تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در رباط کریم

ثبت شرکت در رباط کریم

آیا تا به حال برایتان این سوال پیش آمده است که کار های سخت تر مثل ثبت شرکت موجب پیشرفت بیشتر می شود؟ و آیا استفاده از تکنولوژی های پیچیده تر منجر به کسب درآمد بیشتر خواهد شد؟

این ها سوالاتی است که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید، همه ی این سوال ها در قالب این پرسش گنجانده شده است  که چگونه می توانم پیشرفت کنم و درآمد بیشتری داشته باشم؟ هر شخصی در این جامعه به شکلی، صاحب درآمدی است که از راه های مختلف بدست می آید؛ مانند عرضه محصولات، مانند خدمت رسانی و …… افردای هم هستند که خواهان درآمد و موقعیت شغلی و اجتماعی بهتری نسبت به موقعیت فعلی شان هستند، این افراد باید برای شروع یک فکر اساسی و دقیق داشته باشند، که بتوانند شغل خود را به صورت گسترده تری داشته باشند، ابتدا بایستی به فکر راه اندازی و ثبت شرکت باشند.

چرا ثبت شرکت در رباط کریم

شهر رباط کریم واقع در مرکز شهرستان رباط کریم، در ۴۵ کیلومتری  جنوب غربی پایتخت قرار دارد، با توجه به فاصله کم این شهر با تهران، می توان گفت که این شهر برای تبدیل شدن به یکی از مراکز پیشرفت و ترقی از طریق ثبت شرکت در رباط کریم چیزی کم ندارد. هم چنین شهر رباط کریم با توجه به سیل عظیم مهاجرت هایی که به این شهر و استان تهران صورت می گیرد از جمعیت خوبی برخوردار است که سبب پیشرفت و بزرگی این شهر شده است، که این خود نیز دلیلی برای مناسب بودن شهر رباط کریم برای راه اندازی شرکت ، کسب و کار می تواند باشد.

مزایای ثبت شرکت در رباط کریم

در کشور ما، ایران، افراد حقوقی نسبت به افراد حقیقی از اعتبار و ارزش بیشتری در جامعه  برخوردار هستند، افراد حقوقی افرادی هستند که شرکت ثبتی به نام خود دارند و شرکت این فرد و بهتر است بگویم،  خود این فرد مورد تایید دولت و قانون است، پس میتوان نتیجه گرفت این یک امر طبیعی است که مردم به این افراد بیشتر و بهتر اعتماد می کنند، افراد حقیقی نیز افرادی هستند که خود به صورت مستقل محصولاتی را به بازار و مردم عرضه می کنند. ثبت شرکت علاوه بر این دلایل، می تواند به دلیل یک کار گروهی بودن نیز ارزش مند باشد، خودتان آگاهی کامل دارید که امکان موفقیت کار گروهی نسبت به کار فردی بیشتر است، افراد به صورت گروهی بهتر می توانند پیشرفت کرده و به اهداف خود با موفقیت برسند.

با ثبت شرکت ما خود را به دولت و مردم معرفی می کنیم و دولت ما را به عنوان یک کسب و کار قانونی به رسمیت می شناسد. این خود باعث ترقی در کسب کار ما خواهد شد.

چگونگی ثبت شرکت در رباط کریم

همان طور که می دانید ما در قرنی زندگی می کنیم که پیشرفت و نوآوری در آن حرف اصلی را میزند، پس چرا ما از این پیشرفت ها جا بمانیم و پیشتاز این جریان رو به رشد نباشیم؟!

ثبت شرکت در رباط کریم می تواند راه خوبی باشد که ما توسط آن بتوانیم خود را به این جریان رو به رشد برسانیم و با آن همراه باشیم. با ثبت شرکت ما خود را به جامعه معرفی کرده و در میان این همه ترقی  حرفی برای گفتن خواهیم داشت، ارتباط موفق و موثر یکی از راه های بنیادی رسیدن به موفقیت است که منجر به پیشرفت ما خواهد شد، ما می توانیم این ارتباط را به صورت هرچه کامل تر و بهتر در چارچوب معرفی خود به عنوان یک شرکت با ارائه محصولات برقرار کنیم.

چه نوع شرکت هایی می توان در شهر رباط کریم ثبت کرد؟

  • ثبت شرکت سهامی خاص و عام در رباط کریم :

شرکت های سهامی برای انجام امور تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، سرمایه ی شرکت های سهامی، سهام های هم ارزش با تعداد یکسان است.

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در رباط کریم :

این نوع شرکت ها که به صورت شراکتی بین چند نفر ایجاد می شوند.

هر شرکت کننده مبلغ خاصی سرمایه با خود به این شرکت آورده است.

  • ثبت شرکت تضامنی در رباط کریم :

این نوع شرکت ها بین چند نفر به صورت تضمینی ایجاد می شوند و نام شرکا در اسمی که برای شرکت انتخاب می شود.

  • ثبت شرکت مختلط غیر سهامی در رباط کریم :

این شرکت ها، از مخلوط شرکت های ضمانتی یا همان تضامنی با شرکت مسئولیت محدود ایجاد می شود.

  • ثبت شرکت مختلط سهامی در رباط کریم :

این نوع شرکت، بین چند نفر شریک سهامی و یک یا چندین نفر شریک به صورت ضامن ایجاد می شود.

  • ثبت شرکت نسبی در رباط کریم :

برای امور تجارتی راه اندازی می شوند

توسط چندین نفر شریک با مسئولیت هایی که بستگی به سرمایه ی آن ها دارد ایجاد می شوند.

  • ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف در رباط کریم:

توسط چند نفر بازاری که فعالیت کاری شان در یک زمینه است ایجاد می شوند.

مدارک و اوراقی که برای ثبت شرکت  در رباط کریم نیاز است:

برای ثبت شرکت در رباط کریم با نوع های متفاوت مدارکی کم یا زیاد هم لازم است که با تعیین نوع شرکتی که قرار است راه اندازی شود مشخص می شود.

این مدارک شامل:

 

  • کپی از مدارک شناسایی اعضای شرکت در رباط کریم.
  • گواهی عدم سوء پیشنیه اعضای شرکت
  • صورت جلسه، دو نسخه
  • صورت جلسه هیات مدیران شرکت شهر رباط کریم دو نسخه
  • اقرار نامه اعضای هیات مدیره
  • اساس نامه ثبت شرکت در رباط کریم دو نسخه
  • اظهار نامه ثبت شرکت در رباط کریم دو نسخه
  • تقاضا نامه ثبت شرکت در رباط کریم دو نسخه
  • کپی از مجوز فعالیت شرکت شهر رباط کریم از مراجع قانونی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت

 دریافت پاسخ از سوی دولت برای ثبت شرکت و شناخته شدن آن به صورت رسمی بین ۲۵ تا ۳۰ روز به طول می انجامد.با این حرف هایی گفته شد، باید به این نکات همیشه توجه داشته باشیم که انجام هر کاری دقت و برنامه ریزی دقیق و منظم می خواهد، اگر ما بدون برنامه اقداماتی انجام دهیم، ممکن است منجر به شکست کار مان و متعاقبا منجر به ورشکستگی شرکت مان خواهد شد. با انجام صحیح مراحل قانونی ثبت شرکت، و با داشتن برنامه دقیق می توانیم به اهداف مان برسیم.

دیدگاه خود را بنویسید