تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

گواهینامه ایزو ارزان

گواهینامه ایزو ارزان

یکی از مهم ترین عواملی که در هر کسب و کاری باید به آن توجه کنید گواهینانه ایزو محصول است. چرا که داشتن گواهینامه ایزو ثابت می‌کند که محصول مورد نظر تا چه اندازه مطابق با استانداردهای تعیین شده است یا خیر. هزینه دریافت گواهینامه ایزو بر اساس نوع گواهینامه و نوع خدمات می‌تواند متفاوت باشد. با این حال از طرفی دیگر هزینه دریافت انواع گواهینامه ایزو برای یک محصول می‌تواند برای صاحب کسب و کار همراه با هزینه های زیادی باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم در مورد راه های اخذ گواهینامه ایزو ارزان با شما عزیزان همراه باشیم. لطفا تا انتهای مطلب را دنبال کنید.

منظور از اخذ گواهینامه ایزو ارزان چیست؟

اخذ گواهینامه ایزو ثابت می‌کند که فرآیند تولید، خدمات و کلیه الزامات محصولات مورد نظر مطابق استانداردهای تعیین شده توسط سازمان‌ های صادر کننده هست یا خیر. در واقع محصولی که گواهینامه ایزو دارد کیفیت تضمین شده دارد. حال ممکن است برای شما سوال شود که اگر اخذ گواهینامه ایزو با هزینه هایی همراه است چگونه می‌توان این هزینه ها را کاهش داد؟ به عبارت بهتر می‌توان گفت که منظور از اخذ گواهینامه ایزو ارزان کاهش کیفیت محصول و کاهش درجه اعتبار گواهینامه نیست. بلکه منظور به کار بردن راه هایی است که بتواند هزینه های اخذ این گواهینامه را کاهش داد. در ادامه به برخی از راه های کاهش هزینه گواهینامه ایزو اشاره خواهیم کرد.

چرا باید از سامانه آگاه برای اخذ ایزو استفاده کنیم؟

یکی از راه های کاهش هزینه های ثبت گواهینامه ایزو استفاده از سامانه آگاه است. سامانه آگاه سامانه ای برای سهولت ثبت گواهینامه ایزو است. هنگامی که از سامانه آگاه برای ثبت گواهینامه ایزو استفاده می‌کنید می‌توانید هزینه های اخذ این گواهینامه را تا حدود زیادی کاهش دهید. از جمله دلایل کاهش هزینه های اخذ گواهینامه ایزو با استفاده از سامانه آگاه می‌توان به آنلاین بودن این سامانه اشاره کرد.

کلیه خدمات ثبتی در این سامانه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. از این رو هزینه های ناشی از رفت و آمد و هزینه مربوط به کاغذبازی های اضافه حذف می‌شود. کلیه اعضای سامانه آگاه از افراد متخصص تشکیل شده اند. بنابراین تمام امور ثبتی زیر نظر این افراد و با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

انواع گواهینامه ایزو کدامند؟

انواع گواهینامه ایزو ارزان

هنگامی که صحبت از گواهینامه ایزو برای یک محصول به میان می‌آید صرفا منظور یک نوع گواهینامه نیست. چرا که انواع مختلفی از گواهینامه ایزو  وجود دارد که سلامت کارکنان، محیط زیست، کیفیت کالا و ….. را تضمین می‌کند. از جمله انواع گواهینامه ایزو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • گواهینامه ایزو ۹۰۰۱

ایزو ۹۰۰۱ نوعی استاندارد است که مطابق سیستم های مدیریت کیفیت سازمانی (QMS) است. در واقع ایزو ۹۰۰۱ اثبات می‌کند که کیفیت محصول مورد نظر شما چگونه است. در صورتی که محصول شما موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ باشد نشان می‌دهد که محصول شده کیفیت مطلوب و تضمین شده ای دارد. ایزو ۹۰۰۱ همواره خطوط تولید و کیفیت محصول را به صورت پیوسته زیر نظر دارد. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ پایه و مادر تمام انواع گواهینامه ایزو است‌. به عبارت بهتر هنگامی که محصولی گواهی ایزو ۹۰۰۱ را نداشته باشد کیفیت مرغوبی ندارد و اخذ بقیه انواع گواهی های ایزو برایش بی فایده است. دریافت این گواهی باید پیش از تمام گواهی ها مورد توجه قرار گیرد.

  • گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

این استاندارد سازمان های مختلف را ملزم به حفاظت محیط زیست و کاهش آسیب های وارد به آن می‌کند. این گواهی با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از آب، خاک، هوا دریافت شده و سازمان هایی که استاندارد ایزو 14001 را دریافت می‌کنند ملزم به حفاظت از محیط زیست در طول انجام کار خود هستند.

  • ایزو ۲۷۰۰۱

ایزو ۲۷۰۰۱ استانداری جهت مدیریت امنیت اطلاعات بوده و هدف از وضع این چهارچوب حفاظت و افزایش امنیت سیستم های اطلاعاتی شرکت های حضوری و آنلاین است.

  • ایزو ۴۵۰۰۱

گواهینامه ایزو 45001

ایزو ۴۵۰۰۱ استانداری تخصصی است که سازمان ها و ارگان های مختلف را ملزم به رعایت جوارد ایمنی و بهداشت شغلی می‌کند. این استاندارد توسط سازمان جهانی استانداردسازی (ISO) تدوین شده است. داشتن گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ سبب کاهش خطرات و حوادث پیش امده ناشی از کار می‌شود.

  • ایزو ۲۲۰۰۰

این استاندارد جهت مدیریت سیستم ایمنی صنعت مواد غذایی وضع شده است. در واقع گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ مختص به مواد خوراکی است. با داشتن گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ تمام مواد غذایی از سلامت و ایمنی کامل خواهند بود.

  • گواهینامه ایزو HSE

منطور از گواهینامه HSE دریافت دو گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ به صورت همزمان است.

  • گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴

ایزو ۱۰۰۰۴ با هدف راهنمایی در مورد رسیدگی های داخلی به شکایات مربوط به خدمات و محصول ها راه اندازی شده است. به عبارت بهتر این استاندارد به منظور مدیریت سنجش رضایت مشتریان راه اندازی شده است.

  • گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲

این سیستم نیز جهت مدیریت کیفیت کالا و رسیدگی به شکایات مشتریان راه اندازی شده است.

هزینه دریافت ایزو چگونه است؟

همان گونه که اشاره شد جهت دریافت گواهینامه ایزو متقاضی ملزم به پرداخت هزینه است. میزان این هزینه با توجه به موارد مختلف ممکن است متفاوت باشد. از جمله عواملی که در تعیین هزینه های اخذ گواهینامه ایزو موثر هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع گواهینامه

انواع مختلفی از گواهینامه ایزو وجود دارند که هر کدام با هدف خاصی راه‌ اندازی شده‌اند. هزینه دریافت هر یک از این گواهینامه ها بر اساس شرایط آن با هم متفاوت است.

  • زمینه فعالیت سازمان

هر چقدر که میزان فعالیت ها و پیچیدگی کار بالاتر باشد تعداد ممیزی ایزو بالاتر بوده و هزینه دریافت آن بیشتر خواهد بود.

  • نحوه ثبت گواهینامه ایزو

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه اخذ گواهینامه ایزو نحوه ثبت آن است. یکی از راه های دریافت گواهینامه ایزو ارزان استفاده از سامانه های آنلاین برای ثبت مانند سامانه آگاه است.

اخذ گواهینامه ایزو ارزان

این روزها همه به دنبال دریافت گواهینامه ایزو ارزان هستند؛ بدون شک میزان هزینه دریافت ایزو برای شما بسیار مهم است و شاید هم مهم ترین فاکتور باید آن را دانست؛ در هرحال وقتی افرادی به دنبال گواهینامه ایزو ارزان هستند، بدون شک به مشاورانی نیاز دارند تا به آنها در این زمینه مشاوره دهند. برای اینکه بدانید جهت دریافت گواهینامه ایزو ارزان چه مراحلی را باید طی کنید نیاز است تا با چیستی ایزو، مراحل دریافت آن، هزینه و تمامی پستی و بلندی های اخذ ایزو آشنایی لازم را داشته باشید. اگر عزم خود را جمع کرده اید تا به گواهینامه ایزو ارزان دست یابید ، تبریک ، به وبسایت درستی مراجعه کرده اید. موسسه آگاه ثبت مفتخر است با تکیه بر دانش  کارشناسان خبره خود در زمینه های متعدد از جمله مراحل دریافت گواهینامه ایزو ارزان به شما در این زمینه یاری برساند.

برای اخذ مشاوره در زمینه دریافت گواهینامه ایزو ارزان همین الان عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۱۸۵۸ ارسال کنید و یا با شماره ۴۱۸۵۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. در ادامه مقاله تعریف ایزو و انواع آن همچنین مراحل اخذ آن را برای شما گرد هم آورده ایم.

مزایای اخذ ایزو

شاید از خود بپرسید مزایای اخذ ایزو چیست؟ بدون شک ایزو باعث بهبود عملکرد و تاثیر مستقیم بهره‌وری شرکت شما خواهد شد:

  • تمرکز بر روی مشتری ( برطرف سازی نیازهای مشتریان )
  • فراهم نمودن رهبری (  امکان مدیریت بهتر پروژه ها و شرکت ها )
  • استفاده از امکان رویکرد فرآیندگرا
  • اتخاذ یک رویکرد سیستمی
  • تشویق بهبود مستمر
  • تشخیص حقایق قبل از تصمیم‌گیری

سخن پایانی

یکی از مهم ترین عوامل در کسب و کار که تعیین کننده کیفیت محصول، حفاظت محیط زیست، افزایش ایمنی کار، افزایش رضایت مشتریان و ….. می‌شود، گواهینامه ایزو است. گواهینامه ایزو دارای انواع مختلفی است که از جمله آن ها می‌توان به ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱، ۱۰۰۰۲، ۱۰۰۰۴، HSE و ….. اشاره کرد.اخذ گواهینامه ایزو می‌تواند برای متقاضیان همراه با هزینه های بالایی باشد. یکی از راه های دریافت گواهینامه ایزو ارزان رجوع به سامانه آگاه و ثبت به صورت اینترنتی است.

دیدگاه خود را بنویسید