تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

تعرفه ثبت موسسه

تعرفه ثبت موسسه چقدر است؟

تعرفه ثبت موسسه وشرکت با توجه به نوع شرکت متفاوت است. شرکت ها و موسسات زیادی در سراسر تهران و استانها در حال فعالیت هستند، همین امر موجب چند نرخی بودن تعرفه ثبت موسسه و شرکت است. بدون شک همه‌ی متقاضیان  به دنبال کمترین قیمت و پایین ترین هزینه هستند. با ما همراه باشید با راهنمای جامع تعرفه ثبت موسسه و شرکت.

تعرفه ثبت موسسه و شرکت

تعرفه ثبت شرکت و موسسه

اینکه متقاضی دقیقا چه هزینه هایی را باید  پرداخت کند بسیار مهم است;  آنچه که مشخص است همگی به دنبال تعرفه ثبت موسسه و شرکت معقول هستیم;  اینکه چه هزینه هایی شامل حق الوکاله و دستمزد موسسه می شود، یک سوال در ذهن تقریبا همه مشتریان ماست.

اینترنت بستر مناسبی است که شما به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید. بدون شک بارها قبل از خرید یک محصول قیمت آنرا بارها و بارها بررسی و مقایسه کرده‌اید. طبیعتا این حق مسلم هر مشتری است که کمترین هزینه را پرداخت کند و بهترین کیفیت را دریافت کند.

با این حال در این مطلب بر آن شدیم که لیستی از پرداختی های قانونی جهت ثبت موسسه (تعرفه ثبت موسسه و شرکت) را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم:

تعرفه ثبت موسسه و شرکت:

هزینه حق الثبت: ۱۵۸۲۰ تومان.

هزینه تایید نام: ۴۰۰۰ تومان. (که در ثبت موسسه دریافت نمیشود و مخصوص ثبت شرکت هست.)

هزینه پوشه: ۴۰۰۰ تومان.

هزینه حق الدرج: ۲۷۳۲۰ تومان.

این تعرفه ها برای ثبت موسسه با حداقل اعضا و حداقل سرمایه می باشد;  وظیفه تیم آگاه ثبت ارائه خدمات به متقاضیان میباشد. این خدمات بسته به درخواست متقاضی، قیمت مختلفی دارند;

به این مبالغ دستمزد وکیل جهت تحویل پرونده و تمبر حق الوکاله نیز اضافه می گردد;  که مبلغ متغیری بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است. دستمزد موسسه آگاه ثبت نیز بصورت ثابت ۱۷۰ هزار تومان می باشد;

کارشناسان خبره آگاه ثبت آمادگی دارند تا به شما خدمات ارزشمندی را ارائه بدهند;  خدماتی با نازلترین قیمت!  جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۱۸۵۸ در تماس باشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید