تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

امروزه دنیای تجارت با گذشته بسیار فرق کرده است. خصوصا با توجه به وضعیت کشور عزیزمان ایران در منطقه و تحریم های ظالمانه، راه های داد و ستد و تجارت با کشورهای دیگر پیچیده شده است. از جمله نیاز افراد برای تجارت با کشورهای دیگر، دارا بودن اعتبار موردنظر آن کشورها می باشد.

همانطور که گفته شد، تحریم بسیاری از راه ها را برای جلب اعتماد کشورها از بین برده است. به همین دلیل نیاز به ثبت شرکت در کشورهای دیگر و ارائه خدمات با نام و اعتبار آن شرکت امری ضروری است.

کشور انگلیس، باتوجه به روابط قوی با سایر کشورها گزینه بسیار مناسبی برای ثبت شرکت و ایجاد راههای تجارت بین المللی به شما می  رود. از این رو آگاه ثبت با مذاکرات طولانی مدت با وکلای مجرب در کشور انگلستان، توانسته است راهی بسیار سریع با هزینه مناسب جهت ثبت شرکت در کشور انگلیس را ارائه دهد.

افرادی که با دارا بودن شرکت در ایران، هنوز نتوانسته اند قراردادهای تجاری خود را با کشورهای دیگر مثل امارات و… قطعی کنند، میتوانند با ثبت شرکت در انگلستان به راحتی تجارت خود را شروع نموده و از سود و مزایای بیشمار این شرکت خارجی که به نام خود متقاضی ثبت می شود، بهره مند شوند.

مدارک موردنیاز جهت ثبت شرکت در انگلستان:

  1. اسکن رنگی پاسپورت (گذرنامه)
  2. رنگ چشم

مزایای ثبت شرکت در انگلستان:

  1. زمان موردنظر برای ثبت شرکت فقط ۱۲ روز کاری
  2. تعیین و استعلام نام فقط در ۲۴ ساعت
  3. ثبت شرکت تک نفره بدون نیاز به شریک
  4. قابل استعلام توسط کلیه شرکت ها
  5. دارای بارکد بین المللی

آگاه ثبت، خدماتی متفاوت…

 

دیدگاه خود را بنویسید