تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در فریدن

ثبت شرکت در فریدن

در خصوص ثبت شرکت در فریدن ابتدا باید بگوییم که فریدن یکی از شهرهای استان اصفهان می باشد که در منطقه‌ ی کوهستانی زاگرس واقع شده است. شهر فریدن در تابستان آب و هوایی معتدل و در زمستان آب و هوایی بسیار سرد دارد. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به پیست اسکی طبیعی، کلیساهای ارامنه و … اشاره کرد.

ثبت شرکت در فریدن

ثبت شرکت در فریدن

ثبت شرکت در فریدن از اقدامات اساسی می باشد که برای انجام امور تجاری ، تولیدی ، خدماتی و … می باشد. برای کاهش احتمال بی قانونی و قرار گرفتن افراد در یک چارچوب منظم و انجام فعالیت ها به نحو احسن باید اقدام به ثبت شرکت نمود. ثبت شرکت در فریدن این امکان را به ما می دهد که تمام شرایط شرکت را در اوراق اداری و اساسنامه جهت پیروی همگان از قوانین و مقررات شرکت تنظیم نماییم و هنگام بروز مشکل برای دفاع از حق خود مدرکی در دست داشته باشیم. در فریدن شرکت هایی که بیشتر در بین عموم مردم محبوب هستند، ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در فریدن

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در فریدن طرفداران کمتری دارد و کمتر از آن استفاده می شود. همچنین مدایران شرکت موظف هستند قوانینی که در شرکت وضع شده است را رعایت کنند. عموم مردم شرکتی را انتخاب می کنند که در تاسیس آن هزینه ی زیادی را متحمل نشوند و همچنین پیاده سازی آن سخت نباشد، از این رو برای انتخاب نوع شرکت بهتر است که با موسسات و کارشناسان متخصص در فریدن مشورت نمایند. سرمایه ی اولیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در فریدن از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود و هرچه این مبلغ بیشتر باشد باید هزینه ی بیشتری به اداره ی حق الثبت پرداخت نمایید. همچنین هنگام تاسیس شرکت در فریدن نیازی نیست که مسئولان شرکت حسابی را در بانک افتتاح کنند، می توانند پس از آنکه شرکت را ثبت نمودند اقدام به افتتاح حساب نمایند.

ثبت شرکت سهامی خاص در فریدن

ثبت شرکت سهامی خاص در فریدن از بقیه ی شرکت های موجود در این شهر معتبرتر می باشد که در سامانه ی ثبت شرکت مراحل مربوط به ثبت انجام می شود. و دلایل برتری شرکت سهامی خاص نسبت به سایرین این است که سهامداران آن از بین اشخاص حقوقی نیز انتخاب می شود. و یک شرکت تجاری می باشد که کاربرد زیادی در مشاغل و موضوعات مختلف دارد. اعضای شرکت سهامی خاص متشکل از دوستان یا اعضای فامیل می باشد و اعضای آن حداقل سه نفر می باشد.

مراحل ثبت شرکت در فریدن

برای ثبت شرکت در فریدن ابتدا باید در سامانه ثبت شرکت ها به صورت آنلاین ثبت نام نمود. و هنگامی که اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت شد، چند روز بعد از طریق سامانه تاییدیه ی نام شرکت به شما اعلام می شود. اگر نامی که انتخاب کرده بودید درست نباشد و تایید نشود باید نام دیگری را برای شرکت انتخاب و در سامانه بنویسیم تا هنگامی که نام وارد شده تایید شود. بعد از اینکه از طرف سامانه نام انتخابی تایید شد باید برگه ی تاییدیه ی نام، مدارک هویت اعضاء و شرکا و گواهی عدم سوء پیشینه را آماده کرده و به اداره ی ثبت شرکت در فریدن بفرستید.

هزینه ی ثبت شرکت در فریدن

  • هزینه ی حق الثبت
  • هزینه ی آگهی روزنامه
  • هزینه ی انتخاب نام
  • هزینه ی مدارک ثبتی

 

مدارک ثبت شرکت در فریدن

  • شناسنامه و کارت ملی سهامداران شرکت
  • گواهی عدم سو پیشینه سهامدارن و اعضا
  • مدارک تحصیلی
  • مجوز فعالیت
  • ارائه آدرس به همراه کد پستی

مزایای ثبت شرکت در فریدن

همه ی ما می توانیم برای خودمان شرکتی را راه اندازی و اداره کنیم. همچنین می توانیم بدون اینکه شرکت  را ثبت کنیم هم در دنیای تجارت به فعالیت خود ادامه دهیم، اما به دلایل مختلفی ثبت شرکت یک انتخاب هوشمندانه و ایمن برای انجام فعالیت ها می باشد. در ابتدای کسب و کار ممکن است ثبت شرکت چندان مهم به نظر نیاید اما اگر می خواهید از مزایای پرداخت مالیات، حفظ سرمایه و گسترش دادن فعالیت هایتان بهره مند گردید باید شرکتتان را به ثبت برسانید. همچنین از دیگر مزایای ثبت شرکت در فریدن می توان به محافظت از برند، مدیریت نمودن هزینه ها و کسب اعتبار اشاره نمود.

شما با ثبت شرکت تان در فریدن می توانید از نام شرکت تان محافظت کنید. در این صورت هیچ فرد دیگری اجازه نخواهد داشت که شرکتی با نام شرکت شما به ثبت برساند. اگر شما شرکت خود را به ثبت نرسانده باشید و در عین حال شرکت دیگری با نام شما فعالیت داشته باشد، در این صورت مشتریان به شرکتی که به ثبت رسیده اعتماد خواهند کرد. از جهت دیگر شما می توانید با ثبت شرکت از حمایت های قانونی برخوردار شوید. از مزایای دیگر ثبت شرکت در فریدن می توان به برخورداری از بیمه های تجاری اشاره نمود، یا سرمایه گذاران را جذب کنید زیرا آن ها می دانند مسئول بقای شرکت فقط شما نیستید.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید