تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در مبارکه

اگر شما فردی آینده نگر هستید که به فکر رشد و ترقی می باشید، بهتر است نحوه ی ثبت شرکت و نحوه ی راه اندازی کسب و‌کار را بررسی کنید. با ثبت شرکت در مبارکه میتوان قدم بزرگی در جهت رشد و پیشرفت برداشت. اگر شما فردی جدی نسبت به تاسیس شرکت هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

آشنایی با شهر مبارکه

استان: اصفهان

دارای دو بخش و ۵ نقطه شهری و ۳۴ روستا و ۵ دهستان است.

مساحت: ۵۱۰۲۴

جمعیت: ۱۳۴ هزار نفر

همسایگان: از ۵۰ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان، از ۳۵ کیلومتری شمال غرب شهرضا، از ۴۵ کیلومتری شرق شهر بروجن و از طرف شمال و شمال غرب با شهرستان های لنجان و فلاورجان همسایه است.

 

بخش های شهرستان مبارکه:

  • شهر طالخونچه
  • شهر کرکوند
  • شهر دیزیچه
  • شهر مبارکه
  • شهر مجلسی
  • شهرک صفاییه

ثبت شرکت در مبارکه

شهرها:

  • مبارکه،
  • کرکوند،
  • طالخونچه
  • دیزیچه
  • مجلسی

در ابتدا شما باید یک شریک تجاری خوب و قابل اعتماد بیابید. بعد از آن می توانید به سراغ تکمیل پرسشنامه ی الکترونیکی رفته و نسبت به ثبت شرکت اقدام کنید.

 

چرا ثبت شرکت؟

ما در دوره ی تاریخی زندگی می کنیم که پیشرفت کردن در آن حرف اول را می زند.

دوره ای که زمانی برای اتلاف کردن و ایستادن وجود ندارد. بنابراین شروع کردن یک تجارت جدید نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است. در کشور ما ایران شرکت های ایجاد شده توسط افراد حقیقی و حقوقی، با اهداف متفاوتی بوده و با قوانین متفاوتی تاسیس شده اند. افرادی هستند که نوآوری جدیدی در ذهن نداشته و شیوه‌ی تجارت مخصوص برای خود ندارند.

این گونه افراد با یک هدف از پیش تعیین شده مرکزی مانند مرکز تجارت با واردات را راه اندازی می کنند. تعدادی نیز هستند که می‌خواهند بوسیله یک ایده‌ی جدید با تولید یک محصول جدید وارد بازار و اقتصاد شوند. تا بتوانند مشکل مردم را حل کنند. احتمال دارد که این افراد اگر نتوانند به نتیجه‌ی مورد نظرشان برسند، از ادامه‌ی مسیر منصرف شوند. اما بهتر از همه ی این اقدامات این است که افراد با حمایت دولت وارد بازار کار شده و پشتوانه ای محکم که می تواند انگیزه ای برای کار و ترقی باشد، قدم در مسیر پیشرفت بگذارند. با ثبت شرکت در مبارکه افراد چه حقیقی باشند چه حقوقی می توانند یک تجارت مطمئن داشته باشند.

 

 انواع ثبت شرکت در مبارکه

  • ثبت شرکت سهامی
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت مختلط غیرسهامی
  • ثبت شرکت مختلط سهامی
  • ثبت شرکت نسبی و شرکت تعاونی

 

خوشبختانه این روزها ثبت شرکت در مبارکه دیگر مانند قبل سخت نیست.

زیرا با الکترونیکی شدن کارها، فرآیند ثبت شرکت در مبارکه نیز الکترونیکی شده است. شما می توانید با مراجعه به سامانه ی ثبت شرکت، و پرکردن فرم های مربوطه مراحل اولیه ی ثبت شرکت در مبارکه را طی کرده و با پست مدارک به اداره ی ثبت شرکت ها، صاحب یک شرکت قانونی در مبارکه شوید.

مراحل ثبت شرکت در مبارکه

قدم اول در فرآیند ثبت شرکت در مبارکه؛

پیدا کردن شریک خوب است. شرکت ها یک موسسه ی جمعی هستند که برای اداره ی آن باید چندین نفر مدیر و چندین نفر کارمند وجود داشته باشد. برای راه اندازی شرکت ها حداقل دو نفر شریک نیاز است. بنابراین اولین قدم شریک شدن با یک فرد قابل اعتماد است. تعداد شریک ها برای ثبت شرکت‌ با مسئولیت محدود حداقل ۲ نفر و شرکت‌ سهامی خاص و عام حداقل ۳ نفر می باشد. مسئولیت ها و حقوق شریک ها به سرمایه ی اولیه شان بستگی دارد.

 

مرحله‌ی دوم ثبت شرکت در مبارکه ثبت نام در سامانه ی کشوری ثبت شرکت ها است. برای انجام این فرآیند با ثبت نام اینترنتی می توان مراحل اولیه و عملی ثبت شرکت در مبارکه را طی کرد. در این مرحله باید فرم را با دقت پر کنید و دکمه ارسال را بزنید.

مرحله‌ی سوم ثبت شرکت در مبارکه انتخاب ۵ نام مناسب برای شرکت است که از میان آن ها یک مورد بر اساس شرایط صلاحیت تایید شده و به عنوان نام نهایی و تاییدی دولت به متقاضیان ابلاغ می شود.

مرحله‌ی چهارم ثبت شرکت در مبارکه مشخص کردن مدت فعالیت مد نظر متقاضی و موضوع فعالیت شرکت است. شما در این مرحله باید مدت و موضوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، را مشخص کنید. بهتر است قبل از تکمیل این بخش از فرم با شریک های خود مشورت کرده و توافق جمعی برسید. برای جلوگیری از اختلاف نظر بهتر است صورت جلسه ای تهیه کرده و به امضای شریک ها برسانید.

 

ادامه فرایند ثبت شرکت در مبارکه

مرحله ی پنجم ثبت شرکت در مبارکه وارد کردن آدرس شرکت به صورت دقیق و صحیح است. در این مرحله باید اطلاعات دفتر مرکزی شرکت را وارد کنید. چنانچه دفتری اجاره‌ یا خریداری نکرده باشید، می‌توانید آدرس محل زندگی خود یا یکی از شریک های خود را وارد کنید. اهمیت این آدرس زمانی است که تمام مدارک از طرف سازمان ثبت کشوری به این آدرس ارسال خواهد شد.

مرحله‌ی ششم در فرآیند ثبت شرکت ها مشخص کردن میزان سرمایه ی اولیه ای است که شریک ها تامین کرده اند. عنوان سرمایه ی اولیه سرمایه ی شخص حقوقی است. در ثبت شرکت‌ با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی اولیه مورد نظر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است، که باید قبل از اقدام به ثبت شرکت تهیه شده و میزان سرمایه ی هر شخص صورت جلسه شده و به امضای شریک ها برسد.

سپس در مرحله نهایی مشخصات شریک ها و سرمایه گذاران را باید به دقت وارد کرده و تایید کنید. در این سامانه می توان شریک هایی به تعداد ۱۵۰ عدد وارد کرد. پس از تایید نهایی این مشخصات و مدارک بارگذاری شده توسط افراد متقاضی، سازمان ثبت شرکت کشوری به تقاضانامه ی آن ها پاسخ داده و مدارک تاییدیه را به آدرس درج شده در سامانه ارسال میکند.

دیدگاه خود را بنویسید