تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

ثبت شرکت در آباده

ثبت شرکت در آباده

یکی از شهر های استان فارس که در شمال استان قرار دارد، شهر آباده است.

آباده پارسال به عنوان شهر بین المللی منبت برگزیده شد.

شهرستان آباده همزمان با شهر یزد به شهرستان تبدیل شدند.

شهر آباده از شمال و غرب با استان اصفهان ، از جنوب با صفاشهر و از شرق با استان یزد همسایه است.این شهر ۶۰۵۲ کیلومتر مربع وسعت دارد که تقریبا ۱۲ درصد کل مساحت فارس را به این شهر تعلق دارد. طبق آخرین سرشماری آباده از لحاظ جمعیت و وسعت رتبه سوم را در استان فارس به خود اختصاص داده است.

 ثبت شرکت در آباده

ثبت شرکت در آباده

امروزه به علت گسترش کارهای تجاری ثبت شرکت ها، بیش از قبل مورد توجه سرمایه گذاران اقتصادی آباده قرار دارد. شما میتوانید با ثبت شرکت در آباده ارزش و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. از پرطرفدارترین نوع ثبت شرکت در آباده میتوان به ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص اشاره نمود. به منظور انجام هر نوع کار تجاری و غیرتجاری مرتب و سازماندهی شده می توان به وسیله ثبت شرکت و یا موسسه اقدام کرد و از امتیازاتی که قانون برای شرکت های ثبت شده در نظر دارد بهرمند شد. بهترین شیوه برای انجام کارهای سودمند گسترده، عظیم و سازماندهی شده با قصد ارتقا و رسیدن به درجه های بالاتر و اهداف بزرگتر، ثبت شرکت در آباده و رسیدن به اهداف توسط فعالیت تحت عنوان شرکت ثبت شده است.

ثبت شرکت مزایای بسیار و نیز معایبی دارد.

هر فردی باید با توجه به شرایط و ایده‎آل های خود آنها را بررسی کند.

برای فعالیت به صورت شخصی یا شرکت تصمیم بگیرید. در این مسیر موسسه حقوقی آگاه با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت پیاپی و مفید در آباده همراه شما است. در ادامه مراحل ثبت شرکت در آباده را شرح می دهیم.

مراحل و مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت در آباده

مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت صرفا کپی برابر اصل همه اعضاء هیئت مدیره به همراه گواهی سوء پیشینه است و اگر که موضوع فعالیت شما به مجوز نیاز داشته باشد باید آن را نیز تهیه نمایید. مابقی مراحل تنظیم اسناد ثبتی و به امضا رسیدن آن توسط همه اعضا و ارسال به سازمان ثبت شرکت های آباده است.

ثبت شرکت در آباده چند روز زمان می برد؟

پس از ارائه مدارک توسط داوطلب ثبت شرکت در آباده و ارسال آن به اداره ثبت شرکت های آباده اغلب طی مدت ۲۵ روز  کاری ثبت شرکت شما به اتمام می رسد و برای دریافت آگهی ثبت شرکت مذکور میتوانید به سازمان مربوطه مراجعه کنید.

ثبت موسسه در آباده

در سازمان ثبت شرکت های آباده بعضی از موضوعات فعالیت در قالب شرکت های تجاری ثبت نمی شوند.

بلکه آنها باید در نوع موسسه های غیرتجاری به ثبت برسند.

این موضوعات شام موضوعات حقوقی، حسابداری و غیره که ثبت آنها نیاز به اخذ مجوز از سازمان های مربوطه می باشد.

شرایط ثبت موسسه در آباده

موسسه های غیرتجاری حداقل با دو نفر عضو می تواند به ثبت برسد.

سرمایه آن نباید از صد هزار تومان کمتر باشد.

پس از ثبت سامانه ای موسسه ها در آباده؛

اوراق تنظیم شده موسسه به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا و مجوز دریافتی به اداره ثبت شرکتهای واحد ثبتی مربوطه ارسال می شود.

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

درصورت رضایت از این مطلب، در بخش پایین امتیاز خود را وارد نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید