواردی که بر قیمت چاپ آگهی تاثیر مستقیمی دارد، نوع روزنامه است. همان گونه پیشتر به آن اشاره شد روزنامه های کثیر الانتشار به دو دسته کم هزینه و پر هزینه تقسیم می‌شوند. هزینه چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار پر هزینه بیشتر از کم هزینه است.

  • عنوان شرکت

عنوان و موضوع شرکت از دیگر موارد موثر در هزینه چاپ آگهی هستند. طولانی بودن موضوع فعالیت سبب بالا رفتن هزینه چاپ می‌شود.

  • تعداد اعضا

هر چه تعداد اعضا، پرسنل و سهام داران یک شرکت بیشتر باشد، هزینه آگهی روزنامه کثیر الانتشار نیز افزایش خواهد یافت.

  • متن آگهی

تعداد خطوط آگهی و میزان فضای اشغال شده توسط آگهی از جمله موارد تاثیر گذار بر هزینه چاپ هستند.

چه اطلاعاتی در روزنامه کثیر الانتشار چاپ می‌شود؟

هر شرکتی پی از ثبت موظف است تا نام شرکت، موضوع، نوع فعالیت، آدرس و شماره تلفن شرکت را در روزنامه کثیر الانتشار منتخب چاپ کند. از دیگر مواردی که باید توسط موسسین شرکت در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ شود می‌توان به شماره ثبت شرکت، سرمایه شرکت، اسم و مشخصات هئیت مدیره به همراه سمت آنها و اسم و مشخصات سهام اشاره کرد.

اگر شرکتی تمام اطلاعات فوق الذکر را در روزنامه کثیر الانتشار به ثبت رسانید و بعد از مدتی تصمیم به تغییرات شرکت هر یک از آنها گرفت، این تغییرات باید به صورت کامل در روزنامه کثیر الانتشار چاپ شود.

چگونه تغییرات شرکت را در روزنامه کثیرالانتشار چاپ کنیم؟

هر گونه تغییری اعم از نام شرکت، موضوع فعالیت، تغییر سمت، تعدیل نیرو و … باید در روزنامه کثیر الانتشار درج شود. چاپ آگهی تغییرات شرکت در روزنامه های کثیر الانتشار جهت اطلاع رسانی به همه مردم انجام می‌شود. در بعضی شرکت ها برای ثبت تغییرات شرکت ابتدا باید صورتجلسه ای تنظیم شود و تمام افراد موجود در شرکت اعم از پرسنل و سهام داران از وجود صورت جلسه باخبر شده تا تغییرات شرکت به طور کامل اطلاع رسانی شود.

برای ثبت تغییرات شرکت می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سامانه های معتبر و فعال در این زمینه اقدام کنید. جهت ثبت تغییرات شرکت به اسناد و مدارک زیر نیاز داریم:

  • نسخه کپی از شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل شرکت، بازرسین شرکت، سهام داران و تمام افراد هیئت مدیره
  • کپی برابر با اصل کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل شرکت، هیئت مدیره، سهام داران و بازرسین شرکت
  • لیست از تمامی افراد شرکت
  • اسامی کامل سهام داران
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • کارت پایان خدمت سربازی

نتیجه گیری: 

برای امور مختلف که نیاز به ثبت آگهی در روزنامه دارید، می توانید با پر کردن فرمهای قرار داده شده در این صفحه کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید. مشاوران و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما در این زمینه هستند.

دیدگاه خود را بنویسید