تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در بانه

ثبت شرکت در بانه

امروزه پیشرفت و توسعه فعالیت های تجاری ثبت شرکت ها بیش از گذشته توجه فعالان اقتصادی بانه را برای ثبت شرکت در بانه جلب کرده است. با انجام ثبت شرکت در بانه شما می توانید ارزش و اعتبار امور خود را افزایش دهید.

معرفی شهر بانه

یکی از شهرستان های استان کردستان در ایران، شهر بانه است که بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

این شهر دارای دو مرکز علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه و دانشگاه پیام نور مرکز بانه است که دانشجویانی که از این دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند می توانند با سرمایه گذاران همکاری کنند و به اشتغالزایی و کار آفرینی و یا به راه اندازی و ثبت شرکت بپردازند.

این روزها هر فردی برای درآمدزایی باید تخصصی را یاد بگیرد تا در آن حرفه ماهر شود تا بتواند برای کار در همان زمینه ای که آموزش دیده است درآمدزایی کرده و اشتغالزایی نماید. برای تشکیل یک موسسه کوچک و یا شرکت خدماتی و یا تولید یک کالا باید آن را ثبت کرد، در حقیقت ثبت شرکت را انجام داد تا فعالیت کاری قابل گسترش باشد.

از کارآمدترین نوع ثبت شرکت در بانه، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص می باشد.

ثبت شرکت در بانه

فرایند و مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت در بانه

مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت فقط مدارک هویتی همه اعضاء هیئت مدیره به همراه برگه سوء سابقه کیفری است و اگر زمینه فعالیت شما به مجوز نیاز داشته باشد باید آن را هم گرفته و ارائه داد. ادامه فرایند آماده کردن اوراق ثبتی و تصویب و امضا آن توسط همه شرکا و بازرسین و تحویل به سازمان ثبت شرکت های بانه از طریق پست می باشد.

هزینه و زمان لازم برای ثبت شرکت در بانه

 پس از تکمیل مدارک به واسطه داوطلب ثبت شرکت و تحویل آن به سازمان ثبت شرکت های بانه، تقریبا بعد یک ماه کار ثبت شرکت شما تمام می شود و برای اخذ آگهی ثبت شرکت مذکور میتوانید به سازمان مربوطه حضوری مراجعه کنید.

نحوه ثبت شرکت در بانه

  • گام اول انتخاب قالب تجاری شرکت.

گام اول در فرایند ثبت شرکت، گزینش قالب شرکتی است که تصمیم دارید آن را ثبت کنید.

۷ نوع شرکت قابل ثبت در بانه

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی عام و خاص
  • شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت شرکت نسبی
  • ثبت شرکت تضامنی

 

  • به منظور آغاز فعالیت شغلی خود به طور رسمی، باید سطح سرمایه اولیه و شریک خود را معین کنید. آنگاه بعد از تعیین سهامداران و سرمایه اولیه باید یک اسم یا یک عنوانی را برای شرکت خود انتخاب کنید و همین انتخاب نام شرکت باید براساس مقررات تعیین شده مرجع ثبت شرکت ها انجام شود.

مقررات انتخاب نام برای شرکت

  • ریشه فارسی و ایرانی داشته باشد.
  • نام انتخابی براساس عرف، اخلاق و مقررات اسلامی باشد و دارای معنا و مفهوم باشد.
  • دست کم از۳ واژه تشکیل شده باشد و لغات آن در فرهنگ دهخدا ثبت شده باشد.
  • متقاضی باید یکی از شرکا و یا تاسیس کنندگان و یا وکیل دادگستری باشد.
  • از لغات و عبارات خارجی در انتخاب نام استفاده نشود.
  • به علت پیشگیری از سواستفاده های احتمالی نمی توان از لغاتی مثل ایران، سرزمین، ملت و غیره در اسامی شرکت ها استفاده کرد.
  • همچنین نمی توان از نام هایی استفاده کرده به تشکلات و سازمان های دولتی تعلق دارد.
  • موسسات غیر تجاری و تعاونی نیاز نیست هزینه ای برای نام پرداخت کنند.
  • به منظور ثبت شرکت تعاونی اول باید اسم پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه تقاضا گردد.
  • در شرکت هایی مثل شرکت های تجاری، تضامنی، شرکت مختلط سهامی و شرکت نسبی رعایت مقررات تجاری لازم است.

ثبت تغییرات شرکت در بانه

یکی از مسائلی که احتمال آن وجود دارد، ایجاد تغییراتی در شرکت مثل عوض کردن نام، تغییر نشانی و یا تغییر مواضع و مقررات کاری می باشد. همانطور که اشراف دارید اعضا و شرکا در یک سازمان احتمال دارد با یکدیگر سر مسائلی اختلاف نظر داشته باشند و نیاز به ایجاد تغییراتی باشد، اگرچه همیشه تغییرات برای مشکلات نیست و احتمال دارد برای ارتقا شغلی و یا ایجاد تغییرات خوب و مفید برای شرکت شکل گیرند. انجام تغییرات در شرکت به مجوز هایی نیاز دارد ولی ایجاد تغییر در شرکت در هر تایمی که لازم باشد انجام پذیر است.

 

تنظیم صورتجلسه برای ثبت تغییرات

تغییرات لازم می بایست اعلام شود و صورتجلسه ای برای آن تنظیم شود و این مسائل باید به شکل رسمی و قانونی صورت پذیرد. درصورتی که شرکت ها بعد از ثبت به ایجاد تغییر و تحولاتی در اساسنامه شان نیاز داشته باشند، می توانند به یک موسسه حقوقی و ثبتی مراجعه کنند و تقاضای تغییرات شرکت و تصمیمات خود را در خصوص اصلاح مشکلات پیشین بدهند.

به منظور ارائه شیوه های مدرن و یا اصلاح مشکلات پیشین نیز کارایی دارد و می تواند در اغلب موارد در جوانب مثبت و تاثیربرانگیزی ایجاد شود، در اکثر موارد سهامداران با ایجاد تغییرات وضعیت شرکت بازرگانی خود را بهبود می بخشند و از این راه باعث رونق کسب و کار خود می شوند. در صورت احتیاج به دریافت اطلاعات کامل و آگاهی های لازم در این رابطه هر زمانی که تمایل داشتید با مشاورین گروه ثبتی و حقوقی آگاه ثبت تماس بگیرید.

موسسه آگاه ثبت دارای تیمی از کارشناسان متعهد و مجرب می باشد تا در زمینه ی ثبت شرکت در بانه و سایر کشور های ایران از زمان بستن قرارداد تا اخذ کد ثبت و چاپ در روزنامه رایج بطور تمام وقت پیگیر پرونده و پاسخگوی شما بزرگواران باشد.

آگاه ثبت هدف خود را بر ارائه خدمات ثبتی در کوتاه ترین زمان ممکن به کار گرفته است و کسب رضایت کاربران را در اولویت امور خود قرار داده است و آماده ارائه هرگونه مشاوره ثبتی به صورت کاملا رایگان می باشد.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورتیکه از مطلب رضایت داشتید، لطفا در زیر همین مطلب امتیاز خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید