تماس ویژه (مشاوره رایگان): 02141858

مراحل ثبت شرکت در ایران

مراحل ثبت شرکت در ایران

مراحل ثبت شرکت در ایران

برای ثبت شرکت در ایران به چه نکاتی باید توجه کرد و چه اقداماتی را باید انجام داد؟

اغلب شرکت ها در ایران به عنوان سهامی خاص به شمار می آیند که برای ثبت آن حداقل به ۳ نفر به عنوان سهامداران آن شرکت نیاز است. از آنجاییکه برای ثبت شرکت لازم است به صورت گروهی باشید، بهتر است برای جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلاتی در خصوص مالکیت شرکت، اعضای گروهتان از خانواده و افراد مورد اعتمادتان باشند. که در حالت بهتر نیز این است که سهام خودتان بیش از ۵۱ درصد باشد.

در مرحله بعد لازم است که ده نام ترجیحا سه کلمه ای را برای شرکت خود انتخاب نموده و پس از دریافت فرم تایید نام از اداره ثبت و پیوست کردن فیش بانکی لازم به آن، ده نام را تحویل داده تا یکی از آن ها تایید شود. به بانکی مراجعه کرده و افتتاح حساب غیر قابل برداشت برای ثبت شرکت کنید. حداقل مبلغ یک میلیون ریال به تفکیک سهام داران به شماره حساب ثبت شرکت واریز شود که هر کدام دارای فیش بانکی شوند.

از اداره ثبت، اظهار نامه ثبت شرکت اخذ شده، پر شود و به امضا برسد. مدیر عامل هم تعیین گردد. ضمن اینکه پس از آماده سازی مدارک لازم و تکمیل کردن پرونده، بایستی آن را برای ثبت به ادارات ثبت شرکت تحویل دهید.

یک پیشنهاد ویژه:

همانطور که می دانید معمولا برای انجام و پیگیری یک کار اداری، ساعت ها بایستی از وقت خود را صرف آن نموده تا به نتیجه دلخواهتان برسید البته اگر منجر به نتیجه ی مطلوبی شود. زمانی که برای رفت و آمد به ادارجات ثبت برای طی مراحل مختلف کاری در خصوص ثبت شرکت اختصاص می دهید آن هم با وجود ترافیک شهری و شلوغی و تحمل آلودگی های صوتی و هوا و هزاران درد سر ها و زحمات کوچک و بزرگ دیگر، نتیجه ای جز خستگی و کلافگی را برای شما نخواهد داشت. با توجه به اهمیت کنترل هزینه در عصر حاضر، لازم است که از روش هایی استفاده کرد که کمترین هزینه را برایمان در برداشته باشد.

موسسه حقوقی آگاه ثبت شرایطی را برای کاربران خود فراهم آورده است که بتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن به امورات اداری خود جهت اقدامات متعددی که ثبت شرکت تنها یکی از آن ها می باشد، رسیدگی نمایند و زودتر از زمانی که به صورت فیزیکی به یک اداره ثبت مراجعه می کنند، بتوانند به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسند. (مراحل ثبت شرکت در ایران)

آگاه ثبت، خدماتی ارزشمند…

۰۲۱۴۱۸۵۸

 

دیدگاه خود را بنویسید