تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در هرسین

ثبت شرکت در هرسین

برای ثبت شرکت در هرسین نیاز است که با این شهر آشنایی لازم را داشته باشید.

یکی از شهرهای کشور ما هرسین است که در خطه کرمانشاه واقع شده است .

طبق آمارهای گرفته شده در چندین سال پیش، این شهر حدود ۷۶ هزار نفر جمعیت دارد. این شهر در ۴۴ کیلومتری خاور کرمانشاه قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۵۴۹ متر است. فاصله هرسین از تهران ۵۶۶ کیلومتر است. طول جغرافیایی هرسین ۴۷ درجه و ۳۵ دقیقه و عرض جغرافیایی آن ۳۴ درجه و ۱۶ دقیقه نسبت به نصف النهار گرینویچ است. می توان گفت که این شهر، از موقعیت خوبی برای راه اندازی کسب و کار و تجارت مناسب می باشد و یکی از شهر هایی می تواند باشد که به قطب درآمد زایی تبدیل شود.

دلایل ثبت شرکت در هرسین

ثبت شرکت برای صاحبان و مدیران آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. چرا که شخص از شخصیت حقیقی خود به یک شخصیت حقوقی تبدیل می شود. این روزها به طور حتمی شرکتی که دارای اعتبار حقوقی و قانونی باشد، دارای ارزش و جایگاه بسزایی می باشد. و بدین سبب شرکتی که در اداره ی ثبت شرکت های هرسین به ثبت قانونی رسیده و شماره ثبت آن درج شده باشد، سبب جلب اعتماد و امنیت خاطر مشتر ها و دیگر شرکت ها می شود.

برای انجام هرگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و سازمان دهی شده می توان از طریق ثبت شرکت و یا موسسه اقدام کرد و از مزایایی که قانون برای شرکت های ثبت شده در نظر گرفته شده است استفاده کند. بهترین روش برای انجام فعالیتهای سود آور گسترده، عظیم و سازماندهی شده با هدف پیشرفت و رسیدن به جای های بالا تر و اهداف بزرگ تر، ثبت شرکت در هرسین و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت های گفته شده عنوان شرکت ثبت شده است. فعالیت تحت عنوان شرکت ثبت شده مزایای متعدد و همچنین معایبی دارد که هر کس باید با توجه به شرایط و ایده‎آل های خود آن ها را بررسی نماید و برای فعالیت به صورت حقیقی ( شخصی) یا حقوقی (شرکت) تصمیم‌گیری کند.

ثبت شرکت در هرسین

شرکت ها چگونه سازمان هایی هستند؟

شرکت به فرآیندی گفته می شود که درطول این فرآیند اشخاص حقیقی یا حقوقی ما بین خود قراردادی را امضاء می نمایند. هر شرکت، هدف هایی دارد که می توانند بسیار بزرگ باشند، تمام این اهداف در متن اساس نامه نوشته می شوند، سود حاصل از کسب و کار در شرکت طبق توافق هایی که در اساس نامه درج شده است بین شریک های شرکت تقسیم  می شود.

اساس نامه شرکت ها در هرسین چگونه است؟

در متن نوشته شده اساس نامه معمولا موارد زیر آورده می شود:

نام شرکت، زمینه فعالیت شرکت، هدف شرکت و مدت زمان فعالیت شرکت، و نوع سهام شرکت و نحوه ی انتقال سهام و میزان سرمایه شرکت و بسیاری از بند های دیگر که توسط سهامداران درباره آن ها تصمیم گیری انجام می شود.

چگونگی ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت در هرسین

 شرایط ثبت شرکت در هرسین

شرکت های تجاری در قالب های متعددی  میتوانند به ثبت برسند که عبارتند از : با مسئولیت محدود ، سهامی اعم از خاص و عام ، مختلط اعم از سهامی و غیرسهامی ، تعاونی ، تضامنی و نسبی .

 شرکت های تجاری با توجه به گستردگی و میزان اعتبار در قالب های سهامی خاص و مسئولیت محدود بیشتر به ثبت میرسند. اشخاص حقوقی در قالب این شرکت ها به  کسب و کار قانونی که در ابتدا نیز به صورت قانونی ثبت شده است، با هم همکاری می کنند تا به اهداف مشترک شان که در اساس نامه ای که با هم تنظیم کرده اند، برسند. در نهایت از سود به دست آمده بنابر توافق قبلی سهمی می برند. سهم مذکور ممکن است به میزان سرمایه ای که شخص وارد شرکت کرده است بستگی داشته باشد، که با تعیین نوع شرکت، تمامی فعالیت های شرکت واضح شده و بدون شبهه ای انجام می شوند. طیبعی است که شریک ها همگی اسا نامه ی شرکت را امضا کرده و حق تخلف از موراد ذکر شده در آن اساس نامه را ندارند.

نحوه ثبت شرکت توسط تقاضا کننده ی ثبت شرکت در هرسین

قدم اول طراحی موضوع فعالیت با توجه به نیاز متقاضیان می باشد. قدم دوم ثبت سامانه ای شرکت درهرسین صورت میگیرد و اوراق تنظیم شده در این سامانه بارگذاری می شود. بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها در هرسین  با گذشت ۱۵ الی ۲۰ روز کاری آگهی تاسیس آن صادر می گردد.

ثبت شرکت توسط متقاضی:

شما تقاضا کننده های  محترم می توانید با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت با انتخاب گزینه ثبت تاسیس وارد سامانه شوید و کلیه اطلاعات درخواستی را به صورت درست و صحیح کامل کنید، باید بدانید که تنظیم و تدوین اوراق اساسی شرکت که شامل اساس نامه ، تقاضا نامه، شرکت نامه و متن صورت جلسه به صورت کاملا تخصصی انجام دهید زیرا امکان دارد با کوچک ترین اشتباه پرونده شما رد و یا دچار نقص گردد می توانید این امور را به اطمینان خاطر به آگاه ثبت بسپارید.

مراحل ثبت شرکت در هرسین

پس از این که اشخاصی که قصد راه اندازی شرکت دارند، قالب شرکت را تعیین می کنند، باید میزان سرمایه اولیه ی شرکت را هم مشخص کنند که این مبلغ نیابد کمتر از یک میلیون ریال باشد. تمامی این فعالیت ها توسط دولت در عرض ۲۵ الی ۳۰ روز پاسخ داده خواهد شد و آگهی مربوط به شرکت در روزنامه ی معتبری درج خواهد گردید.

مدارک ثبت شرکت در هرسین

 این مدارک در قالب های شرکت های مختلف که می توانند به ثبت برسند با یکدیگر متفاوت هستند، اما بعضی از این مدارک به صورت مشترک بین تمامی نوع های شرکت ها است که عبارتند از :

مدارک هویتی اعضاء هیئت مدیره و سهامداران ( کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی ) ، گواهی سوء پیشینه.

شرح مدارک ثبت شرکت در هرسین:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیأت مدیره و مدیران
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • امضای اقرارنامه عدم اشتغال در سازمان های دولتی توسط کلیه اعضای هیأت مدیره
  • انتخاب اسامی مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت
  • تعیین موضوع فعالیت شرکت
  • آدرس محل فعالیت شرکت
  • مشخص کردن میزان سرمایه شرکت
  • مشخص کردن سهامداران و میزان سهام آنها
  • مشخص کردن صاحبان امضاء در شرکت

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورتیکه از مطلب رضایت داشتید، لطفا در زیر همین مطلب امتیاز خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید