تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در عسلویه

ثبت شرکت در عسلویه

در خصوص ثبت شرکت در عسلویه ابتا باید بگوییم که شهر عسلویه یکی از شهرهای استان بوشهر است که در قسمت جنوبی ایران واقع شده است. همه ی ما می دانیم که برای ادامه ی زندگی و رفع نیازهایمان باید به نحوی مشغول به کار بشویم تا بتوانیم از پس مخارج زندگی برآییم. و امکان دارد کسی از روی اجبار و نبودن شرایط مناسب مشغول به کاری باشد که اصلا به آن علاقه ای ندارد، یا اینکه از روی علاقه و داشتن سرمایه ی کافی به طرف آن شغل برود. کسانی را میبینیم که در زمینه ی کار آفرینی و فراهم کردن شرایط کاری برای عموم مردم قدم بر می دارند. و اما  بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید و موقعیت شغلی مناسب و هدفمندی است فعالیت ثبت شرکت می باشد.

ثبت شرکت در عسلویه

ثبت شرکت در عسلویه

عسلویه در خصوص ثبت شرکت ها موسسه های عالی رتبه ای دارد که در میان موسسات دیگر مقام بالاتری نزد متقاضیان ثبت شرکت دارند. این موسسات فعالیت های مربوط به ثبت شرکت شما و یا تغییرات شرکت شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه انجام می دهند.

 

مزایای ثبت شرکت در عسلویه

همه ی ما می توانیم برای خودمان شرکتی را راه اندازی و اداره کنیم. همچنین می توانیم بدون اینکه شرکت  را ثبت کنیم هم در دنیای تجارت به فعالیت خود ادامه دهیم، اما به دلایل مختلفی ثبت شرکت یک انتخاب هوشمندانه و ایمن برای انجام فعالیت ها می باشد. در ابتدای کسب و کار ممکن است ثبت شرکت چندان مهم به نظر نیاید اما اگر می خواهید از مزایای پرداخت مالیات، حفظ سرمایه و گسترش دادن فعالیت هایتان بهره مند گردید باید شرکتتان را به ثبت برسانید. همچنین از دیگر مزایای ثبت شرکت در عسلویه می توان به محافظت از برند، مدیریت نمودن هزینه ها و کسب اعتبار اشاره نمود.

همچنین شما با ثبت شرکت تان می توانید از نام شرکت تان محافظت کنید. در این صورت هیچ فرد دیگری اجازه نخواهد داشت که شرکتی با نام شرکت شما به ثبت برساند. اگر شما شرکت خود را به ثبت نرسانده باشید و در عین حال شرکت دیگری با نام شما فعالیت داشته باشد، در این صورت مشتریان به شرکتی که به ثبت رسیده اعتماد خواهند کرد. از جهت دیگر شما می توانید با ثبت شرکت از حمایت های قانونی برخوردار شوید. از مزایای دیگر ثبت شرکت می توان به برخورداری از بیمه های تجاری اشاره نمود، یا سرمایه گذاران را جذب کنید زیرا آن ها می دانند مسئول بقای شرکت فقط شما نیستید. همچنین اگر برای شما مشکلی پیش بیاید یا اینکه شما بیمار یا فوت شوید باز هم شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد و شخص دیگری می‌ تواند آن را در اختیار بگیرد و اداره کند.

 

مراحل ثبت شرکت در عسلویه

برای ثبت شرکت در عسلویه ابتدا باید در سامانه ثبت شرکت ها به صورت آنلاین ثبت نام نمود. و هنگامی که اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت شد، چند روز بعد از طریق سامانه تاییدیه ی نام شرکت به شما اعلام می شود. اگر نامی که انتخاب کرده بودید درست نباشد و تایید نشود باید نام دیگری را برای شرکت انتخاب و در سامانه بنویسیم تا هنگامی که نام وارد شده تایید شود. بعد از اینکه از طرف سامانه نام انتخابی تایید شد باید برگه ی تاییدیه ی نام، مدارک هویت اعضاء و شرکا و گواهی عدم سوء پیشینه را آماده کرده و به اداره ی ثبت شرکت در عسلویه بفرستید.

انواع ثبت شرکت در عسلویه

قاعدتا براساس نوع شرکتی که تاسیس می کنیم قوانینی که باید در آن شرکت و طی مراحل ثبت شرکت انجام شود متفاوت خواهد بود. از انواع ثبت شرکت در عسلویه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود

 

  • ثبت شرکت سهامی خاص در عسلویه

در شرکت سهامی خاص بر اساس قانون تجارت سرمایه و سهم هر یک از سهامداران شرکت به صورت مبلغ اسمی خواهد بود. شرکت سهامی خاص نیز به عنوان یک شرکت تجاری، جزء عقود می باشد. و هر یک از شرکا به اندازه ی سهم خود دارای مسئولیت خواهند بود.

مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص در عسلویه

  • باید برای شرکت نامی مناسب انتخاب کرد
  • جهت ثبت شرکت باید در سامانه ثبت نام نمود
  • ارائه ی گواهی عدم سوء پیشینه
  • باید اوراق مربوط به ثبت به اداره فرستاده شود
  • تمام مدارک شرکت باید بررسی گردد
  • برای ثبت شرکت در عسلویه باید یک شناسه ی ملی و یک شماره ی ثبت به شرکت تخصیص داده شود
  • برای ثبت شرکت باید یک کد اقتصادی دریافت کرده و یک پرونده ی مالیاتی تشکیل داده شود
  • پس از ثبت شرکت جهت پیشرفت شرکت فعالیت های تبلیغاتی انجام دهید
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در عسلویه

در ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز فعالیت های تجاری صورت می پذیرد، اما سرمایه در این نوع شرکت به سهام تبدیل نمی شود. و کل سرمایه ای که شرکت برای شروع کار لازم دارد تامین می شود.

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در عسلویه

  • انتخاب کردن نام مناسب برای شرکت و ارائه ی فرم مربوط به آن
  • برای دریافت فرم اصلی تمامی سهامداران باید برگه ی تقاضانامه را امضا نمایند
  • تمامی سهامداران باید برگه ی شرکت نامه را امضا نمایند

 

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید