تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در خوسف

ثبت شرکت در خسوف

در این مقاله به ثبت شرکت در خوسف و مراحل آن در این شهر می پردازیم.

شهرستان خوسف یکی از شهر های استان خراسان جنوبی است و از مناطق کویری محسوب میشود که دارای ۱۳۰۰ متر از سطح دریا قرار دارد. شهرستان خوسف دارای جمعیتی برابر ۵۷۱۹ نفر تا سال ۱۳۹۵ می باشد و از کهن ترین شهر های استان خراسان جنوبی می باشد. وجود بافت قدیمی با آثار تاریخی از ویژگی‌های شاخص این شهر محسوب می‌شود همچنین یکی از سالم‌ترین بافت‌های تاریخی در منطقه به‌شمار می‌رود. این شهر با داشتن آثار تاریخی مانند  مسجد جامع خوسف ، آرامگاه ابن حسام خوسفی، قلعه خوسف، خانه‌های علوی و مالکی و مدرسه ابن حسام میتواند گزینه ی پیشنهادی برای ثبت شرکت شما باشد. این شهر به دلیل داشتن سوغات و جاهای تفریحی مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد تا کسب و کار موفقی داشته باشید و بازدهی عالی دریافت نمایید.

ثبت شرکت در خسوف

ثبت شرکت

برای اینکه یک کسب و کار جدید را آغاز کنید نیاز به یک برنامه ریزی دقیق مالی دارید.

یکی از شیوه های درست برای انجام درست این کسب و کار ثبت شرکت است.

امروزه شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که این افراد با داشتن نوآوری جدید دست به تشکیل این شرکت ها می زنند. ثبت شرکت یک کار حقوقی می باشد که بین دو یا چند نفر تشکیل می گردد تا سرمایه خود را برای رسیدن به هدف های مشترک شان به یک سرمایه ی جمعی تبدیل نمایند. شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. ثبت شرکت ها نه تنها برای معرفی و شناسایی است بلکه از نظر قانون و حاکمیت اجتماع به منظور کسب وجود قانونی است.به طوری که پیش از ثبت اعتبار وجود مشخص قانونی را ندارد. همچنین تمام قراردادهای بین شرکت ها رسمی خواهد بود و شرکت می تواند منشاء آثار و اعمال و مصدر معاملات و روابط مالی و اقتصادی بشود و مهمترین گزینه یعنی اعتماد مشتریان را به راحتی به دست خواهید آورد که باعث سودآوری وسیعتر برای شرکت شما خواهد شد.

مراحل ثبت شرکت

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را به طور رسمی به دیگران معرفی کنید و از پشتوانه قانونی معتبری برخوردار باشید تا هم دیگران بتوانند به شما اعتماد کنند و هم شما نگران خدماتی که ارائه میدهید نباشید .این روزها ثبت کردن یک شرکت مانند گذشته سخت نیست و به راحتی می توانید شرکت خود را ثبت نمایید اما دارای مراحلی است که در این مقاله بازگو خواهیم کرد.

  • تعیین تعداد سهامداران

لازم است تا یک لیست از تعداد سهامداران و مقدار سهم هر کدام را آماده نمایید تا به اداره ثبت شرکت ارائه نمایید زیرا بسته به مقدار سهامی که افراد در شرکت قرار می دهند مسئولیت برای هر کدام تعیین می گردد.

  • تعیین نام مناسب

باید برای شرکت تان یک نام زیبا و متناسب با کارتان پیدا نمایید.

ابتدا باید لیستی از نام ها که ۵ اسم کافی می باشد را به  اداره ثبت شرکت ارائه نمایید تا بر اساس قوانین بهترین و مناسب ترین اسم را برای شرکت شما انتخاب نمایند.

  • مشخص کردن زمینه کاری

مرحله ی دیگر نیاز به تعیین زمینه ی کاری شما می باشد.

بر اساس آن گرفتن مجوز و یا نگرفتن آن مشخص خواهد شد.

اگر شرکت انتخابی شما نیاز به مجوز داشت باید برای گرفتن آن اقدام نمایید.

شرکت ها به چند قسمت تقسیم می شوند:

  • شرکت سهامی
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

که بسته به نوع کاریتان آن را انتخاب می نمایید.

  • تعیین آدرس

برای ثبت شرکت تان لازم است تا محل کار خود را تعیین نمایید تا در اداره ثبت شرکت آدرس و شماره پستی خود را ارائه نمایید  در صورت تعیین نشدن آدرس می توانید از آدرس منزلتان تا زمان مشخص شدن آن استفاده نمایید.

  • مدیران شرکت

در مرحلهی بعد لازم است تا مدیران شرکت و افرادی که حق امضا دارند را مشخص نمایید که باید هیئت مدیره ی شما از دو نفر بیشتر نباشد و مدت زمان خدمت آنها ۲ سال می باشد.

  • آماده کردن مدارک

مدارک شناسایی تمام سهامداران شرکت لازم است تا تحویل اداره ثبت شرکت داده شود و حتما باید توسط وکیل یا دفاتر اسناد برابر اصل شود.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید