تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در فیروزه

ثبت شرکت در فیروزه

ثبت شرکت در فیروزه موضوعی می باشد که در این مقاله بازگو خواهیم کرد تا آشنایی شما در این باره کامل گردد و با اطلاعات کافی شرکت تان را به ثبت برسانید.

شهر فیروزه یا بزغان یکی از شهر های خراسان رضوی می باشد.

جمعیت آن ۵۸۴۴ نفر است.

از ره آوردهای مهم این شهر سنگ فیروزه از سنگ‌های قیمتی و دارای طیف رنگی آبی و سبز است که تاثیر زیادی در رونق کسب و کار و تجارت این شهر داشته است و گزینه مناسبی برای ثبت شرکت خواهد بود.

 

چرا شرکت ثبت کنیم؟

دنیای امروزه دنیای پر تحرک و فعالیت برای کسب و کار است.

به صورتی که پر از پدیده های ناپایدار و عوامل متفاوت و متغیر می باشد.

امروزه لازم است که محصولات و شرکت خود را متفاوت و متمایز از بقیه نگه دارید تا رقابت برای شما کمتر شود در عصر کنونی نه تنها اشخاص بلکه دولت ها نیز فعالیت اقتصادی خود را در قالب شرکت های تجاری ارائه می کنند تا با سود دهی بالاتر روبه روشوند.

ثبت شرکت راهی آسان برای توسعه دادن و وسیع کردن کسب و کارتان است همچنین مزایا زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. شرکت از دو یا چند نفر برای رسیدن به هدف مشترک و بازدهی بالاتر و وسیع تر تشکیل میشود. شرکت ها بیشتر برای کارهای تجاری ایجاد می شوند و بین افراد حقیقی و حقوقی برای انجام امور در چارچوب قانون و مقررات است و باعث بالارفتن اعتماد مشتریان و نظم بخشیدن و سازماندهی کارها میشود. ثبت شرکت باعث به دست آورد اعتماد مشتریان و سایر شرکت های تجاری می شود که نقش مهمی در سوددهی بیشتر شرکت تان خواهد داشت.

 

اهمیت ثبت شرکت

در یک شرکت ثبتی تمام قراردادها و اسنادی که امضاء می شود رسمی می باشد.

هیچ کسی حق بی اطلاعی از آن را ندارد و هیچ گونه ایرادی به آن اسناد قابل قبول نیست.

امروزه بسیاری از افراد با حقوق ثبت در ارتباط می باشند با ثبت شرکت مزایا هایی مانند فعالیت قانونی و در حمایت قانون و دولت, دفاع از حق در برابر مشکلات پیش آمده , ایجاد اعتبار بیشتر در کسب و کار, امکان دریافت نمایندگی های شرکتهای داخلی و بین المللی , امکان استفاده از تسهیلات و وام های بزرگ بانکی و استفاده از امکانات ایجاد شده توسط سازمانهای دولتی , تقسیم مسئولیت ها و وظایف بین اعضای شرکت  و… برای شما به ارمغان می آید.

مزایا های مهم ثبت شرکت

 

  • برخورداری از وام و منابع مالی

هنگامی که میخواهید برای شرکت تان وام دریافت نمایید الزامی می باشد که ثابت نمایید شرکت شما به ثبت رسیده است که با ثبت شرکت باعث می شود اعتماد آنها به شما بیشتر شود همچنین مشتریان راحتر شرکت شما را برای سرمایه گذاری انتخاب خواهند کرد با ثبت شرکت بهتر می توانید به منابع مالی و سرمایه دسترسی داشته باشید که باعث پیشرفت و توسعه شما میشود و از طریق منابع مالی مختلف می توانید بدهی مالی را تامین کنید.

  • افتتاح حساب بانکی تجاری

افتتاح حساب بانکی برای شرکت نیز مدارکی برای ثبت شرکت تان لازم دارد.

این حساب ارزش زیادی به شرکت شما خواهید بخشید.

شما دیگر می توانید حساب بانکی خود را از حساب فردیتان مجزا نمایید.

به علاوه وقتی به مشتریان حساب تجاری تان را می دهید آنها نگاه حرفه ای تری به شما خواهند داشت.

  • کسب اعتماد

هنگام انجام یک معامله و یا معرفی شرکتتان برای اولین بار به خریداران و مشتریان نیاز به یک اعتماد سازی برای قانونی بودن کسب و کارتان دارد که به ثبت نرساندن شرکت یکی از مشکلاتی می باشد که اعتماد افراد به شما را کاهش می دهد اما وقتی عملکرد شرکت و هویت آن شفاف باشد به راحتی مورد اعتماد واقع می شوید و همانگونه که میدانید مهمترین گزینه در هر شرکت و کاری به دست آوردن اعتماد افراد است تا به اهداف بزرگتری برسید.

  • سفر های تجاری به کشور های دیگر

یکی دیگر از مزایای عالی ثبت شرکت این است که:

می توانید برای انجام سفرهای تجاری به سایر کشورها به راحتی ویزای آنها را تهیه کنید.

همیشه دولتها از سرمایه گذاران خارجی که علاقمند به فعالیت تجاری در کشورشان هستند استقبال می کنند چون ارزش افزوده اقتصادی برای آنها در بر خواهد داشت.

  • گسترده کردن شرکت

یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت این است که:

می توانید به راحتی کسب و کار خود را گسترده کنید و چندین شعبه برای شرکت تان در شهر های مختلف داشته باشید که باعث رونق در کسب و کار و به دست آوردن سود دهی بالاتری خواهد شد.

  • رسمی کردن مدارک

پس از به ثبت رساندن شرکت تمامی قرارداد و معامله هایی که در این شرکت بسته می شود رسمی خواهد شد به صورتی که هیچ کس نمی تواند اطلاع بیخبری کند و دچار مشکل شوید همچنین تمامی افراد به اندازه ی سهمی که در شرکت دارند نسبت به قروضی که برای شرکت پیش بیاید مسئول خواهند بود.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید