تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در میامی

ثبت شرکت در میامی

ثبت شرکت در میامی، به صورت موفق، به موقعیت اجتماعی و جغرافیایی شهر وابسته است؛

شهرستان میامی، یکی از شرقی ‌ترین شهرستان های استان سمنان به شمار می رود، که در مسیر تهران، مشهد قرار دارد، این شهرستان از شمال با استان ‌های گلستان و خراسان شمالی، از شرق با استان خراسان رضوی و از غرب با شهرستان شاهرود همسایه است و بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

انواع شرکت قابل ثبت در میامی

-شرکت سهامی

-شرکت با مسئولیت محدود

-شرکت تضامنی

– شرکت مختلط غیر سهامی

-شرکت مختلط سهامی

– شرکت نسبی

– شرکت تعاونی تولید و مصرف.

 

شرکت سهامی:

شرکتی سهامی، شرکتی است که سرمایه در آن به سهام تقسیم شده است و هر کس به اندازه سرمایه اش مسئولیت دارد. شرکت های سهامی به دو نوع شرکت های سهامی عام و خاص تبدیل می شوند.

 

شرکت با مسئولیت محدود:

شرکتی است که بین دو یا چند نفر تشکیل شده است و در این نوع شرکت ها سرمایه ی اشخاص به تکه های سهام تقسیم بندی نمی شود، و به همان شکل اولیه باقی می ماند و مسئولیت ها بسته به میزان سرمایه ی اولیه است.

 

شرکت تضامنی:

این نوع شرکت ها  بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود، شرکت تضامنی تحت اسم مخصوصی است که مختص امور تجاری است.

 

شرکت مختلط غیر سهامی:

این نوع شرکت بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود برای امور تجارتی تشکیل می شود.

 

شرکت مختلط سهامی :

شرکتی است که در تحت اسم مخصوص بین یک عده شریک سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

 

شرکت نسبی:

شرکتی است که برای امور تجارتی در تحت اسم مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هر یک از شریک ها به نسبت سرمایه ای است که در شرکت گذاشته اند.

 

شرکت تعاونی:

شرکتی که به صورت تعاونی و با همکاری چند شخص ایجاد می شود،

این شرکت به یک زمینه خاص کاری تعلق دارد، که حرفه ی اشخاص تاسیس کننده این زمینه را مشخص می کند.

 

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در میامی

  • دو نسخه اظهارنامه
  • دو نسخه اساسنامه
  • دو نسخه صورت جلسه‌ی مجمع عمومی مؤسسین
  • دو نسخه صورت جلسه‌ی هیأت مدیره (‌تعداد مدیران، حداقل ۵ نفر می باشد(
  • آگهی دعوت مجمع مؤسسین در روزنامه‌ی تعیین شده
  • فتوکپی شناسنامه‌ی مدیران
  • گواهی بانک مبنی بر واریز ۳۵% سرمایه‌ی شرکت
  • ارائه‌ی موافقت اصولی یا مجوز از مراجع ذیصلاح در صورت نیاز

در نهایت گذراندن تمامی این مراحل، هزینه ای مبنی بر چاپ آگهی ثبت شرکت در میامی پرداخت می شود، این آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ می شود.

اهمیت های ثبت شرکت در میامی

داشتن شخصیت حقوقی شرکت

این مفاد قانونی است که اگر به عنوان مثال یک شرکت ۱۰ میلیون دلاری داشته باشید، این شرکت است که به بانک، بدهکار است و بانک نمی تواند از مدیران بابت اموال شخصی شان شکایت کند تا بدهی ها را جبران کند. (مگر اینکه مدیران تضمین های شخصی برای وام داده باشند).

 

اعتبار قانونی کسب و کار

ثبت شرکت در اغلب موارد سرمایه گذاری خطرناک است، شما در سرمایه گذاری شخصی خود ممکن است اموال خود را به فروش برسانید و یا تی از دوستان خود قرض کنید، و در برخی موارد شاید شما یک کار امن و احتمالا سودآور را رها کنید. بنابراین شما باید مطمئن باشید که خطری شما و تجارت تان را تهدید نمی کند، پس باید شرکت تان را در میامی به ثبت برسانید. به این ترتیب شما می توانید از دارایی های شخصی خود در برابر بدهی های شرکت محافظت کنید. بدون ثبت شرکت، و نداشتن اسناد قانونی، نهایت کار شرکت به ورشکستگی کشیده خواهد شد.

 

مزایای مالیاتی ثبت شرکت در میامی

شرکت های ثبت شده مالیات شرکت را پرداخت نمی کنند، بلکه آن ها مالیات درآمد شخصی را پرداخت می کنند.
اگر شما تنها مالک یک شرکت ثبت شده هستید، فقط مالیات بر درآمد شخصی را به اداره مالیات دولتی مربوطه پرداخت می کنید. با مشورت با یک حسابدار مالی یا وکیل مالی، شما باید مالیات خود را به خوبی برنامه ریزی کنید.
به عنوان مثال،

در یک شرکت مجتمع، مدیر سهامدار، یک نرخ حقوق را دریافت می کند، که در یک نرخ مالیات بر درآمد شخصی، که سود سهام است که با نرخ دیگری  به عنوان مالیات پرداخت می شود.

ثبت شرکت در میامی

حرفه ای شدن و رقابت پذیری  با ثبت شرکت در میامی

انتخاب یک شرکت برای ثبت نام، تصویر حرفه ای بسیار حرفه ای را طرح می کند.

این نشان می دهد که شما در مورد کارتان تمرکز کرده اید و همچنین متعهد به پیروی از ساختارهای حرفه ای شرکت های حکمرانی هستید که توسط سازمان تنظیم مقررات در کشور (کمیسیون امور داخلی) ایجاد شده است.

این به جهان نشان می دهد که شرکت به طور مداوم و متعهد به مدیریت مسئول است. همچنین باعث ایجاد حس اعتماد به نفس در مشتریان و کارمندان و هم چنین سرمایه گذاران می شود. از سوی دیگر می توان با داشتن یک شرکت، در حرفه و زمینه فعالیتی مربوط به خودتان، با شرکت های دیگر وارد رقابت شوید.

حقوق کارکنان

این موضوع بیشتر مربوط به شرکت های فن آوری است،

جایی که برای شروع عملیات شما نیاز به کارگران بسیار ماهر است. همانطور که اکثر شرکت ها شروع به کار با بودجه می کنند، در ابتدا قادر به استخدام کارکنان مورد نیاز نیستند. راه حل این مسئله این است که مالکیت شرکت را به کارکنان مراجعه کننده واگذار کنند و به وسیله ی این عمل حقوق صاحبان سهام، را کم می کنند و یا هیچ گونه حقوق پرداخت نمی کنند، زیرا آنها در مالکیت شرکتی که در حال کار در آن هستند شریک می باشند و بازپرداخت آن ها هنگامی است که این شرکت  به موفقیت برسد.

دیدگاه خود را بنویسید