تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در ممسنی

ثبت شرکت در ممسنی

یکی از شهرستان‌های تاریخی و قدیمی استان فارس، شهرستان مَمَسَنی می باشد.

مرکز این شهرستان، شهر نورآباد است. شهرستان ممسنی از نظر جغرافیایی در غرب شیراز واقع است. براساس سرشماری انجام شده این شهر بالغ بر ۱۱۷,۵۲۷ جمعیت دارد. ثبت شرکت در ممسنی از نوع مسئولیت محدود اعتبار کمتری د مقایسه با دیگر شرکت ها دارد، شرکت مسئولیت محدود قوانین خودش را دارد که این مقررات باید توسط مدیران شرکتها رعایت شود. برای تیم آگاه ثبت ارزان ترین ثبت شرکت و راحت ترین ثبت شرکت در اولویت است. برای استفاده از مشاوره ثبت شرکت در ممسنی لازم است با کارشناسانی در امور ثبتی مشورت کنیم تا بهترین مسیر را برگزینیم.

شرایط ثبت شرکت در ممسنی

از مقررات ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ممسنی می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:

حداقل سرمایه لازم یک میلیون ریال است.

هرچقدر سرمایه بیشتر باشد بر اساس میزان آن باید در سازمان ثبت شرکت ها مبلغی به عنوان حق الثبت واریز کنید.

در هنگام ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به باز کردن حساب در بانک نیست و بعد از ثبت شرکت به همراه مدارک شرکت به بانک مراجعه کنید.

حداقل اعضا برای ثبت شرکت در مسئولیت دو نفر است.

وظایف مدیران شرکت با مسئولیت محدود  ممسنی

مدیران شرکت با مسئولیت محدود می توانند مجامع را را برگزار کنند.

این مدیران به  صورت نامحدود در شرکت عضوند مگر اینکه بند دیگری در اساسنامه پیش بینی شده باشد.

مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ممسنی

  • تهیه مدارک اولیه ثبت شرکت
  • انتخاب نام شرکت
  • ارائه مدارک به سازمان ثبت شرکت ها بعد از بررسی
  • صدور آگهی اگر که اطلاعات صحیح و بی نقص باشد.
  • دریافت آگهی روزنامه رسمی و پرداختی های روزنامه رسمی
  • تحویل آگهی برای چاپ در روزنامه های کثیرالانتشار
  • دریافت پلمپ دفاتر روزنامه و همه شرکت برای امور حسابداری

مدارک لازم برای ثبت شرکت در ممسنی (از نوع مسئولیت محدود)

کپی برابر اصل مدارک شناسایی

دریافت گواهی عدم سوء سابقه کیفری از پلیس +۱۰ .

انتخاب نام شرکت.

زمان و هزینه ثبت شرکت در ممسنی از نوع مسئولیت محدود

زمان ثبت یک شرکت تا اتمام همه امور ثبتی و صدور روزنامه رسمی در تهران تقریبا ۲۰ روز و در شهرستان ۱۵ روز کاری است. هزینه ثبت دربرگیرنده هزینه پست مدارک، انتخاب نام، حق الثبت، روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار است که باید پرداخت شود تا فرایند ثبت کامل شود. جهت ثبت شرکت در ممسنی از نوع مسئولیت محدود می توانید از کارشناسان ما برای تصمیم گیری مناسب بهرمند شوید. مشاوران ثبت شرکت آماده ارائه تمامی خدمات ثبت شرکت در تهران و دیگر شهر ها هستند.

ثبت شرکت در ممسنی از نوع سهامی خاص

ثبت شرکت سهامی خاص در ممسنی در مقایسه با دیگر شرکت ها، اعتبار بیشتری دارد و فرایند ثبت شرکت در ممسنی از نوع سهامی خاص در سامانه انجام می شود که باید همه موارد قانونی در آن در نظر گرفته شود. یکی از دلایل ثبت شرکت در ممسنی این است که در زمینه ها و مشاغل گوناگون کارایی دارد. در شرکت سهامی خاص، سهامداران می توانند اشخاص حقوقی نیز باشند.

یکی از ضوابط اساسی ثبت شرکت در ممسنی از نوع سهامی خاص، حداقل با ۵ نفر تشکیل می شود که ۳ نفر سهامدار و ۲ نفر بازرس شرکت می باشند. اصلی ترین مدارک ثبت شرکت سهامی خاص، دریافت برگه عدم سوء پیشینه و یک نسخه از شناسنامه و کارت ملی اعضا و بازرسین است، بعد از آن، انتخاب نام شرکت سهامی خاص انجام می شود.

ثبت شرکت در ممسنی از نوع سهامی خاص شامل هزینه هایی از جمله واریزی روزنامه و هزینه های اداره است. برای آگاهی از چگونگی تنظیم و تدوین اسناد ازجمله اساسنامه، اظهارنامه، صورتجلسات تاسیس و دیگر مدارک از مشاوران آگاه ثبت شرکت در ممسنی بهره گیرید تا در بازه زمانی کوتاه و هزینه کم شرکت خود را تاسیس کنید.

ثبت موسسه در ممسنی

ممکن است بارها با اسم موسسات در ممسنی برخورد کرده باشید موسسات نیز از اشخاص حقوقی به شمار می آیند اما موضوع فعالیت آن ها تجاری و بازرگانی نیست.

موسسات انواع مختلفی دارند مثل انجمن ها، سازمان ها، کانون ها، کمیته های صنفی, اموزشگاه ها و نیز امور حقوقی و موسسات خیریه.

 برای ثبت موسسه حداقل به دو نفر عضو نیاز است و البته نیازی به دریافت گواهی عدم سو پیشینه نیست.

ثبت موسسه شامل هزینه هایی مثل روزنامه رسمی و انتخاب نام و حق الثبت و نیز هزینه دفاتر حسابداری است. ثبت موسسه در ممسنی تقریبا ۱۲ روز کاری زمان می برد.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید