تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در شیراز

ثبت شرکت در شیراز

در حال حاضر در اکثر نقاط شهر موسسه های بسیاری در حوزه ی ثبت شرکت فعالیت دارند.

اما اغلب این موسسات، به امور ثبتی شرکت های حیطه تهران می پردازند.

تعداد کمی از آن ها که ثبت شرکت در شیراز و دیگر شهرستان ها را انجام می دهند.

موسسه حقوقی آگاه ثبت این زمینه را برای داوطلبان ثبت شرکت در شیراز یا شهرستان های دیگر فراهم کرده تا با مشاوره رایگان از کارشناسان، اطلاعاتی تخصصی در زمینه ثبت انواع شرکت و مراحل ثبت شرکت در اختیار شما بزرگواران قرار داده شود.

چرا ثبت شرکت؟

ثبت شرکت برای صاحبان و مدیران آن بسیار مهم است چراکه یک فرد از شخصیت حقیقی خود به یک شخصیت حقوقی تبدیل می شود. و از مزایای ثبت شرکت این است که حال شرکتی که وجه و اعتبار حقوقی و رسمی داشته باشد، مقام و جایگاه بالایی نزد سایرین دارد.

بنابراین شرکتی که در سازمان ثبت شرکت ها، با پشت سرگذاشتن مراحل ثبتی و قانونی به ثبت رسیده باشد و شناسه ثبت آن صادر شده باشد، هرچه بیشتر اعتماد و اطمینان مشتریان و سایر شرکت ها که خواهان معامله هستند را جذب می کند.

یکی از اساسی ترین قدم ها در این حوزه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شیراز محسوب می شود.

همچنین ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز یک فعالیت اصولی است چراکه ثبت این نوع شرکت بسته به سطح مسئولیت هایی که دارد بسیار قابل توجه می باشد و در این نوع شرکت سطح وظیفه ای که برای سهامداران لحاظ شده به میزان سهامشان در شرکت بستگی دارد.

ثبت شرکت در شیراز

شرایط ثبت شرکت در شیراز

سرمایه اولیه ای که براساس قانون تجارت برای ثبت شرکت در شیراز نیاز است باید حداقل یک میلیون ریال باشد و حداقل اعضا برای ثبت شرکت دو نفر بالای ۱۸ سال است.

البته برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل به سه نفر شریک بالغ و دو نفر بازرس اصلی و علی البدل نیاز است که انتخاب بازرسین در این چنین شرکتی ضروری است و باید ۳۵% از سرمایه اولیه شرکت خود را در بانکی به حساب شرکت در شرف ثبت واریز شود.

پس از ارائه کلیه مدارک و انتخاب نام شرکت در مراحل سامانه ای ، تقریبا ۱۵ روز زمان لازم است تا شرکت مدنظر به ثبت برسد و کد ثبت و شناسه ملی و دیگر اوراق ثبتی آماده شود.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در شیراز

  • یک تصویر از شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا و ارائه اصل آن ها در دفترخانه اسناد رسمی
  • اخذ برگه عدم سوء سابقه
  • مشخص نمودن آدرس و کد پستی شرکت
  • در صورت پیگیری مراحل ثبت به واسطه وکیل، ارائه وکالتنامه الزامی است.

هزینه ثبت شرکت در شیراز

بسته به پارامترهایی که در ادامه اشاره می کنیم هزینه ثبت شرکت در شیراز متفاوت است:

هزینه های ابتدایی ثبت

حق الزحمه ثبت در سازمان ثبت شرکت ها

هزینه ابطال تمبر سرمایه

حق الزحمه وکیل ثبت شرکت

هزینه های پستی

هزینه چاپ آگهی روزنامه رسمی

هزینه انتشار آگهی ثبت در روزنامه کثیر

و .. می باشد.

همچنین موضوع فعالیت شرکت روی هزینه های ثبتی شرکت موثر است.

در ضمن حق الثبت شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی خاص دارای پیچیدگی هایی است که در این زمینه بهتر است با شرکت تماس حاصل نمایید.

مراحل ثبت شرکت در شیراز

امور ثبت شرکت در شیراز توسط داوطلب:

از گام های ابتدایی برای ثبت شرکت،

تعیین کردن موضوع فعالیت خود و تنظیم اوراق شرکت طبق اطلاعات اولیه لازم برای ثبت شرکت می باشد.

لازم به ذکر است که برای تنظیم اوراق ثبتی شرکت باید با کارشناسان مجرب در این مشورت کنید،

اکنون نوبت ثبت نام در سامانه اداره ثبت شرکتها در شیراز و ایجاد پرونده می باشد. در مراحل ثبت نام سامانه ای بسیار با دقت عمل کنید زیرا با انتخاب گزینه تایید نهایی دیگر نمی توانید اطلاعات را ویرایش کنید.

ثبت شرکت توسط مجموعه آگاه ثبت:

اول مشاورین تیم حقوقی و ثبتی آگاه مشاوره ای سودمند و کاربردی در حوزه های مختلف مانند ثبت شرکت را به شما داوطلبین ارائه می دهند. پس از تکمیل کردن مدارک از طرف داوطلب، مشاوران موضوع و زمینه فعالیت شرکت را به شکل کاملا حرفه ای تنظیم کرده و با داوطلب هماهنگی های موردنیاز انجام می شود. بنابراین ثبت نام سامانه ای شرکت انجام می شود.

مسئولین بخش اجرایی آگاه ثبت اطلاعات موردنیاز سامانه را وارد کرده و اوراق اصلی شرکت مانند اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه و متن صورتجلسه را تنظیم کرده و در سامانه وارد می کنند. پس از پذیرش نام شرکت و ارسال مدارک به سازمان ثبت شرکت شیراز، کارشناسان ما امور اداری و ثبتی پرونده را در سازمان ثبت شرکتها انجام می دهند و دربازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ روز کاری آگهی ثبت شرکت در سامانه را به چاپ می رسانند.

 

ثبت موسسه در شیراز

موسسات غیر تجاری از آنجایی که از نام این موسسه ها آشکار است برای امور غیر تجاری مثل امور علمی، امور خیریه و…  به ثبت می رسند. تاسیس کنندگان این شرکت ها احتمال دارد تصمیم انتفاع داشته باشند و یا خیر. این موسسات از زمانی که به ثبت می رسند، به شخصیت حقوقی تبدیل می شوند و می توانند در عنوان هایی از جمله بنگاه و کانون و… نقش داشته باشند. برای تاسیس این شرکت ها نیز باید حداقل ۲ نفر شریک و اعضا وجود داشته باشند و سرمایه اولیه به هر اندازه ای مجاز است.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید