تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در دهلران

ثبت شرکت در دهلران

سعی ما در این مقاله آشنایی شما با شهر دهلران است تا ثبت شرکت در دهلران با اطلاعات کافی صورت گیرد.

دهلران یکی از شهرستان های استان ایلام می باشد که دارای جمعیتی برابر ۶۵۶۳۰ نفر است و بزرگترین شهر استان ایلام به حساب می آید این شهر بیشترین مرز مشترک با کشور عراق را داراست و زبان آن ها لری می باشد. به علاوه یکی از میادین نفتی در ایران است و جاذبه های گردشگری زیبایی مانند آتشکده سیاهگل , آرامگاه سید صلاح الدین محمد , آسیاب آبی گریان , طاق شیرین و فرهاد و … را دارد که این شهر را چندین برابر دیدنی تر کرده است این شهر به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات دارای آب و هوای کوهستانی و بهاری می باشد و از نظر صنعتی بسیار مهم است به طوری که کارخانه های زیادی در شهر دهلران و ایلام فعال هستند و ثبت شرکت در دهلران با موقعیت که دارد باعث افزایش اعتبار و بازدهی هر شرکتی خواهد شد.

ثبت شرکت در دهلران

ثبت شرکت چیست؟

شرکت به معنی انجمن و یا بنگاه تجاری است که از مشارکت دو یا چند فرد حقیقی و حقوقی تشکیل می شود. برای شروع هر تجارت و سرمایه گذاری ثبت شرکت ضروری است و صاحبان کسب و کار پیش از هر کاری لازم است به ثبت شرکت مورد نظر خود اقدام کنند تا بتوانند کسب و کار خود را آغاز نمایند که برای این کار باید به موسسه های مربوطه مراجعه کرده و پس از مشاوره و دریافت اطلاعات کافی اقدامات لازم را انجام دهند . ثبت شرکت برای افراد باعث افزایش ارزش و هویت می شود و بیشتر شدن سودآوری فعالیت شما را در آینده تضمین خواهد کرد چون ثبت یک شرکت تضمین کننده ی اعتبار و حق و حقوق افراد می باشد.برای ثبت شرکت در گذشته زمان زیادی لازم بود اما امروزه با کمک کارشناسان مجرب کار شما بسیار سریع انجام خواهد شد.

 

اطلاعات لازم برای ثبت شرکت در دهلران:

برای ثبت شرکت در مرحله ی اول لازم است که نام شرکت را به اداره ی ثبت شرکت ها ارائه نمایید تا آن را تایید نمایند شما تا پنج نام حق انتخاب دارید تا متناسب با شرایط قانونی یک نام را انتخاب کنند از دیگر نکات مهم این است که باید حتما شرکت شما از چند شریک تشکیل شده باشد و رضایت شرکا را داشته باشد و با اختیار خود این کار را انجام دهند به علاوه شما اختیار دارید تا بصورت شخص حقیقی یا شخص حقوقی اقدام به ثبت شرکت نمایید شرکت ها به طور کلی به هفت نوع تقسیم می شوند:

۱ )  شرکت سهامی

۲) شرکت با مسئولیت محدود

۳) شرکت تضامنی

۴) شرکت مختلط سهامی

۵) شرکت مختلط غیر سهامی

۶) شرکت نسبی

۷) شرکت تعاونی تولید و مصرف

 

ثبت شرکت سهام خاص در دهلران:

شرکت سهامی خاص شرکتی است که حداقل از پنج نفر تشکیل شده باشد که سه نفر به عنوان سهامدار و هیئت مدیره و دو نفر دیگر به عنوان بازرس در شرکت مشغول فعالیت خواهند بود در شرکت سهامی خاص افراد به توجه به میزان سهمی که دارند مسئولیت خواهند داشت و قانون مهم آنها در شرکت این است که در همه ی اوراق و گواهی ها نام شرکت سهامی خاص ذکر شود . شرکت سهامی خاص برای ارزشگذاری سهام باید حتما از کارشناسان رسمی دادگستری کمک بخواهند.

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دهلران:

این شرکت ها حداقل از دو نفر تشکیل می شوند و ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارای مراحل آسانی می باشد به همین دلیل متداولترین نوع شرکت به حساب می آید. این شرکت بیشتر با هدف تجاری تاسیس می شوند و هر کس بسته به میزان سهامی که در شرکت دارد مسئولیت خود را انجام خواهد داد و بهترین نوع شرکت به حساب می آید برای افراد تازه کار گزینه ی مناسبی است چون تجربه و سرمایه کمتری را لازم دارد اما نکته حائز اهمیت این است که بعد از ثبت شرکت با مسئولیت محدود تبدیل آن به به شرکت خاص و یا سهام عام امکان پذیر نیست و ارزش گذاری هر سهام بر عهده ی خود افراد شرکت می باشد .

مدارک لازم برای ثبت شرکت در دهلران :

  • مدارک تمام اعضای سهامدار در شرکت
  • داشتن مجوز شرکت
  • رضایت همه ی سهامداران و امضای آنها
  • ارائه نام شرکت به اداره ثبت شرکت
  • ارائه مدارک لازم به اداره ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت در دهلران

ابتدا برای ثبت شرکت نیاز است که موضوع مناسب برای فعالیت تان را انتخاب نموده و نیاز های منطقه ی ای را تشخیص دهید و بعد تعداد سهامداران را مشخص نمایید و درخواست خود را مبنی بر ثبت شرکت تنظیم نموده و به اداره ثبت شرکت ارائه نمایید تا در این اداره فرم مربوطه را تکمیل کرده و مدارک لازم را تحویل دهید و منتظر موافقت نامه از سوی اداره کل ثبت شرکت استان باشید.که اکثرا ثبت شرکت در دهلران به ۳۰ روز زمان احتیاج دارد.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید