تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت پنل های خورشیدی

ثبت شرکت پنل های خورشیدی

یکی از زمینه های محبوب و جذاب در زمینه ی سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در حوزه ی صنعت خورشیدی است که همگام با ارتقا و گسترش شهر ها در ایران، هر روز اهمیت آن بیشتر می شود. هدف از ثبت شرکت پنل های خورشیدی، بهرمندی از پتانسیل هایی است که در کشور وجود دارد و برای فعال نمودن بخش پژوهش و توسعه مربوط به این فناوری کارایی دارد. بنابراین با ثبت شرکت پنل های خورشیدی می توانید به امر صادرات نیز بپردازید و در سطح جهانی به فعالیت بپردازید.

چرا پنل های خورشیدی؟

براساس تحقیقات و آمار های گرفته شده، فروش تولیدکنندگان پنل‌ های خورشیدی هر سال تقریبا  ۴۶ درصد افزایش پیدا کرده اگرچه که این افزایش همیشه رشد ثابتی نداشته و در برخی موارد با شیب کمتری رشد پیدا کرده است. در این سال ها حجم بسیاری پنل خورشیدی به نقاط گوناگون جهان فرستاده شده که کم و بیش اغلب آنها نصب شده اند، بنابراین برای درآمدزایی می توان روی این موضوع حساب کرد. با اینکه مشکلات و مسائل بسیاری برای صنعت خورشیدی وجود دارد اما کماکان به پیشرفت و خلاقیت های خود به علت ظهور مواد جدید و ارتقا فناوری ادامه خواهد داد. در هر صورت صنایع متعددی وجود ندارند که پتانسیل و فرصت تغییر دنیا را داشته باشند.

ثبت شرکت پنل های خورشیدی

ثبت شرکت تولید پنل های خورشیدی

با ثبت شرکت تولید پنل های خورشیدی می توانید بهترین برند های پنل ها و صفحات خورشیدی از لحاظ سطح کیفی و راندمان تولید برق خورشیدی را ارائه دهید، شرکت پنل خورشیدی زمانی که قانونا و رسما به ثبت رسیده باشد باعث می شود خیال مشتریان راحت شود که کلیه استاندارد های مربوطه در نوع خود رعایت شده و تضمین شده است.

پنل های خورشیدی که اغلب از جنس منوکریستال سیلیسیم و پلیکریستال سیلیسیم در ظرفیت های مختلف هستند سال های زیادی دوام و ماندگاری دارند و از این لحاظ زمینه خوبی برای فعالیت است. محدوده دمای مناسب برای کاکرد صحیح صفحات خورشیدی -۴۵ تا ۸۰ است.

شرکت پنل های خورشیدی اغلب در قالب دانش بنیان و فعال در زمینه انرژی تجدید پذیر به ثبت می رسند. این نوع شرکت ها با دیدگاه بنیان گذاری نگاهی تازه به حوزه انرژی در رده ملی و ناحیه ای و با بهرمندی از برترین و پرکاربردترین متخصصان و افراد نخبه این زمینه به ثبت می رسند. با ثبت شرکت پنل های خورشیدی می توان پروژه های بسیاری را در حوزه پژوهشات فنی اقتصادی، قابلیت سنجی پروژه ها، کارهای پیمانکاری و مشاوره در زمینه انرژی خورشیدی را انجام داد. در شرکت پنل های خورشیدی از فناوری های برنامه ریزی شده استفاده شده، تا انتهای مقاله برای آشنایی با مراحل ثبت شرکت پنل های خورشیدی همراه ما باشید.

 

شرایط ثبت شرکت پنل های خورشیدی

برای ثبت شرکت پنل های خورشیدی، قالب شرکت های سهامی خاص پیشنهاد می شود، زیرا شرکت های سهامی خاص  از اعتبار بیشتری بهرمند هستند زیرا ۳۵ درصد سرمایه ابتدایی شرکت نقدا در شرکت های سهامی خاص واریز می شود و تمدید مدت مدیریت مدیران در شرکت سهامی خاص حداکثر ۲ سالاست و همچنین بازرسان شرکت سالانه عضو می شوند.

سایر شرایط ثبت شرکت پنل های خورشیدی سهامی خاص:

  • حداقل سه نفر سهامدار و دو نفر بازرس که با مدیران نسبتی نداشته باشند و از اعضا نیز نباشند.
  • کمترین میزان سرمایه اولیه صد هزار تومان.

مدارک لازم برای ثبت شرکت پنل های خورشیدی سهامی خاص

  • یک نسخه از شناسنامه و کارت ملی همه سهامداران با ارائه اصل مدارک
  • تنظیم اقرارنامه ی امضا شده
  • ارائه اصل گواهی عدم سوء سابقه اعضای هیات مدیره شرکت پنل های خورشیدی
  • اگر موضوع فعالیت مجوزی است، ارائه مجوز
  • اگر امور را به وکیل سپرده اید تنظیم و ارائه وکالتنامه لازم است.

شرایط ثبت شرکت پنل های خورشیدی با مسئولیت محدود:

  • حداقل ۲ شریک یا سهامدار
  • سرمایه اولیه ۱۰۰ هزارتومان
  • تعهد یا پرداخت همه سرمایه

مدارک لازم برای ثبت شرکت پنل های خورشیدی با مسئولیت محدود:

  • یک نسخه از شناسنامه و کارت ملی همه سهامداران با ارائه اصل مدارک
  • ارائه اصل گواهی عدم سوء سابقه اعضای شرکت پنل های خورشیدی
  • تنظیم اقرارنامه ی امضا شده
  • اگر موضوع فعالیت مجوزی است، ارائه مجوز
  • اگر امور را به وکیل سپرده اید تنظیم و ارائه وکالتنامه لازم است.

بعد از آن شرکتنامه (اگر قالب انتخابی مسئولیت محدود است)، اظهارنامه شرکت، اساسنامه و صورتجلسات مجمع عمومی شرکت باید تهیه شود.

 

مراحل ثبت شرکت پنل های خورشیدی

مشخص کردن اطلاعاتی مانند اندازه سرمایه ی شرکت و برگزیدن اعضای شرکت پنل های خورشیدی، مشخص کردن مدت، موضوع فعالیت شرکت پنل های خورشیدی، مشخص نمودن مرکز اصلی شرکت و آدرس شعب و نمایندگی آن، اگر ثبت شعبه را درنظر دارید باید مسئولیت ها و اختیارات مدیران را مشخص کنید. مراجعه به سایت ثبت شرکت ها و ارائه و بارگذاری اطلاعات درخواستی  مثل معرفی مشخصات سهامداران، معرفی نمایندگی ها و شعب شرکت و انتخاب نام شرکت.
تنظیم و تسلیم اساسنامه شرکت و دیگر اوراق لازم به سازمان ثبت شرکت ها توسط ارسال پستی
پس از تایید و پذیرش مدارک ارائه داده شده، حضورا به سازمان ثبت شرکت ها برای امضا زیر دفتر و تطبیق مدارک بروید و در آخر به انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی می رسید.

لازم به ذکر است اگر تمایل به ثبت شرکت پنل های خورشیدی را دارید می توانید مدارک تهیه شده را به کارشناسان  باتجربه ی ما در موسسه ی آگاه ثبت، تحویل دهید و ادامه مراحل را به تیم آگاه ثبت بسپارید.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

دیدگاه خود را بنویسید