تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در فاروج

ثبت شرکت در فاروج

ثبت شرکت در فاروج در بازار کسب و کار امروزه یکی از ضرورات است تا بتوانید فعالیت خود را وسیعتر نمایید. شهر فاروج یکی از شهرهای استان خراسان شمالی است این شهرستان در سال ۱۳۹۵، تعداد ۶۰٬۳۶۴ نفر جمعیت داشته‌است بیشتر جمعیت این شهر را کردهای کرمانج ترک‌ها و فارسها یا همان تاجیک و تات تشکیل می‌دهند. مساحت این شهر۱۷۳۶ کیلومترمربع می باشد. جاذبه های گردشگری این شهر  استاد خسرویه , داخل شهر فاروج , بخش خبوشان, خوجان و خبوشان , ویرانشهر تیتکانلو , دند نقاب است که تاثیر زیادی در این شهر دارند.

 

ثبت شرکت چیست؟

شرکت به معنی قراردادی است که بر اساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می‌کنند. شرکت‌ها باتوجه به قوانین ایران دارای شخصیت حقوقی هستند. در ابتدای کسب و کارتان شاید مهم نباشد که شرکت تان را به ثبت برسانید اما پس از مدت کوتاهی خواهید فهمید که ثبت شرکت فایده های زیادی برای شما خواهد داشت در واقع ثبت شرکت فعالیت شما را رسمی خواهد کرد و شرکت های دیگر نمی تواند با نام شرکت شما فعالیتی داشته باشند. شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. ثبت شرکت ها نه تنها برای معرفی و شناسایی است بلکه از نظر قانون و حاکمیت اجتماع به منظور کسب وجود قانونی است به طوری که پیش از ثبت اعتبار وجود مشخص قانونی را ندارد.همچنین تمام قراردادهای بین شرکت ها رسمی خواهد بود و شرکت می تواند منشاء آثار و اعمال و مصدر معاملات و روابط مالی و اقتصادی بشود  همچنین شما  به راحتی از برخورداری از وام و منابع مالی صورت خواهد گرفت و مهمترین گزینه یعنی اعتماد مشتریان را به راحتی به دست خواهید آورد که باعث سودآوری وسیعتر برای شرکت شما خواهد شد.

ثبت شرکت در فاروج

مراحل کاری اداره:

ابتدا باید با شرکا خود مشورت کرده و شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس به حسابداری اداره ثبت مراجعه کرده و مدارک های گفته شده را تحویل می دهید در مرحله ی بعد فیش دریافتی را به بانک ملی اداره برده و فیش تعیین نام را پرداخت می نمایید و نام های انتخابی شما که تا ۵ مورد است را در فیش وارد می کنید و پرونده ی کامل شده را به کارشناس مربوطه در اداره ثبت شرکت می دهید تا مشخصات افراد و شرکت ها را در سیستم وارد کرده و ثبت نام شما کامل می گردد. در مرحله ی بعدی یکی از نام های انتخابی شما تایید می شود و توسط کارشناس پرونده دوباره چک می شود در صورت نداشتن منع قانونی کار را به اتمام می رساند.

شرایط عضویت در شرکتها:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشد
  • نداشتن ممنوعیت قانونی و حجر
  • خرید حداقل سهام در اساسنامه
  • نوشتن درخواست برای عضو شدن
  • دادن تعهد برای اینکه مقررات تعاونی را رعایت کند
  • در شرکتهای تعاونی مشابه عضو نباشد

 

مدارکی که باید برای ثبت شرکت ارائه نماید:

  • تصویر شناسنامه و مدارک تحصیلی
  • گواهی پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت
  •  برگ عدم سوء پیشینه

 

هزینه و زمان ثبت شرکت:

هزینه ی ثبت شرکت ها متناسب با شرکت انتخابی تان , تعداد سهامداران ,تعداد شعبه ها , سهام کلی شرکت , وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی  و… بستگی دارد و شما بعد از تعیین موارد فوق هزینه ی تقریبی را میتوانید تخمین بزنید اما زمان لازم برای ثبت هر شرکت در زاوه بسته به نوع شرکت و پرونده ها متغیر است اما بین ۱۵ الی ۳۰ روز طول خواهد کشید همچنین به  کارمندان اداره ثبت شرکت در شهر تان نیز بستگی دارد که در چند روز کار شما را به پایان برسانند.

 

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید