تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در شاهین دژ

ثبت شرکت در شاهین دژ

آشنایی با شهر شاهین دژ، جهت آگاهی به ثبت شرکت در شاهین دژ:

شهر شاهین دژ یکی از شهر های استان آذربایجان غربی می باشد که در بخش مرکزی شهرستان شاهین دژ واقع شده است ، این شهر با فاصله ی ۷۲ کیلومتری از جهت شمال غرب در همسایگی شهرستان تکاب و با فاصله ی ۶۰ کیلومتری از جهت جنوب شرق  در همسایگی شهرستان میاندوآب و با فاصله ی ۵۰ کیلومتری از جهت شمال با بوکان همسایه است.

مختصات جغرافیایی شاهین دژ به این صورت است،

شهر شاهین دژ بین ۳۶ درجه و ۴۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۶ درجه و ۳۴ دقیقه طول شرقی قرار دارد، این شهر در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا است. تعداد جمعیت این شهر بنابر آخرین سرشماری که درسال ۱۳۸۹، انجام شد برابر با ۳۸ هزار نفر است.

آشنایی با ثبت شرکت در شاهین دژ

سرمایه گذاران می توانند در جهت انجام هرگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری به صورت منظم و سازماندهی شده از ثبت شرکت استفاده کنند.  و از مزایایی که قانون برای شرکتهای ثبت شده در نظر گرفته شده است استفاده نمایند. بهترین روش برای انجام فعالیتهای سود آور گسترده، عظیم و سازماندهی شده با هدف پیشرفت و رسیدن به مدارج بالاتر و اهداف بزرگتر، ثبت شرکت در شاهین دژ و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت ذیل عنوان شرکت ثبت شده است.

فعالیت هایی که با نام شرکت ثبت شده انجام می شوند

دارای مزایای متعدد و همچنین معایبی هستند، که هر شخصی که می خواهد شرکتی را ثبت کند؛ باید به شرایط و هدف های توجه کرده و آن ها را به درستی و دقیق بررسی کند و اشخاص برای انجام فعالیت به صورت شخصیت حقیقی یا شخصی یا حقوقی که همان شرکت است، باید تصمیم گیری انجام دهند که موجب موفقیت آن ها بشود. برای همین موضوع بهتر است اشخاص با افراد متخصص و آگاه در این زمینه مشورت هایی داشته باشند.

ثبت شرکت در شاهین دژ، از نوع غیر تجاری چگونه است؟

ثبت شرکت های از نوع غیرتجاری که از نام آن ها مشخص است، بر اساس اهداف غیر تجاری بوده و  طبعا به انجام فعالیت های غیر تجاری می پردازند، فعالیت های در زمینه های: انجام امور ادبی ، علمی، خیریه ، خدماتی و…

موسسه ها که نوعی شرکت هستند، در حالت کلی دو قالب دارند:

قالب نوع اول:

موسسه های غیر  انتفاعی:  موسسه هایی که با هدف هایی غیر از کسب سود و منافع ایجاد شده اند،

مانند: انجمن‌های اسلامی، علمی، ادبی و…

قالب نوع دوم:

موسسه های انتفاعی: موسساتی که هدف آن ها صرفا به دست آوردن منافع و سود است.

مانند: آموزشگاه‌های علمی، فنی، کلاس‌های زبان، مدارس غیرانتفاعی

ثبت شرکت در شاهین دژ توسط متقاضی به چه نحوی است؟

متقاضیان محترم ثبت شرکت در شاهین دژ باید به سامانه اداره ثبت شرکت مراجعه نموده و با انتخاب گزینه ثبت تاسیس وارد سامانه شوند، متقاضیان باید تمامی اطلاعات خواسته شده در این سامانه را به صورت دقیق پر کرده و لزوما بررسی کنند، تنظیم و تدوین اوراق اساسی شرکت شامل: اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و متن صورتجلسه است. باید تنظیم این اوراق به صورت تخصصی انجام شود، زیرا ممکن است با کوچکترین اشتباه پرونده ی مربوط به متقاضی رد شود و صلاحیت ثبت شرکت را دریافت نکند.

مرحله ی بعد طراحی موضوع فعالیت تجاری با توجه به درخواست متقاضیان است. کلیه این فعالیت ها به صورت تخصصی بررسی شده و انجام می شود؛ در مرحله بعدی ثبت سامانه ای ثبت شرکت در شاهین دژ اوراق تنظیم شده در این سامانه بارگذاری خواهد شد. مدارک به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود و تا ۱۵ الی ۲۰ روز کاری آگهی مربوط به تاسیس شرکت صادر می شود.

انواع ثبت شرکت در شاهین دژ:

  • شرکت سهامی،
  • شرکت با مسئولیت محدود،
  • شرکت تضامنی،
  • شرکت مختلط غیرسهامی،
  • شرکت مختلط سهامی،
  • شرکت نسبی،
  • و شرکت تعاونی تولید و مصرف.

درباره ثبت شرکت در شاهین دژ باید بگوییم که بیشتز شرکت های ثبتی این شهر، شرکت های با مسئولیت محدود و شرکت های سهامی خاص می باشند.

ثبت شرکت در شاهین دژ از نوع مسئولیت محدود

در جامعه ی امروزی انجام فعالیت های تجاری در شاهین دژ نیازمند داشتن اراده در جهت برداشتن گامی محکم و صد البته سودآور در زمینه ی تجاری است، این گام ممکن است ثبت شرکت در شاهین دژ باشد، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که از دو نفر سهامدار و عضوء هیئت مدیره تشکیل می شود که این اعضا باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند و به انجام امورات تجاری بپردازند، مبلغ سرمایه ی اولیه در ثبت شرکت در شاهین دژ، نوع با مسئولیت محدود ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است؛ البته این مبلغ می تواند بیشتر هم باشد، اشخاص سرمایه گذار در این نوع شرکت ها، بسته به میزان سرمایه شان دارای وظیفه و مسئولیت می شوند. بنابر قرارداد و اساسنامه  در ابتدا نوشته شده موظف به رسیدگی به وظایف مقرر شده هستند.

ثبت شرکت در شاهین دژ از نوع سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص با هر موضوع فعالیتی که ثبت شوند، یک شرکت های بازرگانی- تجارتی هستند، کلیه سرمایه ی این شرکت ها توسط اعضا هیئت مدیره تامین می شود، سرمایه ها در این نوع شرکت ها به شکل سهام درآمده و ۳۵% آن در حساب بانکی به نام شرکت واریز می شود. تعداد سهامداران شرکت های سهامی خاص ۳نفر  است و ۲نفر بازرس اصلی و علی البدل هم در این نوع شرکت ها حضور دارند. در نامگذاری این نوع شرکت ها آوردن عبارت سهامی خاص لازم است.

ثبت شرکت در شاهین دژ از نوع تولیدی و صنعتی، خدماتی، پیمانکاری، عمرانی و ساختمانی

با بیشتر شدن تعداد فعالیت های تجاری، زمینه های مختلفی برای به ثبت رسیدن توسط متقاضیان و سرمایه گذاران درخواست می شود، این زمینه ها شامل: تولیدی و صنعتی، خدماتی، پیمانکاری، عمرانی و ساختمانی هستند، که همواره توسط اشخاص سرماهی گذار و صاحب حرفه مورد توجه بوده اند. بنابراین درخواست این نوع شرکت ها رو به رشد است، ثبت شرکت در شاهین دژ می تواند برای انجام اموری تجاری و یا ثبت برند و برند سازی باشد، با ثبت شرکت حس اعتماد را در اجتماع و مشتری ها ایجاد خواهد شد.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورتیکه از مطلب رضایت داشتید، لطفا در زیر همین مطلب امتیاز خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید