تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در بستان آباد

ثبت شرکت در بستان آباد

امروزه به علت پیشرفت امور تجاری ثبت شرکت های تجاری در مقایسه با گذشته بسیار نظر فعالان اقتصادی را برای ثبت شرکت در بستان آباد جلب کرده است. با ثبت شرکت در بستان آباد فعالیت های خود را معتبر و ارزشمند می کنید. از پرطرفدارترین قالب ثبت شرکت در بستان آباد، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص است.

شرایط ثبت شرکت در بستان آباد

انواع شرکت های تجاری که میتوانند به ثبت برسند که عبارتند از:

با مسئولیت محدود ، سهامی اعم از خاص و عام ، مختلط اعم از سهامی و غیرسهامی ، تعاونی ، تضامنی و نسبی.لازم به ذکر است که افراد برای انجام فعالیت های هدفمند و بهره مندی از سود و سرمایه یکدیگر در بستان آباد به فعالیت های قانونی نیاز دارند. که اصلی ترین آن ها ثبت شرکت تجاری است، نخستین گام انتخاب موضوع فعالیت است، اگر فعالیت شما به مجوز نیاز داشته باشد، دریافت این مجوز از سازمان های مربوطه ضرورت دارد. برای کسب اطلاع میتوانید با مسئول ثبت شرکت آگاه در ارتباط بوده و از تجربیات آن ها بهرمند شد.

شرایط ثبت شرکت در بستان آباد (از نوع مسئولیت محدود)

  • این نوع شرکت حداقل با ۲ نفر عضو تاسیس می شود.
  • درصورتی که رابطه فامیلی میان اعضا باشد مشکلی وجود ندارد .
  • حداقل سرمایه در این نوع شرکت ها ۱۰۰ هزارتومان است.
  • اعضای هیأت مدیره شرکت به سن قانونی رسیده باشند اما این قاون برای سهامداران نمی باشد.

 

مدت زمان ثبت شرکت در بستان آباد (از نوع مسئولیت محدود)

معمولا ۵ روز برای انتخاب نام شرکت زمانی می برد و ۱۵ روز برای ثبت نهایی زمان لازم است.

مزایای ثبت شرکت در بستان آباد

پرسشی که اغلب برای بیشتر صاحبان اصناف و مشاغل در حوزه انتخاب نحوه فعالیتشان پیش می آید، این است که ثبت شرکت چه مزیتی دارد؟ ثبت رسمی شرکت محدودیت ایجاد نمی کند؟آیا امتیازاتی به شرکت های ثبت شده در زمینه های مختلف تعلق خواهد گرفت؟از لحاظ امور مالی فعالیت شخص حقوقی به صرفه تر است یا شخص حقیقی؟ سازمان بیمه تأمین اجتماعی برای اشخاصی که به صورت شرکت کار می کنند چه امتیازاتی لحاظ کرده است؟ چه مشکلات و موانعی که در مسیر ثبت شرکت قرار دارد ؟

برای انجام هر نوع فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و منسجم می توان بوسیله ثبت شرکت و یا موسسه اقدام کرد و از امتیازاتی که دستورالعمل برای شرکت های ثبت شده لحاظ نموده است استفاده کرد. برترین شیوه به منظور انجام فعالیت های سودمند توسعه یافته، عظیم و یکپارچه شده با خط مش پیشرفت و رسیدن به سطوح بالاتر و اهداف والاتر، ثبت یک شرکت در بستان آباد و به انجام رساندن اهداف از طریق فعالیت ذیل عنوان شرکت ثبت شده است. کسب و کار تحت اسم شرکت ثبت شده محاسن بسیار و معایب اندکی دارد که هر فرد باید بسته به موقعیت خود آن ها را ارزیابی کرده و برای فعالیت به شکل حقیقی یا حقوقی تصمیم‌گیری کند.

مراحل و مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت در بستان آباد

مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت:

کپی برابر اصل مدارک شناسایی مدیران و برگه عدم سوسابقه است.

اگر موضوع فعالیت شما به اخذ مجوز نیاز دارد باید آن را هم ارائه دهید.

مرحله بعدی طراحی موضوع فعالیت بسته به نیاز متقاضیان است. ادامه روال تنظیم اوراق ثبتی و امضا شدن آن توسط همه اعضا و ارسال به مرجع ثبت شرکت های بستان‌آباد است.

مراحل ثبت شرکت در بستان آباد توسط متقاضی

شما عزیزان برای ثبت شرکت می توانید به سایت اداره ثبت شرکت مراجعه کنید و گزینه ثبت/ تاسیس را بزنید و همه اطلاعات لازم را به صورت دقیق وارد کنید، دقت کنید که تنظیم و تدوین اوراق اساسی شرکت که ازجمله اساسنامه ، تقاضانامه، شرکتنامه و صورتجلسه را به کارشناسان باتجربه بسپارید چراکه با یک اشتباه جزیی پرونده شما رد و یا ناقص می شود. کارشناسان و مشاوران ثبت آگاه با بهرمندی از دپارتمان های حرفه ای در این حوزه م یتوانند کمک شایانی به شما کنند.

در این مسیر موسسه حقوقی و ثبتی آگاه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت همیشگی همراه شما خواهد بود. ثبت آگاه آماده ارائه تمامی خدمات ثبت شرکت در بستان آباد است.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید