تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در مانه و سملقان

ثبت شرکت در مانه و سملقان

ثبت شرکت در مانه و سملقان مانند سایر شهر را دارای مراحل و اطلاعاتی است که لازم است با آن آشنایی داشته باشید.

شهرستان مانه و سملقان  از شهرستان‌های استان خراسان شمالی است.

مرکز مانه و سملقان، شهر آشخانه است.

این شهرستان در سال ۱۳۸۵، تعداد ۹۵٬۵۸۲ نفر جمعیت داشته‌است.

شهرستان مانه و سملقان از زوایای مختلف می‌تواند نمونه یک شهرستان توسعه یافته و خودکفا در سطح استان خراسان با توجه به توانمندی های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن تلقی گردد. از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به تپه های شهر آرا , قلعه خان , کلیسای اسپاخو و … اشاره کرد. موارد فوق باعث شده که شهر مانه و سملقان یکی از گزینه های مناسب برای ثبت شرکت گردد.

ثبت شرکت در مانه و سملقان

مزایای ثبت شرکت

در دنیای پر تحرک و فعالیت امروزه لازم مواردی  به پدیده های ناپایدار و عوامل متفاوت  نظم ببخشد و ادامه ی آن را تضمین کند بدون شک بخش خیلی بزرگی از فعالیت های اقتصادی را شرکت های تجاری عهده دار هستند چون استفاده از پدیده ی شرکت تجاری به بازدهی فعالیت اقتصادی شدت خیلی بیشتری می بخشد و تضمین کننده مزیت هایی است که فعالیت های فردی از آن بی بهره اند.شرکت ها برای مشارکت دو یا چند نفر برای سرمایه بیشتر و سیع تر تشکیل می شود شاید یکی از مهم‌­ترین مزیت ثبت شرکت در مانه و سملقان، اعطای شخصیت حقوقی مستقل به یک کسب و کار است.

این مساله شاید کلیدی­‌ترین نکته در فهم حقوق کسب و کار است , مشخص شدن سازوکار تصمیم­‌گیری در مجموعه، روشن شدن حدود اختیارات و مسئولیت­‌ها، شفاف شدن حساب و کتاب­‌ها، مشخص شدن ساز و کار حل اختلاف، عدم وجود بن­ بست در فعالیت و شراکت بین افراد، حفظ حقوق اقلیت در برابر اکثریت و وجود رویه قضایی مستقر از دیگر مزیت های ثبت شرکت می باشد , رسمیت اساسنامه و شرکتنامه و سایر اسناد شرکت حاصل می گردد و دیگر مانند اسناد عادی در معرض ایراد و تزلزل نیست. در هنگام انحلال شرکت یا ورشکستگی شرکت، با مقررات خاصی به وضع مالی شرکت رسیدگی می شود تا حقوق اشخاص تضمین شود.

شرکا و تشکیل دهندگان، از رسمیت شرکت و مسئولیت اداره کنندگان و سایر نتایج حاصله از اعمال شرکت اطمینان پیدا می کنند. ثبت یک شرکت تضمین کننده ی اعتبار و حق و حقوق افراد می باشد.برای ثبت شرکت در گذشته زمان زیادی لازم بود اما امروزه با کمک کارشناسان مجرب کار شما بسیار سریع انجام خواهد شد.

مراحل کاری  ثبت شرکت در مانه و سملقان:

 ثبت شرکت در مانه و سملقان نیز مانند شهر های دیگر دارای مراحلی می باشد که ما به آن می پردازیم.

ابتدا باید با شرکا خود مشورت کرده و شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سپس به حسابداری اداره ثبت مراجعه کرده و مدارک های گفته شده را تحویل می دهید در مرحله ی بعد فیش دریافتی را به بانک ملی اداره برده و فیش تعیین نام را پرداخت می نمایید و نام های انتخابی شما که تا ۵ مورد است را در فیش وارد می کنید و پرونده ی کامل شده را به کارشناس مربوطه در اداره ثبت شرکت می دهید تا مشخصات افراد و شرکت ها را در سیستم وارد کرده و ثبت نام شما کامل می گردد. در مرحله ی بعدی یکی از نام های انتخابی شما تایید می شود و توسط کارشناس پرونده دوباره چک می شود در صورت نداشتن منع قانونی کار را به اتمام می رساند.

مراحل ثبت نام:

  1. تعیین نوع شرکت
  2. انتخاب شرکاء و سهامداران
  3. تعیین سرمایه شرکت و آورده ها
  4. تعیین موضوع فعالیت شرکت
  5. تعیین نام شرکت
  6. تعیین سمت اعضا هیئت مدیره و وضعیت حق امضاء شرکت
  7. تهیه و امضا مدارک شرکت

انتخاب نام شرکت

برای ثبت هر شرکتی نیاز به انتخاب و تعیین نام آن است.

در مرحله ی اول شما باید پنج نام را انتخاب نمایید.

سپس به اداره  ثبت شرکت در مانه و سملقان ارائه دهید تا مطابق قوانین بهترین نام را برای شما تایید کنند اما باید دقت داشته باشید نام های انتخابی شما مطابق قوانین زیر باشد: در انتخاب نام شرکت حتماَ باید از اسم خاص استفاده شود , دارای سابقه ثبت نباشد , کلماتی که در اسم شرکت ها استفاده می شوند باید واژه بیگانه نبوده و فارسی باشد , جهت تعیین اسم شرکت حداقل تعداد سیلاب ها ۳ سیلاب است , اسم انتخابی، لاتین نباشد.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید