تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در کلات

ثبت شرکت در کلات

امروزه ثبت شرکت در کلات با توجه به رونق کسب و کار بسیار مهم است زیرا نشان دهنده ی اعتبار کار شما در بازار است که ما سعی در آشنایی شما با ثبت شرکت داریم.

شهرستان کلات از شهر های استان خراسان جنوبی می باشد که مرکزی آن شهر کلات نادر است و آمار جمعیت این شهر تا سال ۱۳۸۵ برابر با ۴۰۶۶۷ نفر بوده است و آخرین آمار سال ۱۳۹۰ به ۳۸۲۳۲ تغییر یافته است. مساحت شهر ۳۵۰۲۸۱ کیلومتر مربع است باران‌های مستمر بهاری و پاییزی باعث سرسبزی دامنه‌ها و کوهپایه‌ها شده و گله داری و دامداری را در منطقه رونق داده‌است. رودخانه پرآب ارچنگان و ایده لیک و دره قره سو از نواحی خوش آب و هوای کلات به‌شمار می‌روند همچنین کلات دارای جاذبه‌های بیشمار گردشگری طبیعی همچون آبشار ارتکند، آبشار قره سو، آبشار آبگرم، سد زاوین، روستای سررود، روستای بابارمضان، جنگل ارس هزار مسجد و سیستان، جنگل پسته خواجه و چندین جنگل پسته دیگر و آثار تاریخی می‌باشد که باعث جذب گردشگران زیادی به این شهر می شود و کسب و کار را رونق بسیاری می دهد.

ثبت شرکت در کلات

در واقع شرکت یک فعالیت حقوقی محسوب می شود که نیاز به دو یا چند نفر برای مشارکت دارد و این افراد باید برای رسیدن به اهداف مشترک و سوددهی بیشتر از سرمایه شان طبق قانون و مقررات کارهای شرکت خود تلاش نمایند اما در دنیای امروزه به دلیل شرکت های گوناگون لازم است که شرکت خود را از سایر شرکت ها متمایز کنید تا در این رقابت ها برنده شوید و تنها راه حل برای این کار به ثبت رساندن شرکت تان می باشد که فواید زیادی دارد.

اگر شرکتی به ثبت برسد تمام تعهدات میان شریک ها کاملا رسمی می شود و دیگر هیچ کدام نمی توانند اسناد غیر رسمی از وجود شرکتنامه و اساسنامه و تصمیمات دیگری که ثبت می گردد، بیان بی اطلاعی کرده و یا به اشکالاتی که درباره ی اسناد غیر رسمی امکان دارد وارد کرد استناد کنند, بستن قرارداد با تمام کشور های خارجی و سفر به این کشور ها به راحتی صورت می گیرد, اعتبار شرکت و محصولات شما را بیشتر خواهد کرد, مشتریان به راحتی به شرکت شما اعتماد خواهند کرد که باعث رونق کسب و کار شما می شود و  ثبت شرکت نشانه ی اهمیت دادن شما به کارتان می باشد و باعث گرفتن تخفیفاتی بسیار خوب پای معاملات برای شما میشود که همهی این موارد اهمیت ثبت شرکت را برای هر فردی تعیین می کند. یک شرکت ثبت شده در اصل یک نهاد با ماهیت خاص خود است.

مراحل کاری و اداری ثبت شرکت در کلات:

ابتدا باید با شرکا خود مشورت کرده و شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس به حسابداری اداره ثبت مراجعه کرده و مدارک های گفته شده را تحویل می دهید در مرحله ی بعد فیش دریافتی را به بانک ملی اداره برده و فیش تعیین نام را پرداخت می نمایید و نام های انتخابی شما که تا ۵ مورد است را در فیش وارد می کنید و پرونده ی کامل شده را به کارشناس مربوطه در اداره ثبت شرکت می دهید تا مشخصات افراد و شرکت ها را در سیستم وارد کرده و ثبت نام شما کامل می گردد. در مرحله ی بعدی یکی از نام های انتخابی شما تایید می شود و توسط کارشناس پرونده دوباره چک می شود در صورت نداشتن منع قانونی کار را به اتمام می رساند.

مراحل ثبت نام:

  1. تعیین نوع شرکت
  2. انتخاب شرکاء و سهامداران
  3. تعیین سرمایه شرکت و آورده ها
  4. تعیین موضوع فعالیت شرکت
  5. تعیین نام شرکت
  6. تعیین سمت اعضا هیئت مدیره و وضعیت حق امضاء شرکت
  7. تهیه و امضا مدارک شرکت

شرکت های قابل ثبت در کلات:

الف) شرکت‌های انتفاعی.

 ب) شرکت‌های غیرانتفاعی.

شرکت‌های تجاری نیز دارای هفت زیرمجموعه هستند:

۱) شرکت‌های سهامی که شامل شرکت‌های سهامی عام و شرکت‌های سهامی خاص هستند.

۲) شرکت‌های با مسئولیت محدود.

۳) شرکت‌های تضامنی.

۴) شرکت‌های مختلط سهامی.

۵) شرکت‌های مختلط غیر سهامی.

۶) شرکت‌های نسبی.

۷) شرکت‌های تعاونی تولید و مصرف

که انتخاب شرکت ها متناسب با کار شما متفاوت است اما باید بعد از انتخاب شرکت تان حتما بررسی کنید که لازم است برای گرفتن مجوز اقدام کنید یا خیر چون یکی از مدارک مهم که لازم است به اداره ثبت شرکت تحویل داده شود مجوز رسمی برای ثبت شرکت تان است.

 

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید