تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در بشرویه

ثبت شرکت در بشرویه

اگر مایل به رشد و ترقی کسب و کارتان هستید بهترین روش ثبت شرکت در بشرویه است تا در بازار رقابت امروزه بتوانید شرکت موفقی داشته باشید ما در این مقاله به روش های ثبت شرکت در بشرویه خواهیم پرداخت تا بتوانید با اطلاعات کافی اقدام به ثبت شرکت تان نماید و دچار مشکل نشوید.

معرفی شهر بشرویه

در قسمت شمال غربی استان خراسان جنوبی شهر بشرویه واقع شده است.

شهر بشرویه همسایه با شهر طبس و فردوس است.

وسعت شهر بشرویه ۷۹۹۴ کیلومتر می باشد.

دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است جمعیت این شهرستان بر اساس سرشماری ۱۳۹۰ در حدود ۲۴۶۸۳ نفر بوده است. مرکز این شهرستان شهر بشرویه بوده و از دو بخش ارسک و بخش مرکزی تشکیل شده است   و دارای جاذبه هی گردشگری مانند قلعه دختر, آسیاب های هفتگانه , خانه مستوفی, دیوار تاریخی شهر بند و…  می باشد.

ثبت شرکت از مشارکت و یا شراکت دو یا چند نفر ایجاد میشود این افراد با هم مجموعه ای کاری و ساختار مند ایجاد می کنند که بتوانند به یک هدف خاص برسند که بیشتر این افراد کارهای تجاری انجام می دهند

با ثبت شرکت مزایا هایی مانند فعالیت قانونی و در حمایت قانون و دولت , دفاع از حق در برابر مشکلات پیش آمده , ایجاد اعتبار بیشتر در کسب و کار , امکان دریافت نمایندگی های شرکتهای داخلی و بین المللی , امکان استفاده از تسهیلات و وام های بزرگ بانکی و استفاده از امکانات ایجاد شده توسط سازمانهای دولتی , تقسیم مسئولیت ها و وظایف بین اعضای شرکت  و … برای شما به ارمغان می آورد همچنین اعتبار شما در بازار کسب و کار چندین برابر خواهد شد و ثبت شرکت نشان دهنده ی اهمیت شما به کار و محصولاتتان است . مهمترین گزینه اعتماد مشتریان به محصولات تان خواهد بود که در بازدهی بالا و سودآوری تاثیر بالایی دارد.

ثبت شرکت در بشرویه

انواع شرکت ها:

  • شرکت سهامی عام

نوعی شرکت بازرگانی می باشد که که سرمایه کلی این شرکت بین چند نفر تقسیم میشود.

سهامدارهای آن مردم هستند که تعداد سهامداران آن نباید از سه نفر کمتر باشد و مسئولیت هر سهام دار را برحسب سهام او در شرکت تعیین می نمایند و نام شرکت بدون فاصله در تمامی اوراق و اطلاعیه ها لازم است که نوشته شود.

  • شرکت سهامی خاص

شرکتی بازرگانی است که امور تجاری انجام نمی دهند.

تمامی سرمایه های آن توسط موسسین تأمین‌گردیده و سرمایه‌ی آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست. تعداد سهامداران از سه نفر کمتر نمی باشد.

  • شرکت با مسئولیت محدود

این شرکت نیز تجاری محسوب می شود و بین دو یا نفر تاسیس میگردد هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد؛ فقط به میزان سرمایه‌ی خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است و نام شرکت در تمامی مدارک ذکر می شود.

  • شرکت تضامنی

این شرکت تحت نام مخصوص برای کارهای تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می گردد.

اگر قروضی برای شرکت به وجود آید تمام سهامداران وظیفه پرداخت آن به اندازه ی سهام خود را دارند.

  • شرکت نسبی

شرکت نسبی نیز تجاری است و بین دو یا چند سهامدار برای امور تجاری تشکیل میشود.

ذکر نام این شرکت در تمام اروق الزامی است و وظیفه ی افراد را مقدار سهام آنها تعیین خواهد کرد.

  • شرکت مختلط سهامی

این شرکت بین تعدادی شریک سهامی و تعدادی شریک ضامن تشکیل می شود.

به گونه ی که تمام قروض و ورشکستگی شرکت به شریک ضامن مربوط خواهد شد چون سرمایه او به صورت سرمایه در نیامده است. در صورت تعدد شریک ضامن، مسئولیت آنها در مقابل طلبکاران و روابط آنها با یکدیگر، تابع مقررات شرکت تضامنی خواهد بود. و باید نام یکی از شرکا با نام شرکت ذکر شود

 

  • شرکت مختلط غیر سهامی

شرکت مختلط غیر سهامی، شرکتی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود سهامدار ضامن مسئول کلیه ی قروض است و سهامداران دیگر به اندازه سهام خود قروض را پرداخت می کنند و مانند شرکت مختلط سهامی ذکر نام یک سهامدار همراه شرکت لازم است.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید