تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در کوار

ثبت شرکت در کوار

از کارهای معمولی که در راه اندازی کسب و کار باید اقدام کنید، ثبت شرکت در کوار است که از شهرهای استان فارس محسوب می شود که براساس سرشماری سال ۹۵ دارای بیش از هشتاد هزار نفر جمعیت می باشد. شهرستان کوار دو بخش مرکزی و بخش طسوج دارد. بخش طسوج شهرستان کوار شامل: شاه شهیدان، باغان، فتح آباد، دره عسلو، جلال آباد، انجیره و غیره است.

 

ثبت شرکت در کوار

شهرستان کوار از سمت جنوب با شهرستان جهرم و از سمت شمال با شهر شیراز هم مرز است، بنابراین در حمل و نقل تولیدات و صادرات نقش موثری دارد. در شهرستان کوار کشاورزی و دامپروی به دلیل مرغوب بودن خاک همچنان پر رونق است و در تولید محصولات زراعی و باغی مانند جو، گندم، ذرت، انگور، انجیر در ایران رده بالایی را به خود اختصاص داده است. از این رو یکی از زمینه های پرسود ثبت شرکت درکوار، محصولات کشاورزی می باشد. از محصولات دامپروری می توان در تولید شیر و گوشت اشاره نمود. در شهرستان کوار چندین کارخانه بزرگ لبنیاتی فعالیت دارند که می توانند برای تغییرات شرکت به موسسه آگاه ثبت که بیش از ده ها سال تجربه فعالیت دارد تماس بگیرند تا با هزینه مناسب و بازه زمانی کوتاه امور ثبتی آن ها انجام شود.

از لحاظ صنعت باید بیان کرد که این شهر به علت داشتن کارخانه های بزرگ در تولید فولاد، ازقطب های مهم کشور به شمار می آید. علاوه بر آن شامل کوره های آجر فشاری و نیز کارخانه قند و چندین واحد صنعتی فعال دیگر می باشد.

ثبت شرکت در کوار

انواع ثبت شرکت در کوار

  • شرکت سهامی خاص در کوار
  • شرکت با مسئولیت محدود در کوار
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی (تولید و مصرف)

پروسه ثبت شرکت در کوار

اول ثبت نام در سایت ثبت شرکت ها را می توانید آنلاین گام به گام انجام داده،

بعد از تایید نهایی اطلاعات تقریبا ۱ الی ۴ روز بعد، تایید یا عدم تایید اسامی شرکت از طریق سامانه به اطلاع همه اعلام می شود. اگر عناوین تایید نشد دوباره نام های جدید را وارد سایت کرده و شناسه پیگیری می گیریم. اگر نام تایید شد، برگه ابلاغیه تایید نام را به پیوست کپی برابر اصل مدارک شناسایی اعضا و شرکا و اصل گواهی عدم سوسابقه کیفری به سازمان کل ثبت شرکت های کوار می فرستیم.

ثبت شرکت در کوار (مسئولیت محدود)

به منظور ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کوار باید حداقل دو نفر عضو باشند.

سرمایه لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید توسط موسسین تامین گردد.

مدیر عامل مسئول نگهداری سرمایه است.

هر یک از سهامداران به اندازه ی سرمایه ای که گذاشته اند وظیفه دارند.در این نوع شرکت نباید نام یکی از سهامداران را به عنوان اسم شرکت انتخاب کرد زیرا آن فرد وظیفه تضامنی در برابر شرکت پیدا خواهد داشت و نیز در ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، باید اصطلاح مسئولیت محدود پیش یا پس از اسم شرکت عنوان و درج شود .

ثبت شرکت در کوار (سهامی خاص)

به منظور ثبت شرکت با سهامی خاص همه سرمایه ی لازم برای تاسیس شرکت توسط شرکا تامین می شود و ۳۵ درصد از همه سرمایه به اسم شرکت به حسابی که افتتاح می شود، واریز می شود که ارائه گواهی واریز ۳۵ درصدی ضروری است و باقی سرمایه در تعهد سرمایه داران می ماند. در این نوع شرکت پس از نام ثبتی شرکت باید عبارت سهامی خاص درج شود. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص صد هزار تومان است. همه این نوع شرکت ها باید یک جلد دفتر سهام برای ثبت سهام شرکت تهیه کنند و کلیه تغییرات سهام نیز در آن ثبت شود.

ثبت تغییرات شرکت

یکی از اموراتی که ممکن است پس از ثبت شرکت با آن روبرو شوید ایجاد تغییرات در شرکت است.

تغییراتی مانند تغییر نام ، تغییر آدرس و یا تغییر مواضع و مقررات امور کاری.

به منظور انجام تغییرات شرکت به مجوز هایی نیاز خواهید داشت اما ایجاد تغییر در شرکت در هر زمانی که لازم باشد انجام پذیر است.

تغییرات لازم باید به صورت رسمی و قانونی با اعلام و تنظیم صورتجلسه انجام شود.

از آنجایی که اطلاع دارید اعضای یک شرکت و تیم احتمال دارد با اختلافات و یا تغییر دیدگاه هایی همراه باشند،اگرچه همیشه تغییرات در محوریت مشکلات نیستند و احتمال دارد برای پیشرفت شغلی و یا ایجاد تغییرات مناسب و مفید برای شرکت رخ داده شوند .

در صورتی که شرکت ها بعد از ثبت احتیاج به تغییر و تحولاتی در اساسنامه شان داشته باشند با مراجعه به موسسه آگاه ثبت درخواست تغییرات شرکت، تصمیمات خود را مرتبط با اصلاح مسائل قبلی اصلاح می کنند. همچنین به منظور ارائه شیوه های جدید و یا اصلاح مشکلات پیشین کارایی دارد و می تواند در اغلب موارد در جهت های مثبت و تاثیرگذاری ایجاد شود، در اکثر موارد سهامداران با ثبت تغییرات، اوضاع شرکت تجاری خود را بهبود می بخشند و بدین ترتیب می توانند به کسب و کار خود رونق دهند.

به منظور دریافت اطلاعات ثبتی می توانید به موسسه آگاه ثبت با مجموعه ی مجرب و حرفه ای مراجعه کنید.

درصورتی که برای ثبت شرکت وقت زیادی ندارید و می خواهید در مناقصات حضور داشته باشید و مناقصه شما نزدیک است میتوانید شرکت ثبت شده خریداری کنید.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید