تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

استعلام نام شرکت

استعلام نام شرکت

استعلام نام شرکت

تاکنون این سوال برای شما پیش آمده است که “چگونه میتوان نام شرکت را استعلام گرفت؟” و یا مراحل استعلام نام شرکت چگونه است؛ شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که بخواهید شرکتی را با موضوع مد نظر خود ثبت کنید اما برای انتخاب نام آن و یا استعلام نام شرکت به مشکل برخورده باشید؛ مراحل استعلام نام شرکت بسیار ساده است اما برای آن دسته از افراد پیگیر استعلام نام شرکت که با این قضیه آشنایی ندارند میتواند دشوار باشد؛ اگر شما هم به دنبال  ثبت شرکت و یا استعلام نام شرکت هستید، تبریک میگوییم! به وبسایت درستی مراجعه کرده اید.

موسسه آگاه ثبت مفتخر است با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود در زمینه های متعدد از جمله ثبت برند، دریافت کارت بازرگانی،  ثبت شرکت ، استعلام نام شرکت، به شما کمک کند. همچنین کمک به شما در زمینه طی کردن مراحل استعلام نام شرکت نیز از دیگر خدمات موسسه آگاه ثبت میباشد؛ در ادامه این مقاله سعی کرده ایم تا مراحل استعلام نام شرکت و چگونگی انجام این کار را برای شما توضیح دهیم؛ شما میتوانید هر گونه سوال و یا ابهام خود در زمینه مراحل استعلام نام شرکت را تنها با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۱۸۵۸ مطرح کنید؛ همچنین برای ارتباط مستقیم با کارشناسان خبره ما در این زمینه همین الان با شماره ۴۱۸۵۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

استعلام نام شرکت

استعلام نام شرکت

نام شرکت و چگونگی انتخاب آن

پیش از پرداختن به مراحل استعلام نام شرکت نیاز است تا مواردی را در مورد نام شرکت خدمت شما بیان کنیم.بنا بر عرف، همانطور که همه افراد دارای نام هستند، شرکت ها نیز دارای نام هستند. نام شرکت ها بیانگر موارد زیر میباشد:

  • حوزه فعالیت
  • موضوع شرکت
  • معرف فضای کسب و کار شرکت
  • گاها محل فعالیت شرکت

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره انتخاب نام شرکت اینجا را کلیک نمایید و یا همین الان با شماره ۴۱۸۵۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

در دهه های اخیر و به علت انتخاب نام های متعدد شرکت توسط مالکان این شرکت ها، این روزها انتخاب نام شرکت به سادگی گذشته نیست. روشن است که شما نمیتوانید نام شرکتی را که قبلا انتخاب شده است مجدد انتخاب کنید! از این رو سامانه استعلام نام شرکتها شکل گرفت تا افرادی که میخواهند برای شرکت خود نام انتخاب کنند با مراجعه به این سامانه و پیمودن مراحل استعلام نام شرکت، انتخاب نام را به شکل صحیحی انجام دهند:

مراحل استعلام نام شرکت

روش های متعددی برای استعلام وجود دارد از جمله:

  • مراجعه به پایگاه اینترنتی اطلاعات شناسه ملی به نشانی http://www.ilenc.ir
    • این سامانه زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است
    • شامل شرکت ها و تمامی اشخاص حقوقی کشور است
    • برای ورود به سامانه به شماره ثبت یا شناسه ملی و یا نام شخصیت حقوقی نیاز دارید
  • مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی روزنامه رسمی کشور به نشانی http://rrk.ir
    • آگهی های اشخاص حقوقی به همراه اطلاعاتی نظیر نام شرکت و… در این سامانه موجود است.

پس از استعلام و در صورتی که نام شرکت شما در بین شرکت ها موجود نبود ، شما میتوانید با مراجعه به سایت http://www.irsherkat.ssaa.ir پنج نام انتخابی خود را وارد نمایید تا پس از بررسی یکی از نامها مورد تایید قرار گیرد.

راه های ارتباطی با ما برای دریافت مشاوره در زمینه استعلام:

  • تماس با شماره ۴۱۸۵۸-۰۲۱
  • ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۱۸۵۸

ضمنا بایستی بدانید که اسامی که انتخاب میکنید در حال حاضر بایستی حداقل بین ۳ تا ۵ کلمه بوده و همگی فارسی باشند.

دیدگاه خود را بنویسید