تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت ها

ثبت شرکت ها

امروزه در دنیای تجارت، اعتبار بالا در کار و شغل اولین معیار است. بسیاری از افراد هنوز هم پس از سالها کار و فعالیت بصورت شخصی در کارگاه یا اتاق شخصی منزل خود! به همین صورت ادامه فعالیت میدهند. معمولا مشتریان جهت انجام معاملات بایستی ابتدا به شخص فروشنده خدمات یا کالا اعتماد کنند. در حال حاضر کمتر کسی حاضر میشود بدون اعتماد به شخص مقابل، معامله ای را انجام دهد و یا مبلغی برای فروشنده واریز کند!

ثبت شرکت اولین قدم جهت بالا بردن اعتبار شغل و فعالیت می باشد. زیرا شما با داشتن شماره ثبت، شناسه ملی و روزنامه رسمی نشان میدهید که حرفه شما و فعالیت شما دارای اعتبار بوده و هیچگونه مشکلی در کار شما وجود ندارد. به همین دلیل هست که اکثر ارگان های دولتی و نیمه دولتی فقط و فقط با اشخاص حقوقی که شماره ثبت و کد اقتصادی دارند قرادادهای کاری می بندند. اداره ثبت شرکت ها به همین منظور جهت ایجاد شماره ثبت و مدارک ثبتی برای افرادی که متقاضی ثبت شرکت هستند تشکیل شده است.

اما ثبت شرکت های مختلف اعم از مسئولیت محدود، سهامی خاص و موسسه کار بسیار راحتی هم نیست! به همین دلیل موسسه آگاه ثبت به عنوان وکیل و کارگزار شما در کمترین زمان شرکت شما را ثبت نموده و همکاری های لازم در کار و تجارت شما را خواهد داشت.

جهت ثبت شرکت، چگونگی ثبت شرکت، مراحل ثبت شرکت، پرسش در رابطه با ثبت شرکت ها، نحوه ثبت شرکت، شرایط ثبت شرکت و مدارک ثبت شرکت با آگاه ثبت در تماس باشید. ۰۲۱۴۱۸۵۸

دیدگاه خود را بنویسید