تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در فیروزکوه

ثبت شرکت در فیروزکوه

ممکن است اکثر شما بزرگوارانی که تصمیم دارید برای راه اندازی کسب و کار خود شرکتی تاسیس کنید، این پرسش بسیار در ذهن شما نقش می بندد که نحوه ثبت شرکت و مراحل ثبت شرکت چگونه است و برای ثبت شرکت باید از کجا شروع کرد؟

شما می توانید کلیه امور ثبت شرکت خود را به مجموعه بزرگ آگاه ثبت بسپارید و یک ثبت شرکت منحصربه فردی را بدون هیچ دلواپسی و مشکلی تجربه کنید.

بسته به مدل کسب و کاری که تصمیم دارید در شرکت خود راه اندازی کنید و اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی که برای ثبت شرکت در سر دارید باید در نظر بگیرید که حتما ضوابط و قوانین مربوطه در آن رعایت شود.

نحوه ثبت شرکت در فیروزکوه

به منظور ثبت شرکت در فیروزکوه باید اول مجموعه ای از اطلاعات و مدارک را در این حوزه تهیه و آماده نمایید. یکی از مراجع ثبتی در استان تهران، ثبت شرکت در فیروزکوه است که امور آن به واسطه وکلای آگاه ثبت انجام می شود.

همه مشاوران حقوقی آگاه ثبت شما را برای کسب اطلاعات جدید و بیشتر و نیز برای اطلاع از اصول و مقررات ثبت شرکت در فیروزکوه کمک می کنند. در این مطلب ما شما را برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی می کنیم تا ثبت شرکت موفقی را داشته باشید. نخستین گام در ثبت شرکت برگزیدن یکی از قالب های شرکت تجاری زیر است:

  • شرکت سهامی خاص و عام
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی
  • ثبت شرکت نسبی

که در این میان تقریبا ۸۵ درصد از شرکت هایی که ثبت می شوند از نوع ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص هستند.

 

ثبت شرکت در فیروزکوه چه مزایایی دارد؟

۱٫بهرمندی از امتیاز افتتاح حساب بانکی تجاری

برای افتتاح حساب بانکی تجاری می بایست گواهی مبنی بر ثبت شرکت ارائه دهید.

این حساب برای شرکت سرمایه معتبری به شمار می آید چراکه می توانید امور شرکت را از امور فردی تان جدا کنید، از طرفی زمانی که به مشتریان حساب تجاری تان را بدهید آنها دیدگاه حرفه ای تری نسبت به شما خواهند داشت.

۲٫داشتن امتیازات بانکی مثل وام ها و منابع مالی

زمانی که به منظور اخذ وام اقدام می نمایید باید ثابت کنید که یک شرکت ثبت شده دارید.

با بررسی مدارک یک شرکت به ثبت رسیده، اعتماد بانک و سرمایه گذاران را بیشتر جذب خواهید کرد.

زمانیکه شرکتی به ثبت رسیده باشد جامعه هدف با خیالات آسوده قبول می کنند تا در آن سرمایه گذاری کنند.

اگر شرکت یا موسسه ثبت کنید به راحتی می توانید به منابع مالی و سرمایه دسترسی پیدا کنید.

این امر مسیر رشد و ارتقا را برای شما هموار خواهد کرد.

۳٫جلب اعتماد بیشتر

بازار هدف و کاربرانی که برای نخستین بار با آن ها یک معامله تجاری انجام می دهید، به جلب اعتماد برای قانونی بودن امور شما احتیاج دارند. درصورتی که شرکت شما به ثبت نرسیده باشد، امور تجاری شما از طرف این نوع کاربران باعث تردید خواهد شد. وقتی که کارکرد شرکت و هویت آن واضح باشد به آسانی از سمت آنان جلب اعتماد می کنید.

۴٫ انجام معاملات پرسود

با ثبت شرکت در فیروزکوه، تخفیف های عالی در خرید و فروش با فروشندگان شامل حال شما خواهد شد که این موضوع برای شرکت های به ثبت نرسیده آسان نیست. اغلب فروشندگان برای شرکت هایی که قادرند مدارک قانونی مبنی بر کار تجاری ارائه دهند، تعرفه های بهتری را لحاظ کنند. حتی وقتی که تصمیم دارید با دولت معامله کنید یکی از موارد لازم به ثبت رسیدن شرکت می باشد.

۵٫ مسافرت بازرگانی به دیگر کشورها

یکی دیگر از مزایای فوق العاده ثبت شرکت در فیروزکوه این می باشد که می توانید برای داشتن مسافرت های بازرگانی به دیگر کشورها به آسانی ویزای آن ها را بگیرید. همواره سرزمین های مختلف از سرمایه گذاران بیگانه که تمایل دارند در کشورشان فعالیت تجاری داشته باشند، استقبال می نمایند زیرا برای آن ها ارزش افزوده اقتصادی دارد. درصورتی به منظور ثبت شرکت وقت کافی ندارید و تصمیم دارید در مناقصات مشارکت داشته باشید و یا نزدیک به مناقصه خود هستید، می توانید برای خرید شرکت اقدام نمایید و یک شرکت که قبلا ثبت شده را بخرید.

فرایند ثبت شرکت در فیروزه کوه

برای انجام فرایند ثبت شرکت در فیروزکوه به قالب شرکتی که تمایل دارید شرکت خود را به ثبت برسانید، بستگی دارد که در این مطلب ما به دو قالب شرکتی که تقریبا ۸۰ درصد از شرکت ها در این دو قالب شرکت سهامی خاص و مسئولت محدود ثبت می شوند می پردازیم و پروسه ثبت شرکت خود را برایتان شرح می دهیم.

شرکت سهامی خاص چیست؟

در معرفی این قالب تجاری شرکت باید بگوییم که این شرکت یک شرکت تجاری است که سرمایه آن از به واسطه تاسیس کنندگان این شرکت تامین می شود و سرمایه ی این شرکت در قالب سهام توزیع می شود. تعداد اعضای شرکت سهامی خاص باید از ۳ نفر بیشتر باشد و نیز در انتخاب نام شرکت، عبارت “شرکت سهامی خاص” باید بدون فاصله از اسم شرکت، پیش از آن و یا پس از آن درج شود.

مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص:

۱-     دو نسخه اظهارنامه تنظیم شده شرکت و امضا شده توسط کلیه­ی سهام داران

۲-     دو جلد اساسنامه­ی شرکت امضا شده توسط همه اعضا

۳-     دو برگ صورتجلسه­ی اعضای هیأت مدیره که توسط اعضای اداره کننده  تنظیم و امضا شده.

۴-     یک نسخه از مدارک شناسایی همه اعضا و بازرسین

۵-     ارائه­ی فیش واریز حداقل ۳۵% سرمایه­ی شرکت به حساب بانکی شرکت.

توجه داشته باشید که اگر اموال غیر منقول، به عنوان سرمایه­ ی شرکت در نظر گرفته شود، ارائه اصل برگه مالکیت، ضروری است. اگر که قسمتی از سرمایه­ ی شرکت، غیر نقدی در نظر گرفته شده باشد، تقویم نامه­ی کارشناس رسمی دادگستری باید ارائه شود.

۶-     اگر موضوع نیاز به مجوز دارد بسته به اعلام کارشناس مرجع ثبت شرکت ها، ارائه مجوز نیاز است.

 

شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

تعداد اعضای این قالب تجاری شرکت برای امور تجاری بین ۲ یا بیشتر هستند که هر یک از سهامدارن صرفا به اندازه سرمایه­ی خود در قبال بدهی های شرکت و  تعهدات مسئولیت دارند. در انتخاب نام شرکت باید عبارت “با مسئولیت محدود” در نام انتخابی درج شود.

 

مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

۱-    تنظیم و ارائه دو نسخه تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

۲-     تنظیم و ارائه دو نسخه شرکت نامه

۳-     تنظیم و ارائه دو برگ اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود

۴-     دو نسخه صورتجلسه­ی مجمع عمومی تاسیس کنندگان و هیأت مدیره

۵-     تصویر مدارک شناسایی همه اعضا و مدیران

۶-     ارائه برگه عدم سوء سابقه مدیران شرکت

بعد از پر کردن فرم های لازم گفته شده، مدارک تکمیل شده را به بخش ثبت شرکت یا ثبت تغییرات شرکت فرستاده تا متصدی مربوط به ثبت تغییرات شرکت آن را به ثبت برساند و فرایند بعدی گام به گام انجام شود.

اگر که برای ثبت شرکت در فیروزکوه یا هر نقطه از کشور ایران موسسه آگاه ثبت را انتخاب کنید، کارشناسان واحد اداری ما کلیه مراحلی که در بالا گفته شده را به طور کامل تا موعد اخذ روزنامه رسمی شرکت به آسانی برای شما انجام می دهند.

دیدگاه خود را بنویسید