تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در خوشاب

ثبت شرکت در خوشاب

ثبت شرکت در خوشاب دارای اطلاعات و مشخصه هایی می باشد که لازم به ذکر می باشد.

یکی از شهر های استان خراسان رضوی در ایران شهر خوشاب میباشد مرکز این شهر سلطان آباد می باشد بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت شهرستان خوشاب در سال ۱۳۸۵ برابر با ۳۷۶۰۰ نفر بوده‌ است شهرستان خوشاب با جاذبه های گردشگری، اماکن مذهبی و بناهای تاریخی مقصدی مناسب برای مسافران و گردشگران در غرب خراسان رضوی است این شهرستان دارای   ۶۰ اثر تاریخی ثبت شده است که از این تعداد ۱۲ اثر آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است همچنین وجود بقاع امامزاده سیدمحمد و امامزاده عبدالرحمن، مجموعه تاریخی بابالنگر، حمام بابا لنگر، بنای ورودی، سرابه، آرامگاههای میر مطهر و حاج بابا توکل، تپه قصر مشکان، مقبره گل گنبد، یخدان سلطان آباد، چهارطاقی میر ظفر، دژ علی تپه و آسیابهای قدیمی از مهمترین جاهای دیدنی این استان می باشد.

ثبت شرکت در خوشاب

برای بسیاری از ما پیش خواهد آمد که بخواهیم کسب و کار خود را به صورت رسمی به دیگران ارائه کنیم و پشتوانه قانونی معتبری داشته باشیم تا به راحتی اعتماد دیگران را به دست آوریم و هم نگران خدماتی که ارائه می دهیم نباشیم تا دیگران از آن سوء استفاده نمایند. اما این کار بیشتر برای شرکت ها لازم است در واقع شرکت به مشارکت دو یا چند نفر برای به دست آوردن سوددهی بیشتر و اهداف مشترک گفته می شود اما برای هر شرکتی ثبت آن ضروری می باشد. ثبت شرکت راهی است که می توان از آن طریق تا درصد زیادی به خواسته های فوق رسید.

ثبت شرکت سابقه طولانی در ایران داشته و اولین شرکت های ثبت شده در ایران مربوط به سالها پیش میشوند همچنین ثبت شرکت باعث شناسایی و رسمیت داشتن شرکت می شود چرا که شرکت قبل از ثبت دارای اعتبار و موجودیت محکم و مشخصی نیست از برخی از مهمترین حمایت ها و مزایای قانونی بی بهره است.بنابراین هر شخص حقوقی، مانند هر شخص حقیقی احتیاج دارد که مشخصات هویتی و ثبتی آن در دفتر مخصوصی به ثبت رسیده و گواهی نامه ی ثبت تحصیل نماید. مهمترین گزینه برای هر شرکت کسب اعتماد مشتریان است که با ثبت شرکت این کار به راحتی انجام خواهد شد. با ثبت شرکت می‌توان از مزایای بسیاری چون وام بانکی و مجوزهای مخصوص که دریافت آن ها از نهادهای دولتی برای انجام فعالیت‌های مختلف الزامی‌است، بهره مند شد.

 

مراحل ثبت شرکت در خوشاب

ابتدا برای ثبت شرکت نیاز است که موضوع مناسب برای فعالیت تان را انتخاب نموده و نیاز های منطقه ی ای را تشخیص دهید و بعد تعداد سهامداران را مشخص نمایید و درخواست خود را مبنی بر ثبت شرکت تنظیم نموده و به اداره ثبت شرکت ارائه نمایید تا در این اداره فرم مربوطه را تکمیل کرده و مدارک لازم را تحویل دهید و منتظر موافقت نامه از سوی اداره کل ثبت شرکت استان باشید.که اکثرا ثبت شرکت در دهلران به ۳۰ روز زمان احتیاج دارد.

انتخاب نام شرکت

برای ثبت هر شرکتی نیاز به انتخاب و تعیین نام آن است که در مرحله ی اول شما باید پنج نام را انتخاب نمایید و به اداره ثبت شرکت ارائه دهید تا مطابق قوانین بهترین نام را برای شما تایید کنند اما باید دقت داشته باشید نام های انتخابی شما مطابق قوانین زیر باشد: در انتخاب نام شرکت حتماَ باید از اسم خاص استفاده شود , دارای سابقه ثبت نباشد , کلماتی که در اسم شرکت ها استفاده می شوند باید واژه بیگانه نبوده و فارسی باشد , جهت تعیین  اسم شرکت حداقل تعداد سیلاب ها ۳ سیلاب است , اسم انتخابی، لاتین نباشد.

 

تکمیل مدارک

یک سری مدارک لازم است تا برای ثبت شرکت آماده کنید و به اداره ثبت شرکت تحویل دهید تا مراحل قانونی شما طی شود که این مدارک عبارت اند از:

  • دو نسخه شرکت‌نامه تکمیل‌شده
  • دو نسخه تقاضانامه تکمیل‌شده
  • دو نسخه اساسنامه تکمیل‌شده
  • اصل مجوز فعالیت از مراجع ذی‌ربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد
  • تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکا و مدیران و هیات نظارت
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه جهت اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل
  • دو نسخه صورت‌جلسه مجمع عمومی مؤسسین
  • اصل وکالت‌نامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد
  • ارائه اقرارنامه مدیران و بازرسان

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید