تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

بهترین موسسه ثبت شرکت

بهترین موسسه ثبت شرکت

شاید فرایند ثبت شرکت از نظر شما بسیار ساده باشد اما این پروسه پیچیدگی های خاص خود را دارد که شما را مجبور می کنده که به دنبال بهترین موسسه ثبت شرکت باشید.

بهترین موسسه ثبت شرکت

موسسه ثبت شرکت آگاه مفتخر است که تمامی خدمات ثبت انواع شرکت در ایران و کشورهای همسایه، ثبت علامت تجاری، دریافت کارت بازرگانی، ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی، دریافت کد اقتصادی، اخذ جواز تاسیس و سایر خدمات حقوقی و ثبتی را برای شما با هزینه به صرفه و در بازه زمانی کوتاه که می توان اصطلاح ” فوری ” بر آن نهاد، انجام دهد.

اگر تصمیم دارید شرکت یا تغییرات شرکت خود را ثبت کنید، به اطلاعاتی در زمینه انواع شرکت های قابل ثبت در ایران احتیاج دارید که آگاه ثبت و تیم مجرب این مجموعه از صفر تا صد کار همراه شماست و کلیه اطلاعات را رایگان در اختیار شما قرار می دهد و هر سوالی که داشته باشید پاسخگوی شماست.

سعی و تلاش ثبت شرکت و ثبت برند آگاه بر این است که به بهترین نحو ممکن و البته ” متفاوت ” خدمت رسانی کند.

بهترین موسسه ثبت شرکت

بهترین موسسه ثبت شرکت

چرا موسسه ثبت شرکت آگاه؟

موسسه آگاه با داشتن سابقه ی بسیار در زمینه های ثبتی و مشاوره دریافت انواع گواهینامه و مجوزهای اداری و استانداردها و هر نوع ایزو، جزو امین ترین و وفادار ترین موسسه های مجری ثبت شرکت در کشور است و تا به بحال موفق شده با عنایت خداوند بزرگ پابرجا بماند. ما همواره به اهدافمان وفاداریم.

موسسه آگاه در سال اول تاسیس مانند نهال بود اما امروز تبدیل به یک درخت تنومد شده است که این قدرت را مدیون تجربه و سوابق همکارانی است که در تیم ثبت آگاه همکاری می کنند.

شفافیت در خدمات آگاه ثبت

هدف موسسه آگاه ثبت، همواره تعهد در زمانبندی انجام امور، صداقت در مشاوره و راهنمایی به مشتریان و رضایت مشتریان بوده است. کلیه مشاوره های داده شده از این مجموعه کاملا واضح و شفاف است. هزینه های بیان شده به شما کاملا دقیق است و کلیه موارد با جزییات کامل در قرارداد های شما ذکر می شود.

در آگاه ثبت برای مطلع شدن از فرایند کاری خود نیازی به مراجعه حضوری نیست

از آنجایی که حجم مخاطبین ما از طیف های مختلف در زمینه های گوناگون مانند ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی و… بسیار است و همه مشتریان تمایل به پیگیری مستمر روال پیشرفت کارشان دارند قطعا برقراری جلسه های حضوری برای همه در اسرع وقت و پاسخگویی حضوری مستمر راحت نیست و برای این مسئله کارشناسان کارآزموده بخش انفورماتیک موسسه آگاه در این سایت شرایطی را فراهم کردند که اکثر خدمات ما به شکل مطلوبی و بدون نیاز به حضور شما در محل موسسه انجام شود. از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی می توانید درجریان پیشرفت کاری خود باشید.

اما در صورتی که به هر دلیلی تمایل دارید که حضورا تشریف بیاورید، با افتحار در محل موسسه پذیرای شما خواهیم بود و لذت نوشیدن چای یا قهوه در کنار شما را تجربه خواهیم کرد.

کلیه خدمات آگاه ثبت

  • ثبت انواع شرکت های با مسئولیت محدود، سهامی خاص، با دریافت مجوزهای ثبتی
  • ثبت نام کارت بازرگانی و اخذ آن
  • ثبت اتحادیه، سندیکا، انجمن های صنفی وکانون و تنظیم صورت جلسات مجامع
  • ثبت برند فارسی و لاتین، طراحی لوگو و علامت تجاری
  • ثبت شرکت خارجی در ایران با امتیاز های مخصوص و ثبت نمایندگی
  • دریافت کد اقتصادی
  • ثبت شرکت ایرانی در خارج با امتیاز های مخصوص وثبت نمایندگی
  • اخذ کلیه جواز تاسیس
  • ثبت شرکت مهندسی و پیمانکاری ثبت شرکت پیمان کاری و دریافت مجوزهای خاص تا رتبه بندی
  • ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی
  • ثبت شرکت انفورماتیکی و دریافت مجوزهای خاص تا رتبه بندی
  • ثبت شرکت دانش بنیان با امتیاز پانزده سال معافیت بیمه .
  • مالیات و گمرک و تسهیلات ویژه و وام بانکی کم بهره.
  • ثبت موسسات خدماتی، فرهنگی ورزشی، فرهنگی دیجیتال، آموزشی و تحقیقاتی با مجوزخاص.
  • ثبت شرکت تعاونی چند منظوره تولیدی و توزیعی

قوانین ثبت شرکت

سازمان ثبت شرکت ها با راه اندازی سامانه اینترنتی http:sherkat.ssaa.ir  روش ثبت شرکت ها را تغییر داده است و نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت شرکت نیست، به گونه ای که افراد می توانند با صرف هزینه کم، خودشان از طریق این پایگاه آنلاین، ثبت شرکت خود را انجام دهند. با اسکن مدارک و ثبت نام آنلاین و فرستادن مدارک از طریق پست، در زمان و هزینه ی متقاضیان صرفه جویی شده و ثبت شرکت انجام می شود، اتلاف سوخت و انرژی نیز کاهش پیدا می کند.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید