تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در دیر

ثبت شرکت در دیر

در خصوص ثبت شرکت در دیر ابتدا به شرح مختصری در مورد انتخاب شغل و شهر دیر خواهیم پرداخت. همه ی ما می دانیم که برای ادامه ی زندگی و رفع نیازهایمان باید به نحوی مشغول به کار بشویم تا بتوانیم از پس مخارج زندگی برآییم. و امکان دارد کسی از روی اجبار و نبودن شرایط مناسب مشغول به کاری باشد که اصلا به آن علاقه ای ندارد، یا اینکه از روی علاقه و داشتن سرمایه ی کافی به طرف آن شغل برود. کسانی را میبینیم که در زمینه ی کار آفرینی و فراهم کردن شرایط کاری برای عموم مردم قدم بر می دارند. و اما  بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید و موقعیت شغلی مناسب و هدفمندی است، فعالیت ثبت شرکت می باشد.

شهر دیر یکی از شهرهای جنوبی ایران می باشد که در استان بوشهر واقع شده است. و دارای قدمت طولانی می باشد. همچنین شهر دیر به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری و تاریخی توجه توریستان بسیاری را به خود جلب کرده است.

ثبت شرکت در دیر

ثبت شرکت در دیر

ثبت شرکت در دیر از اقدامات اساسی می باشد که برای انجام امور تجاری ، تولیدی ، خدماتی و … می باشد. برای کاهش احتمال بی قانونی و قرار گرفتن افراد در یک چارچوب منظم و انجام فعالیت ها به نحو احسن باید اقدام به ثبت شرکت نمود. ثبت شرکت در دیر این امکان را به ما می دهد که تمام شرایط شرکت را در اوراق اداری و اساسنامه جهت پیروی همگان از قوانین و مقررات شرکت تنظیم نماییم و هنگام بروز مشکل برای دفاع از حق خود مدرکی در دست داشته باشیم.

همچنین شرکت داران می توانند تغییراتی مانند:

آدرس، نام و … را در شرکت خود ایجاد کرده و ثبت کنند.

شرکت داران می توانند کارهای مربوط به ثبت شرکت خود را به موسسات و کارشناسان متخصص در آنجا واگذار نمایند.

مراحل ثبت شرکت در دیر

برای ثبت شرکت در دیر ابتدا باید در سامانه ثبت شرکت ها به صورت آنلاین ثبت نام نمود.

هنگامی که اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت شد، چند روز بعد از طریق سامانه تاییدیه ی نام شرکت به شما اعلام می شود. اگر نامی که انتخاب کرده بودید درست نباشد و تایید نشود باید نام دیگری را برای شرکت انتخاب و در سامانه بنویسیم تا هنگامی که نام وارد شده تایید شود. بعد از اینکه از طرف سامانه نام انتخابی تایید شد باید برگه ی تاییدیه ی نام، مدارک هویت اعضاء و شرکا و گواهی عدم سوء پیشینه را آماده کرده و به اداره ی ثبت شرکت در دیر بفرستید. در دیر شرکت هایی که بیشتر در بین عموم مردم محبوب هستند، ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دیر

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دیر طرفداران کمتری دارد و کمتر از آن استفاده می شود.

همچنین مدایران شرکت موظف هستند قوانینی که در شرکت وضع شده است را رعایت کنند.

عموم مردم شرکتی را انتخاب می کنند که در تاسیس آن هزینه ی زیادی را متحمل نشوند و همچنین پیاده سازی آن سخت نباشد، از این رو برای انتخاب نوع شرکت بهتر است که با موسسات و کارشناسان متخصص در دیر مشورت نمایند. سرمایه ی اولیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دیر از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود و هرچه این مبلغ بیشتر باشد باید هزینه ی بیشتری به اداره ی حق الثبت پرداخت نمایید. همچنین هنگام تاسیس شرکت در دیر نیازی نیست که مسئولان شرکت حسابی را در بانک افتتاح کنند، می توانند پس از آنکه شرکت را ثبت نمودند اقدام به افتتاح حساب نمایند.

ثبت شرکت سهامی خاص در دیر

ثبت شرکت سهامی خاص در دیر از بقیه ی شرکت های موجود در این شهر معتبرتر می باشد که در سامانه ی ثبت شرکت مراحل مربوط به ثبت انجام می شود. و دلایل برتری شرکت سهامی خاص نسبت به سایرین این است که سهامداران آن از بین اشخاص حقوقی نیز انتخاب می شود. و یک شرکت تجاری می باشد که کاربرد زیادی در مشاغل و موضوعات مختلف دارد. اعضای شرکت سهامی خاص متشکل از دوستان یا اعضای فامیل می باشد و اعضای آن حداقل سه نفر می باشد.

هزینه ی ثبت شرکت در دیر

  • هزینه ی حق الثبت
  • هزینه ی آگهی روزنامه
  • هزینه ی انتخاب نام
  • هزینه ی مدارک ثبتی

مزایای ثبت شرکت در دیر

همه ی ما می توانیم برای خودمان شرکتی را راه اندازی و اداره کنیم.

همچنین می توانیم بدون اینکه شرکت را ثبت کنیم هم در دنیای تجارت به فعالیت خود ادامه دهیم، اما به دلایل مختلفی ثبت شرکت یک انتخاب هوشمندانه و ایمن برای انجام فعالیت ها می باشد. در ابتدای کسب و کار ممکن است ثبت شرکت چندان مهم به نظر نیاید اما اگر می خواهید از مزایای پرداخت مالیات، حفظ سرمایه و گسترش دادن فعالیت هایتان بهره مند گردید باید شرکتتان را به ثبت برسانید. همچنین از دیگر مزایای ثبت شرکت در دیر می توان به محافظت از برند، مدیریت نمودن هزینه ها و کسب اعتبار اشاره نمود.

شما با ثبت شرکت تان در دیر می توانید از نام شرکت تان محافظت کنید.

در این صورت هیچ فرد دیگری اجازه نخواهد داشت که شرکتی با نام شرکت شما به ثبت برساند.

اگر شما شرکت خود را به ثبت نرسانده باشید و در عین حال شرکت دیگری با نام شما فعالیت داشته باشد، در این صورت مشتریان به شرکتی که به ثبت رسیده اعتماد خواهند کرد. از جهت دیگر شما می توانید با ثبت شرکت از حمایت های قانونی برخوردار شوید. از مزایای دیگر ثبت شرکت می توان به برخورداری از بیمه های تجاری اشاره نمود، یا سرمایه گذاران را جذب کنید زیرا آن ها می دانند مسئول بقای شرکت فقط شما نیستید.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید