ثبت شرکت بین المللی یکی از راه های فرار از تحریمها و برقراری ارتباط موثر با بازار جهانی است.امروزه دنیای تجارت با گذشته بسیار فرق کرده است. خصوصا با توجه به وضعیت کشورمان که تحت تحریم میباشد. تحریم ها راه های داد و ستد و تجارت با کشورهای دیگر را بسیار پیچیده کرده است. از جمله نیاز افراد برای تجارت با کشورهای دیگر، دارا بودن اعتبار موردنظر آن کشورها می باشد. شاید یگانه راه کسب اعتبار، ثبت شرکت بین المللی است.  حال سوالات بسیار مهمی را باید پاسخ داد.

  • مراحل ثبت شرکت بین المللی چیست؟
  • به چه موسساتی میتوان رجوع کرد؟
  • هزینه این ثبت چقدر است؟

 

ثبت شرکت در انگلستان

همانطور که گفته شد، تحریم بسیاری از پلهای ارتباط را ویران کرده است. به همین دلیل نیاز به ثبت شرکت در کشورهای دیگر و ارائه خدمات با نام آن امری ضروری است. برای ثبت شرکت بین المللی باید به دنبال کشور مقصدی مناسب باشید. کشور انگلیس، باتوجه به روابط قوی با سایر کشورها گزینه بسیار مناسبی است. نکته مهم دیگر اینست که برای ثبت شرکت بین المللی نمیتوان به هر فرد یا موسسه ای اعتماد کرد.  آگاه ثبت با مذاکرات طولانی مدت با وکلای مجرب در کشور انگلستان، توانسته است راهی بسیار سریع با هزینه مناسب جهت ثبت شرکت در کشور انگلیس را ارائه دهد.

بسیاری هستند که با وجود دارا بودن شرکت، هنوز نتوانسته اند قرارداد بین المللی عقد کنند. شاید ثبت شرکت بین المللی در انگلستان راه حل مشکل آنان باشد. این کار سود و مزایای بسیاری را برای متقاضی به همراه خواهد داشت. تیم کارکشته آگاه ثبت آماده است تا با کمترین هزینه، بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد.

 

مدارک موردنیاز جهت ثبت شرکت در انگلستان:

  1. اسکن رنگی پاسپورت (گذرنامه).
  2. رنگ چشم.
  3. یک قطعه عکس رنگی.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان:

  1. زمان موردنظر برای ثبت شرکت فقط ۱۲ روز کاری.
  2. تعیین و استعلام نام فقط در ۲۴ ساعت.
  3. ثبت شرکت تک نفره بدون نیاز به شریک.
  4. قابل استعلام توسط کلیه شرکت ها.
  5. دارای بارکد بین المللی.

جهت استعلام قیمت و هزینه ها فقط با شماره تماس ۰۲۱۴۱۸۵۸ داخلی ۱ در تماس باشید.