تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در بجنورد

ثبت شرکت در بجنورد

برای ثبت شرکت در بجنورد لازم است تا آشنایی با چگونگی روند این کار پیدا نمایید که تلاش ما بر این است تا در این مقاله موارد فوق را بازگو نماییم.

مرکز استان خراسان شمالی شهر بجنورد می باشد کهاین شهر از جمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر کشور به‌شمار می‌آید این شهر با داشتن جمعیتی برابر ۳۲۸/۹۳۱ و مساحت ۳۶ کیلومتر مربع گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.آیینه خانه مفخم , گردشگاه بش‌قارداش , گردشگاه باباامان , حسینه ی جاجرمیاز مکان های دیدنی این شهر محسوب می شوند که وجود این آثار باعث رفتن گردشگران زیادی به شهر بجنورد می شود.

ثبت شرکت در بجنورد

شرکت از همکاری دو یا چند نفر که بصورت شراکت یا سهامدار با هدفی مشترک تشکیل می شود که بر اساس قانونی سود به دست آمده بین این افراد تقسیم می شود.هر شرکتی برای اینکه بتواند در بازار رقابت سود بالایی کسب کند لازم است تا به ثبت برسد علاوه بر این ثبت شرکت مزایای زیادی مانندرسمی شدن کسب و کار و حمایت قانون ,اخذ و اعطای نمایندگی رسمی , جلب اعتماد بیشتر مشتریان و شرکتها جهت تعامل , دریافت مجوزها , امتیازات اعتبارات وام تسهیلات , امکان حضور در مناقصات و مزایدات ,بهره مندی از معافیتهای مالیاتی دارایی با توجه به نوع فعالیت و … دارد باعث گسترش کسب و کار و سوددهی بیشتر می شود.

امروزه لازم است که محصولات و شرکت خود را متفاوت و متمایز از بقیه نگه دارید تا رقابت برای شما کمتر شود در عصر کنونی نه تنها اشخاص بلکه دولت ها نیز فعالیت اقتصادی خود را در قالب شرکت های تجاری ارائه می کنند تا با سود دهی بالاتر روبه روشوند شرکت ها بیشتر برای کارهای تجاری ایجاد می شوند و بین افراد حقیقی و حقوقی برای انجام امور در چارچوب قانون و مقررات است و باعث بالارفتن اعتماد مشتریان و نظم بخشیدن و سازماندهی کارها میشود.

مراحل ثبت شرکت در بجنورد

۱)در مرحله ی اول لازم است تا تمامی مدارکی که اداره ثبت شرکت لازم دارد تهیه نمایید مدارکی مانند شناسنامه و کارت ملی , گواهی سوء پیشینه و …

۲)بعد باید به سایت اداره ثبت شرکت مراجعه کنید و فرم مربوطه را پر نمایید.

۳)در فرم این سایت لازم است تا نام شرکت و همچنین افراد که در این شرکت سهامدارن به ترتیب اولویت وارد نمایید تا یک نفر انتخاب شود.

۴)در مرحله ی بعد مدت و موضوع شرکت تان را وارد می کنید همچنین وارد کردن نشانی و سهام کلی شرکت الزامی می باشد.

۵)مرحله ی بعدی تعیینسمت و نام شرکا و میزان سهامشان در شرکت است همچنین لازم است شعبه های دیگر شرکت تان در صورت وجود وارد شود .

۶)مرحله ی اخر برای تایید اطلاعات می باشد سپس اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری می کنید.

۷)پس از انجام مراحل فوق باید منتظر بمانید تا اداره ثبت مدارک را شما بخواهد برایشان ارسال نمایید.

۸)اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید.

انتخاب نام شرکت

شرکت مورد نظرتان برای ثبت شدن لازم است تا یک نام داشته باشد در مرحله ی اول شما باید پنج نام را انتخاب نمایید و به اداره ثبت شرکت ارائه دهید تا مطابق قوانین بهترین نام را برای شما تایید کنند اما باید دقت داشته باشید نام های انتخابی شما مطابق قوانین زیر باشد:

·دارای ریشه فارسی باشد یعنی در فرهنگ لغات دهخدا یا معین موجود باشد.

·تکراری نباشد و قبلا به ثبت نرسیده باشد. به صورت حروف باشد. سه سیلابی باشد .

·از اسامی خاص نباشد .

·از اسامی شعرا و دانشمندان و کاشفان معاصر نباشد .

·مخالف شئونات اسلامی و نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد.

·باعث فریب افکار عمومی نشود .

·با موضوع کاریتان ارتباط داشته باشد.

شرکت های قابل ثبت در بجنورد:

الف) شرکت‌های انتفاعی.

ب) شرکت‌های غیرانتفاعی.

شرکت‌های تجاری نیز دارای هفت زیرمجموعه هستند:

شرکت‌های سهامی که شامل شرکت‌های سهامی عام و شرکت‌های سهامی خاص هستند.

شرکت‌های با مسئولیت محدود.

شرکت‌های تضامنی.

شرکت‌های مختلط سهامی.

شرکت‌های مختلط غیر سهامی.

شرکت‌های نسبی.

شرکت‌های تعاونی تولید و مصرف.

هزینه ثبت شرکت

هزینه ی شرکت شما بعد از مشخص کردن و انتخاب شرکت تان تعیین می شود چون هزینه ی شرکت ها باهم متفاوت استهزینه تمبر های ثبتی یا مالیاتی می تواند بسیار متفاوت باشد به جز این موارد بسته به تعداد سهامداران , مقدار سهام , وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … متفاوت است پس ابتدا باید موارد فوق را مشخص نمایید تا هزینه ی تقریبی برای شما مشخص شود حداکثر۲۰ روز زمان برای ثبت شرکت لازم است.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید