تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در راز و جرگلان

ثبت شرکت در راز و جرگلان

پیش از اقدام به ثبت و راه اندازی یک شرکت در رازوجرگلان لازم است ابتدا اطلاعاتی بدست آورید  تا بتوانید بر حسب موضوع فعالیت خود و افق های مد نظر آینده تان شرکت خود را به ثبت برسانید.

شهرستان راز و جرگلان شهرستانی در استان خراسان شمالی ایران است و مرکز آن شهر راز می‌باشد. بخش راز و جرگلان در سال ۱۳۹۲ به شهرستان تبدیل شد. این شهرستان شمالی‌ترین شهرستان استان خراسان شمالی و استان‌های خراسان است بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت راز و جرگلان در سال ۱۳۹۵برابر با ۵۹۲۱۰ نفر بوده‌است ۷۵ درصد از مردم این شهرستان را ترکمن‌ها تشکیل می‌دهند که دارای مذهب اهل تسنن هستند. از دیگر اقوام این شهرستان می‌توان به رازی‌ها، ترک‌ها، کردها و تات‌ها اشاره کرد.

ثبت شرکت در راز و جرگلان

شرکت چیست؟

شرکت یک کار تجاری است که بین دو یا چند نفر تاسیس می شوند تا به اهداف مشترکی دست یابند.حال اگر شرکت تان را به ثبت برسانید مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. یکی از مزیت های ثبت شرکت این است که جلوه حقوقی، قانونی و رسمی به کسب و کارتان می بخشد،بزرگترین دلیلی که شرکت های با اشخاص حقیقی کار نمی کنند این است که نمی توانند به راحتی به آن ها اعتماد کنند و کار را به یک شخص بسپارند یا خیالشان از این بابت نارحت است که کسی غیر از آن شخصی حقیقی وجود ندارد که مسئولیت کار را بر عهده بگیرد اما با ثبت شرکت تان این مشکل حل خواهد شد ثبت شرکت باعث ایجاد نظامی یکپارچه و قابل نظارت می شود و این امر موجب سهولت در رسیدگی به امور آنها از تمام ابعاد می شود از مزایای ثبت شرکت مانند استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط دولت و حمایت های مالیاتی که ارائه شده است و هم چنین شرکت در مناقصات و مزایدات مختلف را دارند.

اطلاعات لازم برای ثبت شرکت در:

برای ثبت شرکت در مرحله ی اول لازم است که نام شرکت را به اداره ی ثبت شرکت ها ارائه نمایید تا آن را تایید نمایند شما تا پنج نام حق انتخاب دارید تا متناسب با شرایط قانونی یک نام را انتخاب کنند از دیگر نکات مهم این است که باید حتما شرکت شما از چند شریک تشکیل شده باشد و رضایت شرکا را داشته باشد و با اختیار خود این کار را انجام دهند به علاوه شما اختیار دارید تا بصورت شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام به ثبت شرکت نمایید شرکت ها به طور کلی به هفت نوع تقسیم می شوند:

۱ )   شرکت سهامی ۲) شرکت با مسئولیت محدود ۳) شرکت تضامنی ۴) شرکت مختلط سهامی ۵) شرکت مختلط غیر سهامی ۶) شرکت نسبی ۷) شرکت تعاونی تولید و مصرف

هزینه ثبت شرکت

در ثبت شرکت یکی از مهترین مسئله های که باید در نظر بگیر هزینه آن است که شما در ابتدا نمی توانید از مقدار آن اطلاع پیدا کنید چون معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد.نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود.

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت:

  • مدارک تمام اعضای سهامدار در شرکت
  • داشتن مجوز شرکت
  • اسامی سهامداران
  • رضایت همه ی سهامداران و امضای آنها
  • ارائه نام شرکت به اداره ثبت شرکت
  • ارائه مدارک لازم به اداره ثبت شرکت

انواع شرکت تجاری

  • شرکت سهامی
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

 

پست کردن مدارک

مرحله ی آخر برای ثبت شرکتاین است که باید تمام مدارک را آماده کنید تا همه ی شریک ها امضا کنند و برای اداره‌ی ثبت شرکت‌ها در تهران و از طریق پاکت‌های مخصوص ارسال کنید و می‌توانید وضعیت پرونده‌ی خود را از طریق کد رهگیری که در ثبت‌نام اینترنتی به شما اختصاص داده شده است از طریق سامانه پیگیری کنید به طور تقریبی این کار ۲۰ روز طول خواهد کشید تا شرکت تان به ثبت برسد که اغلب باتوجه به کارشناس انجام کارتان متفاوت خواهد بود.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید