تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در ایرانشهر

ثبت شرکت در ایرانشهر

ثبت شرکت در ایرانشهر یکی از سرمایه گذاری هایی می باشد که رونق زیادی در کسب و کار برای شما ایجاد خواهد کرد. ایرانشهر یکی از شهرهای قدیمی ایران می باشد که جزوه استان سیستان و بلوچستان می باشد و جمعیت آن ۱۱۳۷۵۰ نفر تا سال ۱۳۹۰ است امروزه به عنوان یکی از قطبهای جذب جمعیت و مرکز صنعت و تولید محصولات کشاورزی در آمده و در مرکز بلوچستان واقع شده است. قلعه ناصری از دوره قاجاریه ،قلعه بمپور با قدمتی از دوره ساسانی ،قلعه دامن ،قلعه چهل دختر ،قلعه اسپیدژ واقع در مسیر بزمان ،دلگان که گفته میشود اشرف افغان در این محل به قتل رسیده است از نقاط دیدنی شهر میباشند این شهر با داشتن جاذبه های گردشگری یکی از شهر های مناسب برای ثبت شرکت می باشد.

هدف از ثبت شرکت چیست؟

هر کاری شما برای انجام فعالیت تجاری آغاز می کنید نیاز است تا شرکتی برای آن تاسیس نمایید که شرکت ها اکثرا بین دو یا چند نفر برای اهداف مشترک تشکیل میشوند اما بعد از تاسیس شرکت لازم است تا شرکت تان را به ثبت برسانید تا به راحتی از مزایای آن برخوردار شوید. همه مسائل هنگام ثبت شرکت و تنظیم اوراق اداری در اساسنامه و شرکت نامه ذکر می شود، حال موقع تقسیم سود به مشکل نمی خوردند و می توانستند با سند و مدرک از حق خود دفاع کنند.

یکی دیگر از مزیت های ثبت شرکت این است که جلوه حقوقی، قانونی و رسمی به کسب و کارتان می بخشد، همچنین در بسیاری از موارد امتیازات و اعتبارات دولتی، انواع وام‌های بانکی و مجوزهایی که دریافت آن از ارگان‌ها و نهادهای دولتی برای انجام فعالیت‌های مختلف الزامی است تنها به شرکت های ثبت شده تخصیص می‌یابد و اشخاص حقیقی از دریافت چنین مزایایی بی‌بهره هستند ثبت شرکت باعث اعتماد راحت تر مشتریان و سایر شرکت ها به شما میشود که مهمترین مسئله در هر کاری است در واقع این روزهای شرکت ها به سختی با اشخاص حقیقی (اشخاص حقیقی یعنی افراد) وارد مذاکره تجاری می شوند و بزرگترین دلیلی که شرکت های با اشخاص حقیقی کار نمی کنند.

این است که نمی توانند به راحتی به آن ها اعتماد کنند و کار را به یک شخص بسپارند یا خیالشان از این بابت ناراحت است که کسی غیر از آن شخصی حقیقی وجود ندارد که مسئولیت کار را بر عهده بگیرد ثبت شرکت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد و به راحتی می توانید کارهای مشارکتی خود را انجام دهید.

 ثبت شرکت در ایرانشهر

مراحل ثبت شرکت در ایرانشهر

  • در مرحله ی اول لازم است تا تمامی مدارکی که اداره ثبت شرکت لازم دارد تهیه نمایید مدارکی مانند شناسنامه و کارت ملی , گواهی سوء پیشینه و …
  • بعد باید به سایت اداره ثبت شرکت مراجعه کنید و فرم مربوطه را پر نمایید تا ثبت شرکت شما آغاز شود.
  • در فرم این سایت لازم است تا نام شرکت و همچنین افراد که در این شرکت سهامدارن به ترتیب اولویت وارد نمایید تا یک نفربه عنوان مدیر انتخاب شود.
  • در مرحله ی بعد مدت و موضوع شرکت تان را وارد می کنید همچنین وارد کردن نشانی و سهام کلی شرکت الزامی می باشد.
  • مرحله ی بعدی تعیین سمت و نام شرکا و میزان سهامشان در شرکت است همچنین لازم است شعبه های دیگر شرکت تان در صورت وجود وارد شود .
  • مرحله ی اخر برای تایید اطلاعات می باشد سپس اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری می کنید.
  • پس از انجام مراحل فوق باید منتظر بمانید تا اداره ثبت مدارک را شما بخواهد برایشان ارسال نمایید.
  • اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید.

 

انتخاب نام شرکت

شرکت مورد نظرتان برای ثبت شدن لازم است تا یک نام داشته باشد.

در مرحله ی اول شما باید پنج نام را انتخاب نمایید و به اداره ثبت شرکت ارائه دهید.

سازمان باید مطابق قوانین بهترین نام را برای شما تایید کند.

باید دقت داشته باشید نام های انتخابی شما مطابق قوانین زیر باشد:

  • دارای ریشه فارسی باشد یعنی در فرهنگ لغات دهخدا یا معین موجود باشد.
  • تکراری نباشد و قبلا به ثبت نرسیده باشد. به صورت حروف باشد. سه سیلابی باشد .
  • از اسامی خاص نباشد .
  • از اسامی شعرا و دانشمندان و کاشفان معاصر نباشد .
  • مخالف شئونات اسلامی و نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد.
  • باعث فریب افکار عمومی نشود .
  • با موضوع کاریتان ارتباط داشته باشد.

هزینه و زمان ثبت شرکت

هزینه ی ثبت شرکت ها متناسب با:

شرکت انتخابی تان

تعداد سهامداران

تعداد شعبه ها

سهام کلی شرکت

وکیل

آگهی های ثبتی

واریزی های قانونی  و … بستگی دارد.

شما بعد از تعیین موارد فوق هزینه ی تقریبی را میتوانید تخمین بزنید اما زمان لازم برای ثبت هر شرکت در زاوه بسته به نوع شرکت و پرونده ها متغیر است اما بین ۱۵ الی ۳۰ روز طول خواهد کشید همچنین به کارمندان اداره ثبت شرکت در شهر تان نیز بستگی دارد که در چند روز کار شما را به پایان برسانند.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید