تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در لارستان

ثبت شرکت در لارستان

ثبت شرکت در لارستان در قالب های بسیاری  امکان پذیر است که عبارتند از: با مسئولیت محدود، سهامی خاص و سهامی عام، شرکت مختلط سهامی و شرکت مختلط غیرسهامی، تعاونی، تضامنی و نسبی. شرکتهای تجاری بسته به تنوع و سطح اعتبار بیشتر در فرم های سهامی خاص و مسئولیت محدود ثبت می شوند. لازم به ذکر است افراد برای انجام امور هدفمند و سودآوری و سرمایه یکدیگر در لارستان  به فعالیت های قانونی نیاز دارند. که اساسی ترین آن ها ثبت شرکت در لارستان است. قدم اول طراحی موضوع فعالیت است، اگر فعالیت شما به مجوز نیاز داشته باشد دریافت این مجوز از سازمان های مربوطه ضروری است. جهت کسب اطلاع میتوانید با مشاورین ثبت شرکت آگاه در ارتباط بوده و از تجربیات آنها استفاده کنید.

ثبت شرکت در لارستان

فرایند ثبت شرکت در لارستان

پس از انتخاب نوع شرکت مناسب قدم بعدی انتخاب سرمایه معین است در همین حوزه دقت کنید که اندازه سرمایه مشخص شده در مقررات تجارت از صد هزارتومان کمتر نیست و مدت زمان ثبت شرکت در لارستان تقریبا ۲۰ روز کاری است.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در لارستان

 این مدارک بسته به نوع شرکت انتخابی، فرق دارد اما برخی از این مدارک نیز مشابه هم هستند. ازجمله: کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی اعضاء هیئت مدیره و سهامداران  و برگه عدم سوپیشینه.

سایر مدارک ثبت شرکت در لارستان

  • امضای اقرارنامه مبنی بر مشغول نبودن در ارگان های دولتی توسط همه اعضای هیأت مدیره
  • انتخاب عناوین مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت
  • انتخاب موضوع فعالیت شرکت
  • نشانی محل فعالیت شرکت
  • تعیین میزان سرمایه شرکت
  • تعیین سهامداران و اندازه سهام آنها
  • تعیین افرادی که در شرکت حق امضا دارند

فرایند ثبت شرکت توسط موسس و توسط آگاه ثبت

ثبت شرکت توسط داوطلب ثبت شرکت:

شما داوطلبان عزیز میتوانید با به سامانه اداره ثبت شرکت مراجعه کنید و گزینه ثبت را بزنید و همه اطلاعات لازم را به صورت دقیق پر کنید. شایان توجه است که بدانید تنظیم و تدوین اوراق پایه شرکت ازجمله اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و متن، صورتجلسه خواهد شد. در پشت سرگذاشتن مراحل و تکمیل اطلاعات دقت کنید زیرا ممکن است با کوچکترین اشتباه پرونده شما رد و یا ناقص شود. مسئولین و کارشناسان اگاه ثبت دپارتمان های تخصصی دراین حوزه دارند در نتیجه می توانند بهترین کمک رسان شما در این حوزه باشند.

ثبت شرکت توسط آگاه ثبت :

همانطور که گفتیم آگاه ثبت دارای دپارتمان های تخصصی در حوزه ثبت شرکت و ثبت برند در لارستان می باشد. ابتدا شما میتوانید از مشاوره های تخصصی مشاورین آگاه در این حوزه بهره مند شوید. قدم دوم انتخاب موضوع فعالیت بسته به تقاضای داوطلبان است. همه این فعالیتها به صورت حرفه ای بررسی می شود و در گام  بعدی ثبت سامانه ای شرکت شما درلارستان انجام می شود و اوراق آماده شده در این سامانه آپلود می شود. پس از ارسال مدارک به سازمان ثبت شرکت در لارستان  تقریبا ۲۰ روز کاری زمان می برد که اگر نواقصی وجود نداشت، آگهی تاسیس آن صادر شود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در لارستان

 این روزها انجام فعالیت های تجاری در لارستان  به برداشتن قدمی محکم و تاثیر گذار در این حوزه می باشد یکی از اصلی ترین این قدم ها ثبت برند و ثبت شرکت در لارستان است. این نوع شرکت، قالب ثبتی است که از دو شخص سهامدار و عضوء هیئت مدیره بالای ۱۸ سال تاسیس می شود و زمینه فعالیت آن تجاری است حتی اگر کار آن بازرگانی  نباشد. میزان سرمایه در ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل صد هزار تومان است. در واقع میزان سرمایه در این نوع شرکت به صورت لفظی است و سهامداران به اندازه آورده نقدی خود در شرکت وظیفه پرداخت قروض را دارند.

ثبت شرکت سهامی خاص در لارستان

ثبت شرکت سهامی خاص با هر موضوع فعالیتی که ثبت شده باشد، شرکت بازرگانی محسوب می شود. اعضا هیئت مدیره همه سرمایه در این شرکت را تامین می کنند و این سرمایه باید به سهام تقسیم شود و ۳۵% آن در بانکی به اسم شرکت در حال تاسیس واریز شود. تعداد سهامداران سه نفر  است و ۲نفر بازرس اصلی و علی البدل  نیز نیاز است. استفاده از کلمه سهامی خاص نیاز است. برای آگاهی بیشتر در حوزه ثبت شرکت با سهامی خاص درلارستان با مسئولین آگاه ثبت در ارتباط باشید.

ثبت سایر شرکت ها در لارستان

با رشد فعالیت های تجاری موضوعات گوناگونی برای به ثبت رسیدن تقاضا می شود. از جمله این موضوعات تولیدی و صنعتی، خدماتی، پیمانکاری، عمرانی و ساختمانی هستند که بسیار مورد توجه مهندسین و پیمانکاران و تولید گران هستند. ثبت شرکت با این موضوع ها میتواند تکیه گاه خوبی برای انجام اموری مانند ثبت برند و برندینگ باشد، و اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند.

ثبت موسسه در لارستان

ثبت موسسه های غیرتجاری همانطور که از اسم آن ها معلوم است با اهداف غیرتجاری ثبت می شوند که عمده ترین فعالیت آنها انجام اموری مانند : انجام کارهای ادبی ، علمی، خیریه ، خدماتی و غیره است.

 این نوع موسسه ها در دو نوع انتفاعی و غیرانتفاعی ثبت می شوند:

موسسات غیر  انتفاعی موسسه هایی هستند که:

برای سود و منافع اعضایشان ایجاد نشده اند.

مانند: انجمن‌های اسلامی، علمی، ادبی و …

موسسات انتفاعی موسسه هایی هستند که:

برای کسب منافع و سود برای اعضای خود می باشند.

مانند: موسسه های علمی، فنی، آموزشگاه های زبان، مدارس غیرانتفاعی

دریافت دفاتر پلمپ شرکت در لارستان

هر موسسه و هر شرکت و هر نهادی که مقررات مالیات برای آن ها باشد، باید از ارگان امور مالیاتی دفاتر قانونی خود را برای تحریر همه امور مالی خود تحویل بگیرد . این دفاتر را به اسم دفاتر قانونی می شناسند, همه شرکت ها بسته به قوائد و آئین نامه تحریر دفاتر قانونی همه عملیات مالی خود را باید به ترتیب وقوع به صورت خوانا و بدون خط خوردگی و تراشیده شدن و لاک گیری در این دفاتر بنویسند و در انتهای سال مالی و زمانی که می خواهند اظهار نامه مالیاتی را تحویل دهند دفاتر پلمپ شده ای را هم که نوشته اند برای استناد به دارایی تحویل می دهند.

 برای اطلاعات بیشتر در رابطه با امور ثبت شرکت در لارستان و ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت می توانید با کارشناسان آگاه ثبت تماس حاصل فرمایید.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید