تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در بابلسر

ثبت شرکت در بابلسر

در صورت تمایل به ثبت شرکت در بابلسر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بابلسر که یکی از اصلی ترین مناطق تفریحی و مهمان پذیر ایران است که از سمت وزارت ایرانگردی و جهانگردی در قالب یک قطب بزرگ گردشگری انتخاب شده است. موقعیت جغرافیایی بابلسر با ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه طول و ۳۶ درجه و ۴۲ دقیقه عرض می باشد، بلندی بابلسر ۷ متر بالاتر از سطح دریای خزر و از سطح دریاهای آزاد ۲۲ متر پایین تر است و به علت همین دوری از کوه و مجاور بودن با دریا با هوای خوبی دارد.

از لحاظ توپوگرافی کل بابلسر در قسمت جلگه‌ای و در وضعیت ساحلی واقع شده است.

از نظر ناهمواری حوادث موثر توپوگرافیک در آن مشخص نیست.

حدود شهر بابلسر، از طرف شمال به دریا.

از سمت شرق به جویبار.

از سمت جنوب شرقی به قائمشهر.

از سمت جنوب به بابل.

از طرف غرب به محمود آباد و از جنوب غربی به آمل می رسد.

مرکز سیاسی اداری این شهر، بابلسر می باشد.

وضعیت اقتصادی شهرستان بابلسر

محصول غالب شهرستان بابلسر برنج، مرکبات، غلات، پنبه و کنف می باشد. این شهر به ازگیل و انار جنگلی هایش نیز شناخته شده است. شیلات در بابلسر دارای تأسیساتی است و شکار مرغابی در فریدون کنار انجام می شود.

از این رو می توان بابلسر را جزو موقعیت های خوب برای اشتغال زایی و اقتصادی دانست و ثبت شرکت در بابلسر را با موفقیت طی کرد و شرکت خود را در زیر سایه پشتیبانی های دولتی ارتقا داد. آگاه ثبت می تواند شما را به بهترین شکل ممکن شما را به نتیجه مطلوب برساند.

فرایند ثبت شرکت در بابلسر

ابتدا ثبت نام در سایت ثبت شرکت ها را به صورت آنلاین گام به گام انجام داده و بعد از پذیرش نهایی مشخصات تقریبا ۱ تا ۴ روز بعد، پذیرش یا عدم پذیرش اسم های شرکت بوسیله سایت اعلام می شود. اگر نام شرکت تایید نشد، دوباره اسم های جدید را وارد سایت کنید و شناسه پیگیری می گیرید. اگر نام تایید شود، برگه ابلاغیه پذیرش نام را به همراه کپی برابر اصل مدارک شناسایی شرکا و سهامداران و اصل برگه عدم سوسابقه کیفری به وزارت کل ثبت شرکت های بابلسر می فرستید.

فواید ثبت شرکت در بابلسر

هر فردی ممکن است یک روز تصمیم بگیرد کسب و کار خودش را ثبت کند. هرچند که می شود بدون ثبت شرکت نیز در جهان تجارت کار خود را پیش برد ولی به دلایل گوناگونی ثبت شرکت گزینه ای هوشمندانه به منظور انجام این فعالیت هاست.

وقتی که فعالیت و شغل خود را ثبت می کنید شاید در ابتدا ثبت شرکت زیاد اهمیتی نداشته باشد ولی درصورتی که تصمیم دارید از مزیت های پرداخت مالیات، کنترل سرمایه و توسعه فعالیت هایتان بهره مند شوید، کسب و کار خود را ثبت کنید.

از سایر مزایای تاسیس شرکت می توان به حفظ برند و جلوگیری از کپی کردن آن توسط دیگران، مدیریت کردن هزینه ها و معتبر شدن کسب و کار اشاره کرد.

اگر شرکت خود را ثبت کنید، هیچ شخص دیگری نمی تواند نام شرکت شما یا مشابه نام شرکت شما را برای کسب و کار خود بگیرد و ثبت کند. درنظر بگیرید شرکت دیگری با اسم شما فعالیت کند و شما نیز ثبت شرکت خود را انجام نداده باشید در این شرایط جامعه هدف شما به کدام یک اعتماد خواهند کرد؟ از طرفی با ثبت شرکت در بعضی از مواقع محفوظ بودن قانونی شامل حال شما می شود و وظیفه فردی برای شما وجود نخواهد داشت.

درضمن با ثبت شرکت در بابلسر به آسانی بیمه های تجاری شامل حالتان می شود یا می توانید سرمایه گذاران متعددی را جذب نمایید زیرا انها در جریان هستند که شخص شما مسئول بقای شرکت نخواهید بود.

یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت این است که درصورتی که شما مریض شده یا فوت کنید باز هم شرکت به روال کار خود ادامه می دهد. ثبت شرکت در کل یک سازمان با ماهیت انحصاری خود می باشد، لذا شخص دیگری می‌تواند آن را بگیرد و مدیریت کند و یا حتی آن را برای فروش قرار دهد.

انواع شرکت قابل ثبت در بابلسر

  1. شرکت سهامی خاص
  2. شرکت سهامی عام
  3. شرکت با مسئولیت محدود
  4. شرکت های مختلط غیر سهامی و مختلط سهامی
  5. شرکت تضامنی
  6. شرکت نسبی
  7. شرکت تعاونی تولید و توزیع

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بابلسر

به منظور ثبت این نوع شرکت در بابلسر باید حداقل۲نفر شریک باشند. در ثبت شرکت با مسئولیت محدود موسسین باید سرمایه را تامین کنند. مدیر عامل سرمایه را نگه می دارد و هر یک از سهامداران به اندازه ی سرمایه ای که دارند، مسئولیت دارند .

در این نوع شرکت نباید نام یکی از سهامداران را به عنوان نام شرکت گذاشت چراکه فرد مورد نظر وظیفه تضامنی در برابر شرکت پیدا می کند.

در این نوع شرکت، باید اصطلاح مسئولیت محدود پیش یا پس از اسم شرکت قید و عنوان شود.

به منظور ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید کل سرمایه اعلام شود و متن شرکت نامه تنظیم و امضا گردد.

ثبت شرکت سهامی خاص در بابلسر

به منظور ثبت شرکت سهامی خاص کل سرمایه ی لازم برای تاسیس شرکت به واسطه موسسین تامین می گردد و ۳۵ درصد از همه سرمایه به در حساب انحصاری شرکت قرار می گیرد و باقی سرمایه در تعهد سرمایه داران می ماند. جهت ثبت این قالب شرکت ها تاییدیه بانکی که بیانگر واریز ۳۵ درصدی از سرمایه است نیاز است.

در قالب سهامی خاص پس از عنوان ثبتی شرکت باید اصطلاح سهامی خاص آورده شود. حداقل سرمایه در ثبت شرکت سهامی خاص صد هزار تومان است. کلیه شرکت های سهامی خاص باید یک جلد دفتر سهام برای ثبت سهام شرکت آماده کنند و همچنین همه تغییرات سهام هم در آن ثبت شود.

مزایای ثبت شرکت سهامی خاص در بابلسر

  • حضور در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی بابلسر
  • بهرمندی از تسهیلات بانکی و ادارات دولتی و خصوصی بابلسر
  • کلاس کاری و اعتبار به مراتب بالاتر در مقایسه با شرکت با مسئولیت محدود

و سایر اهداف که می توانید از طریق مشاورین آگاه ثبت مطلع شوید.

چه نکاتی را باید برای ثبت شرکت سهامی خاص در بابلسر در نظر گرفت؟

  • در این نوع شرکت اعضای بازرس باید سالانه تعویض یا تمدید شوند.
  • هر دوسال یکبار اعضای هیات مدیره تعویض یا تمدید شوند.
  • اخذ سالانه پلمپ دفاتر قانونی.

شرکت سهامی خاص هر تغییری که داشته باشد نیاز است که در سایت ثبت شرکت ها ثبت شود.

هر مرتبه باید در روزنامه رایج کشور ثبت شود که این کار مشمول هزینه است.

توجه داشته باشید که فعلا نمی توان شرکت با مسئولیت محدود را به شرکت سهامی خاص در تغییر داد.

هزینه و مدت زمان ثبت شرکت در بابلسر

حق الثبت شرکت کلیه شرکت ها باهم متفاوت است.

سایر هزینه ها که احتمال دارد شامل هزینه تمبر، هزینه ثبت آگهی در روزنامه رسمی و … طبق واریزی های سازمان ثبت که براساس میزان سرمایه و موضوع فعالیت تغییرات حساب می شود.

زمانی که برای انجام فرایند ثبت شرکت نیاز است بین ۲۵ الی ۳۵ روز کاری است.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند….

درصورتیکه از مطلب رضایت داشتید، لطفا در زیر همین مطلب امتیاز خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید