تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در نی ریز

ثبت شرکت در نی ریز

مسائل و سوالات بسیاری برای داوطلبان ثبت شرکت در شهرستان ها مانند ثبت شرکت در نی ریز وجود دارد. که این دسته از موضوعات به علت عدم یک منبع قانونی، قابل اعتماد با اطلاعات درست در این حوزه بسیار چالش برانگیز می باشد. از این رو برای دریافت اطلاعات و راهنمایی و مشاوره ی لازم درمورد مراحل ثبت شرکت در نی ریز و دیگر شهرستان ها، فرایند و مدارک لازم و نیز آگاهی از هزینه ها، مسائلی است که دواطلبان ثبت شرکت در نی ریز یا شهرستان های دیگر اغلب با آن روبرو هستند.

ثبت شرکت آگاه به منظور راحتی شما هموطنان بزرگوار این امکان را برای متقاضیان ثبت شرکت در نی ریز و توابع  مهیا کرده است و اطلاعاتی در زمینه ثبت انواع شرکت ها و مراحل ثبت آن ها را به صورت کاملا رایگان به شما ارائه می دهد.

ثبت شرکت در نی ریز

 ثبت شرکت به چه معناست؟

شرکت به زنجیره کارهایی گفته می شود که در پروسه آن شرکت ها یا اشخاص میان خود قراردادی را امضاء می کنند. همه آرمان های شرکت، براساس مفاد مندرج در اساسنامه است. اشخاص در شرکت براساس قرارداد و اساسنامه ای که امضا نموده اند، سود حاصل از سرمایه شرکت را توزیع می کنند.

اساسنامه شرکت

در بخش اساسنامه هر شرکت معمولا موارد زیر آورده می شود:

اسم شرکت،نوع شرکت، موضوع فعالیت شرکت، هدف شرکت و مدت زمان فعالیت شرکت و نوع و چگونگی انتقال سهام و اندازه سرمایه شرکت. و تعدادی از ماده های دیگر که سهامداران تعریف می کنند.

هدف از ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت برای صاحبان و مدیران آن بسیار مهم است.

متقاضی به کسب و کار و فعالیت خود یک شخصیت حقوقی می بخشد.

امروزه قطعا شرکتی که از نظر حقوقی و قانونی معتبر باشد، ارزشمند است و جایگاه شایسته ای دارد. بنابراین شرکتی که در سازمان ثبت شرکت ها از لحاظ قانونی ثبت شده باشد و کد ثبت آن مشخص شده باشد، اعتماد مشتریان و سایر شرکت ها را جذب می کند و برای معامله و عقد قرارداد امنیت خاطری محسوب می شود.

مزایای ثبت شرکت

پرسشی که اغلب برای بیشتر صاحبان اصناف و کسب و کارها در رابطه با انتخاب چگونگی فعالیتشان پیش می آید، اینست که معمولا چرا باید شرکت ثبت نماییم؟ فعالیت تحت شرکت چه محدودیت هایی به وجود می آورد و چه مزایایی دارد؟ آیا امتیازاتی به شرکتهای ثبت شده در زمینه های مختلف تعلق می گیرد؟ بیمه تأمین اجتماعی برای اشخاصی که به صورت شرکت کار می کنند چه امتیازاتی در نظر گرفته است؟ چه موضوعات و موانعی که برای ثبت شرکت ممکن است؟

برای انجام هر نوع کسب و کار تجاری و غیر تجاری می توان از طریق ثبت شرکت و یا موسسه اقدام کرد و از فوایدی که قانون برای اشخاص حقوقی در نظر گرفته است، بهرمند شد. بهترین شیوه برای انجام امور سود آور سازماندهی شده با هدف ارتقا و رسیدن به درجه های بالاتر، ثبت شرکت در نی ریز و رسیدن به اهداف توسط فعالیت تحت عنوان شرکت ثبت شده می باشد. فعالیت در قالب شرکت ثبت شده مزایای بسیار و نیز معایبی دارد که هر فرد باید بسته به شرایط خود آن ها را بررسی کند و برای فعالیت به صورت حقیقی یا حقوقی تصمیم بگیرد. در این مسیر موسسه حقوقی جهانی آگاه با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت پیاپی و مفید همراه شما است. در ادامه به فرایند ثبت شرکت در نی ریز می پردازیم.

نحوه ثبت شرکت در نی ریز

 ضوابط ثبت شرکت در نی ریز

شرکت های تجاری در قالب های بسیاری مثل مسئولیت محدود، سهامی اعم از خاص و عام، مختلط اعم از سهامی و غیرسهامی، تعاونی ، تضامنی و نسبی میتوانند به ثبت برسند. اکثر شرکت ها در قالبهای سهامی خاص و مسئولیت محدود ثبت می شوند. برای ثبت شرکت در نی ریز، قدم اول انتخاب موضوع فعالیت است اگر فعالیت شما به مجوز نیاز دارد، دریافت این مجوز از سازمان های مربوطه ضروری می باشد. جهت کسب اطلاع میتوانید با مسئولان ثبت شرکت آگاه در ارتباط بوده و از تخصص آنها بهرمند شوید.

فرایند ثبت شرکت در نی ریز

پس از انتخاب نوع شرکت ثبتی، قدم بعدی تعیین سرمایه است، در همین خصوص دقت کنید که اندازه سرمایه مشخص شده در مقررات تجارت از صد هزار تومان کمتر نیست و ثبت شرکت در نی ریز کمتر از ۲۰ روز کاری زمان نیاز دارد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در نی ریز

 این مدارک بسته به نوع شرکت ثبتی متفاوت است اما برخی از این مدارک یکسان هستند.

ازجمله:

کپی برابر اصل مدارک شناسایی اعضاء هیئت مدیره و سهامداران، گواهی سوئ سابقه.

سایر مدارک ثبت شرکت در نی ریز

  • امضای اقرارنامه عدم اشتغال در نهاد های دولتی توسط همه اعضای هیأت مدیره
  • انتخاب عناوین مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت
  • انتخاب موضوع فعالیت شرکت
  • نشانی محل فعالیت شرکت
  • تعیین میزان سرمایه شرکت
  • تعیین سهامداران و میزان سهام آنها
  • مشخص کردن افرادی که حق امضا دارند.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید